Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sielunkumppani kävi baarissa, miten eteenpäin?

Vierailija
02.10.2024 |

Olimme mieheni kanssa viikonloppuna viettämässä hänen lapsuuden ystävän 50v syntymäpäiviä. Olin juhlissa mukana muutaman tunnin ja tulin kotiin hoitamaan lastani klo 19:00. (Molemmilla yksi lapsi asuu kotona, ei yhteistä kotia) Miehelläni oli lapsivapaa, joten hän meni vielä jatkoille kaupungille.  

Olemme seurustelleet puoli vuotta ja olleet ihan rakastuneita, ja kokeneet, että toinen on se oikea, sielunkumppani, ja huikeeta että saatiin tämä tunne kokea. Mitä olin jo luullut etten omassa elämässäni saisi kokea.

Noh... Sitten mieheni tuli kotiin 3:00 (juopuneena) aamuyöllä ja olin ihan innoissani. Heräsin ja menin vessaan perässä juttelemaan. Olin aivan sydän auki ja ajattelin, että alamme taas hehkuttamaan meidän upeeta rakkautta...

Sitten mieheni sanoi, aiiivan fiilikset katossa: " Juttelin ravintolassa mimmin kanssa, joka oli aivan mahtava. Hän oli aivan yhtä huikee kuin sinä. Tää muija heitti läppää ja pulppusi, ja hän valaisi koko sen ravintolan. Tiedätkö kun joku valaisee lattiasta kattoon. Mä näytin sille sun kuvia kännykästä, että mulla on samanlainen tyttöystävä kuin hän oli.. Mulle tuli siitä mimmistä ihan sinä mieleen, mut se mimmi oli kyllä kolmekymppinen." (minä 45v)

Mähän järkytyin tästä vieraan naisen hehkutuksesta ihan täysin. Ihan ku joku olis lyönyt muo rautaputkella palleaan ja sydämeen ja takaraivoon. Mä olin kuvitellut, että mä olen hänelle se "upeus huikeus" joka valaisee hänen elämänsä. (Mä en halua valaista huonetta, vaikka hänen mukaansa niin teen) Nyt mun rinnalle, samalle kuningattaren pallille, jaetulle ykkössijalle nostettiin ventovieras emäntä baarista... Tästä meillä meni juttu ihan solmuun. Mies sanoi että käännän koko jutun ihan ympäri. Hänhän kehui muo! Loppujen lopuksi sanoi että pilasin koko hänen fiiliksen ja kutsui muo kusipääksi (ekaa kertaa) ja käänsi kylkeä alkaessaan nukkumaan. Jäin pöllämystyneenä sänkyyn, jossa nukuin sitten nolla tuntia siitä eteenpäin.

Mulle tää mun oma mies on ihan miesjumala, joten itse en koe, että voisin tuntea noin ventovierasta miestä kohtaan...

Ajatukset on ollut vähän sekaisin, koska hän samaan aikaan kyllä kehui minua noissa lauseissa, mutta hehkutti tätä vierasta daamia...Tapahtumista on kulunut jo useampi päivä... Tuntuu että putosin jostain kuplasta, että olen hänelle erityinen... Kuplasta, missä kukaan muu nainen ei voi tunkeutua meidän väliin... Tai tuottaa hänelle samaa rakkautta ja tunnetta, mitä sielunkumppani tuottaa...

Mies on todella pahoillaan ja tuntee jopa masennuksen tunteita, että on niin satuttanut. (Hän on upea aito herkkä ihminen) Mä olen itkeskellyt itsekseni ja yrittänyt silleen purkaa pahaa oloa kehosta ja kirjottanut ylös tuntoja... Ja soittanut musiikkia...Ollaan nyt yövytty eri osoitteissa.

Onko jollain käynyt vastaavaa, miten pääsitte yli? Miten asiaan pitäisi suhtautua? Onko sielunkumppanuus mahdollista palauttaa... Tai ylipäätään se tunne, että MEIDÄN juttu on jotain erityistä. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarkoitti oikeasti kehua sua. Kömpelö lähestyminen, huonot sanavalinnat jne. Miehesi ei ehkä ole kovin akateeminen sananvalinnoissaan, lisäksi oli humalassa. Selvinpäin, jos olisi samoin puhunut niin eri asia. Kännipuheet kannattaa unohtaa aamulla. Kännisen miehen jutut ei merkitse yhtään mitään. 

Vierailija
22/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi muuten kuulosti hitusen vaaralliselta, että mies oli heti haukkumassa kusipääksi.  Eikö stereotyyppiset narsistit oo just tollasia?  Ensin olet niille koko maailma, ja yhtäkkiä et enää riitäkään ja heidän mielialansa heittelee miten sattuu kun ovat niin kovin herkkiä ja tunteellisia.  

Herkkyys on hieno asia, mutta sillä on pimeä kääntöpuoli. 

Kotipsykologit taas vauhdissa. Kyllähän yhdestä sanasta voi jo päätellä miehen olevan narsisti. Voi luoja teidän kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... Sitten mieheni tuli kotiin 3:00 (juopuneena) aamuyöllä ja olin ihan innoissani. Heräsin ja menin vessaan perässä juttelemaan. Olin aivan sydän auki ja ajattelin, että alamme taas hehkuttamaan meidän upeeta rakkautta...

Tämähän onkin oikea kohta alkaa juttelemaan ja hehkuttamaan rakkautta. Keskellä yötä toisen ollessa perseet. Ja miksi sitä rakkautta pitäisi koko ajan hehkuttaa? Puoli vuotta vasta takana ja olet varma sielunkumppanuudesta. Niin teiniä touhua aikuiselta ihmiseltä. Pakko olla trolli.

N45

Vierailija
24/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä pikku tuiskeessa usein ollaan upeita persoonia mutta eri asia kestääkö tämä

Vierailija
25/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen miesjumala, kun kusipääksi haukkuu. Tais aito luonne kävästä pinnassa. Juokse!

Vierailija
26/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän onkin oikea kohta alkaa juttelemaan ja hehkuttamaan rakkautta. Keskellä yötä toisen ollessa perseet. Ja miksi sitä rakkautta pitäisi koko ajan hehkuttaa? Puoli vuotta vasta takana ja olet varma sielunkumppanuudesta. Niin teiniä touhua aikuiselta ihmiseltä. Pakko olla trolli.

N45

Ja miksi joku seuraa jotakuta vessaan. :-D 

Luulen, että joku nuorehko mies kirjoittanut aloituksen. Yrittänyt imitoida naisen kirjoittamaa, mutta ei nyt ihan osunut maaliin. 

Vierailija
27/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummollasi oli sitä sydämen viisautta. Ihana mummo!

Vierailija
28/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus mitä paskaa. Opettele kirjoittamaan parempia trolleja ap.

Vierailija
29/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Hienointa tässä ihmisessä oli se, että hän muistutti sinua!

Sinä: Yhyy, tarkoitat, ettet pidäkään minusta!

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ei tuo toinen nainen ole "tunkeutunut teidän väliin" eikä "tuottanut miehelle samaa rakkautta kuin sinä" eikä tehnyt jutustanne vähemmän "erityistä". Miehestäsi oli hauska jutella hänen kanssaan. Sinun kanssasi mies on suhteessa. Kokonaan eri tilanteet.

Sinun kannattaa miettiä, kärsitkö alkavasta sairaalloisesta mustasukkaisuudesta. Ei pitäisi olla mitään pahaa siinä, että kumppani pitää jostakusta toisesta ihmisestä platonisesti. (Tässä tapauksessa vieläpä mies oli selvästi ilmaissut olevansa suhteessa, eli ei ollut mitään taka-ajatuksia.)

Vierailija
30/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydän olis myös särkynyt tuosta, mutta todella vaikeaa löytää "suuri rakkaus". Max 0-3x elämässä. Hän kuitenkin kännipäissään esitteli sun kuvan, ei piilotellut. Näitä pommeja tulee varmaan puolin ja toisin jatkossakin, kuten kaikille.

Itse purskahdin itkuun, kun olen jouluihminen, ja mies antoi mulle taskulampun joululahjaksi. (Siis sellaisen Bilteman ilmaisen asiakaslahjan.)

Vierailija
31/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule.. Miehet parittlevat vaikka sukan kanssa. Koita päästä yli koko parisuhdeajatuksesta, niin saat elämäsi

Vierailija
32/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se suht kuspäistä naisten tapa vetää herne nenään jokaisesta asiasta ja pilata toisen päivä/ilta. Ihan stalkkerii kun apeen tartti sinne vessaan hypätä mukaan klo3 yöllä 

Vierailija
33/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea Huoh.

Vierailija
34/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteenne on vielä melko tuore. Teillä on vielä paljon opittavaa toistenne tavasta ilmaista itseään. Hyödyksi olisi myös keskustella avoimesti ja rakentavasti siitä, mitä kumpikin suhteelta toivoo ja odottaa.

Rakentavalla keskustelulla tarkoitan sellaista, jossa ei heti kiiruhdeta loukkaantumaan, jos kumppanin kuva suhteen tilasta ja tavoitteista ei vastaa sitä, mikä itsellä on.

Suhteestanne tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulku

Miten tämä horina liittyy aiheeseen? Halusit vain tulla pölisemään jostain kissankeittämisjutusta. Miksi ja kuinka muka ap:n "suhteesta" tulee se mieleen? 

Vierailija
35/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Ja miksi joku seuraa jotakuta vessaan. :-D 

Luulen, että joku nuorehko mies kirjoittanut aloituksen. Yrittänyt imitoida naisen kirjoittamaa, mutta ei nyt ihan osunut maaliin. 

No joo tuokin vielä, että miksi tosiaan seuraisi jotakuta vessaan. En mä ainakaan kännisen miehen perässä menisi vessaan ja koittaisi alkaa jutella meidän rakkaudesta. 

N45

Vierailija
36/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteenne on vielä melko tuore. Teillä on vielä paljon opittavaa toistenne tavasta ilmaista itseään. Hyödyksi olisi myös keskustella avoimesti ja rakentavasti siitä, mitä kumpikin suhteelta toivoo ja odottaa.

Rakentavalla keskustelulla tarkoitan sellaista, jossa ei heti kiiruhdeta loukkaantumaan, jos kumppanin kuva suhteen tilasta ja tavoitteista ei vastaa sitä, mikä itsellä on.

Suhteestanne tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Tämä on joku sairas tyyppi joka suoltaa tätä kissatarinaa moneen ketjuun sen frettitarinan lisäksi. Sairasta paskaa suoraan sanottuna.

N45

Vierailija
37/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin! 👍

Vierailija
38/38 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö rakastuneen ihmisen pidättäytyä juttelemasta kenenkään kanssa, että toiselle ei tulisi mielipahaa? Siis miehellesi tulit sinä mieleen tästä naisesta, eli vaikuttaa, että olet hyvin vahvasti hänen ajatuksissaan läsnä. En kyllä saa tuosta jutusta negatiivista muutoin kuin sen osalta, että haukkui sinua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan