Feminismistä valittaville
Feministit eivätkä itse feminismi estä sua elämästä oman näköistäsi elämää. Somessakin voi nykyään päättää millaista sisältöä sulle tarjotaan. Älä jää seuraamaan liberaalien tekemiä videoita. Opeta algorytmiä ehdottamaan ainoastaan perhekeskeisiä klippejä niin hiljalleen et enää näe voimapostauksia.
Kommentit (7)
Useimmat vain viittaavat kintaalla mokomalle, ellei sitten rupee ihan silmille hyppiin ne hupakot.
Voimaantuneet naiset eivät tyydy voimaantumaan keskenään, vaan he ovat onnistuneet ajamaan valtavan määrän rajoituksia miesten oikeuksille. On ihan turha kuvitella, että feminismin kaltainen poliittinen liike ei pyrkisi vaikuttamaan yhteiskunnalliseen todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet naiset eivät tyydy voimaantumaan keskenään, vaan he ovat onnistuneet ajamaan valtavan määrän rajoituksia miesten oikeuksille. On ihan turha kuvitella, että feminismin kaltainen poliittinen liike ei pyrkisi vaikuttamaan yhteiskunnalliseen todellisuuteen.
Niin, että mitä rajoituksia miesten oikeuksille on asetettu? Ei saa enää harrastaa seksuaalista ahditelua, kuten ennen? Voi jumaliste teitä insijöitä.
Et sinä nyt vaan kertakaikkiaan voi kaikkea olla kontrolloimassa.
Pidä vaan itsestäsi ja omista asioistasi huolta ap. Se riittää.
Minkäs sukupolven feminismiä tarkoitetaan?
Minkä sortin feminismistä nyt on kyse? Olen pudonnut kärryiltä, sillä niitä vivahteita on niin monia luullakseni.
Menee yli ymmärryksen. Tarvinnee akateemisen loppututkinnon feminismistä, että pärjää niissä?
Feminismi on nimenomaan yhteiskunnallinen kysymys. Oman yksityiselämänsä valinnat jokainen tietenkin tekee itse.