IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.
Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.
Kuka yllättyi?
Kommentit (3190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä haaveilee salaa tälläisestä naisesta= hoikka, isot tissit ( ihan sama vaikka ovat kumitissit), blondi, bimbo.
Näitä miehet ihailee ja ostaa näille kalliita merkkilaukkuja ja ulkomaanmatkoja.
Tavallisille/ rumille naisille ei tarjota edes kahveja eka treffeillä ABCllä- ettei vaan akka hyödy mitenkään, ole lompakkoloishuåra. Mutta kun maisulit räpyttelee 2cm tekoripsiään, niin ukot juoksee kulli tanassa ostamaan Luis Vttunin laukkuja näille 🤣
Juuri näin, pretty priviledge on ilmiön nimi.
En ole kateellinen, mutta eihän tämä Maisa edes ole kaunis. Tulee mieluummin semmoinen halpa suttura tästä mieleen, mutta tämmöiset bimbot sutturat isoine kumitisseineen on todella monen miehen mieleen. Ne menee ihan sekaisin näistä. Kun miehen alapää vie, ei ne näe eikä kuule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ukko tiedä mihin kätensä iski
Luulen että tietää, saa pan na koko ajan ja joka reikään...
Kiihottavaa huutoa...
Hiljenee vasta kun laittaa yöpeiton häkin päälle.
Mullekin kävis puoleksi vuodeksi.
Myös minulle
-Tsäpä
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä on hänellä ja junanvaunuilla??
Molemmat ovat saattaen vaihdettavia :D
Toinen häärii etupäässä ja toinen peräpäässä, läpystä vaihto
Vierailija kirjoitti:
Seiska: Kohublondin uusi rakas on entisen ystävän ex-mies.
Ei tunne girl- codea: ystävän nyxiä ja exiä EI ISKETÄ!
Jännänaisen ei hetkeäkään tarvitse yksin viihtyä eikä köyhyyttä kärsiä. Aina löytyy miehiä, joihin voi läpsystä vaihtaa ja jotka maksaa autot, omakotitalot, matkat ja luksuslaukut!
Toista se on olla yksinäisenä kilttinaisena yksiössä kauravelliä hörppimässä ja viimeksi ollut ulkomailla 90-luvulla, kallein ja hienoin laukkukin on Lindexin.
En kyllä antaisi kovin suurta painoarvoa Sahran kommenteille. Jotenkin kummasta hänellähään ei ollut tarjota syyttäjälle mitään todisteita, vaikka kovasti haukkui Maisaa puukko-jupakan aikana. Epäilen, että Sahran ja Maisan välit menivät aikoinaan poikki juuri siksi, että mies iski silmänsä Maisaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa Maisasta mitä mieltä tahansa, niin hän sentään oppi pitämään suunsa kiinni, ja olla hakematta Seiska-julkisuutta (toki tämä vasta sitten, kun Seiska kääntyikin häntä vastaan). Helena Koivulla olisi tästä opittavaa.
Olin kyllä itse siinä käsityksessä, että se johtui nimenomaan tästä miehestä ja avioliitosta. Maisahan laittoi instankin privaksi ja lopetti avautumiset viihdelehdille kokonaan. Yhdessä TV ohjelmassa kävi liiton aikana.
Veikkaan, että Maisa palaa julkisuuteen ja käy vielä jossain naistenlehdessä tilittämässä eroa.
Ei, vaan sen jälkeen kun Me Naiset kirjoitti jutun Maisasta ja Maisa sai puhua täyttä soopaa Latvalasta, niin yksikään lehti ei enää halunnut kirjoittaa yhtään juttua valehtelevasta Maisasta! Maisa vaan ( kuten narsistit aina) käänsi asian niin, että hän itse halusi vetäytyä julkisuudesta ja kaikki lehdet kunnioittivat hänen toivettaan ja siitä syystä lehdissä ei ollut enää juttuja hänestä. Samoin kuin väitti, että Latvala pakotti hänet matkustamaan ja ei edes tykkää matkustelusta = ei ollut enää rahaa luksusmatkoihin.
En siis usko, että yksikään naistenlehti kirjoittaa riviäkään tästä erosta.
p.s. Tuon Me Naiset haastattelun jälkeen tein periaatepäätöksen, että en enää koskaan osta tai tilaa ko. lehteä. Niin pahaa sontaa se oli Latvalasta, se oli pelkästään narsistin kosto, mistä Latvalan äitikin varoitteli poikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattoi olla kosto Sahralle että valitsi pettää juuri hänen exmiehensä kanssa. Väittihän Maisa aikoinaan kaasonsa Eevan miehen yrittäneen iskeä häntä. Ja toinen kaaso, Mika Salon nykyinen vaimo meinasi jättää Mikan ennen häitä kun Seiskan mukaan "vaalea lähihoitaja" väitti Mikan lähetelleen hänelle viestejä. Ei ole vaikea arvata kuka kyseinen nainen oli. Sahrahan on kommentoinut salasuhdetta - ei ole yllättynyt koska tietää Maisan toimintatavat mutta on pettynyt exmieheensä.
Seiskan jutussa ei kerrota, kuinka kauan Maisan ja miehen väitetty salasuhde on jatkunut. Kerrotaan, että vielä elokuussa Sahra ja mies harkitsivat yhteenpaluuta, eli ero on melko tuore.
Ja että Maisan tuleva ex-aviomies ja tämä Seiskan mukaan salasuhde-mies olisivat ystävystyneet viime kuukausien aikana.
On siinä taas soppa, taattua
Just näin. Voi Sahra, mikä pettymys on tuo ex-mies ja lapsen isä 💔 Pahin loukkaus mitä voi kuvitella. Kaiken tuon jälkeen kun Maisa teki perättömiä lasuja ja kunnianloukkaus syytöksiä ym.
No. Kai nuo tietyn tyyppiset miehet sitten päätyy yksiin tietyn tyyppisten naisten kanssa. Ja me tavikset saadaan viihdettä omaan turvalliseen arkeemme 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/maisa-torppa-kuherteli-lentokonees…
N. kk sitten.
Mahtoiko tuo kuherruskumppani olla aviomies vai joku muu? Ja taasko sillä oli nuo venähtäneet leopardileggarit jalassa.. Eikö se noissa hiippaillut pitkin it-mikon perheen takapihoja jo silloin kun oli vielä JM:n kanssa ja tapellut jonkun seiskan kuvaajan kanssakin missälie alepan parkkiksella väittäen olleensa ihan vaan lähärin hommissa ja lastenvahtina eikä suinkaan salasutinoitsemassa?
Leopardi ei pääse pilkuistaan! Myös Riikka Purralla on samanlaiset ja Seiska ikuisti hänetkin ne yllä hiippailemassa tax free myymälässä.
Nuo on ne jokaisen jännänaisen menopöksyt.
Rahan perään tämä on- Latvalan kanssa ollessaan oli taitava käyttämään Latvalan rahoja- osti ison talon PK- seudulta mm. ja pisti Latvalan hankkimaan sen "kesämökin" ( kallis vapaa-ajan asunto, rakennutettu, isot lasi- ikkunat ja sisustus Maisan mieleen) Ja Latvala osti tälle kalliita merkkilaukkuja ja lomamatkoja eksoottisiin, kalliisiin paikkoihin.
Kunhan pitää hetken huvia tämän kanssa, etsii samalla rikasta miestä. Ihmettelinkin jo, että miten kauan tämä jaksaa leikkiä kotista Mikko- hiirulin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut talo on Nurmijärvellä,ei saa paljoakaan talosta ja pieni tontti.Vanha talo
No sehän riippuu mikä on ns. paljoa kenellekin :D kyllä minä pidän vaikka yli 350 000 taloa ihan hintavana. Ei kallis, mutta ei jokaisen pulliasen ostettavissa.
Nurmijärvi sijaintina niin surkea. Maaseutua ja kaikki pitää hakea muualta. Joten ei paljoa irtoa.
Mikä on se kaikki, mikä pitää hakea muualta? Mihin kohteeseen Nurmijärvi on sijainniltaan surkea? Mikä on mielestäsi optimipaikka asunnolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa Maisasta mitä mieltä tahansa, niin hän sentään oppi pitämään suunsa kiinni, ja olla hakematta Seiska-julkisuutta (toki tämä vasta sitten, kun Seiska kääntyikin häntä vastaan). Helena Koivulla olisi tästä opittavaa.
Olin kyllä itse siinä käsityksessä, että se johtui nimenomaan tästä miehestä ja avioliitosta. Maisahan laittoi instankin privaksi ja lopetti avautumiset viihdelehdille kokonaan. Yhdessä TV ohjelmassa kävi liiton aikana.
Veikkaan, että Maisa palaa julkisuuteen ja käy vielä jossain naistenlehdessä tilittämässä eroa.
Ei, vaan sen jälkeen kun Me Naiset kirjoitti jutun Maisasta ja Maisa sai puhua täyttä soopaa Latvalasta, niin yksikään lehti ei enää halunnut kirjoittaa yhtään juttua valehtelevasta Maisasta! Maisa vaan ( kuten narsistit aina) käänsi asian niin, että
Me Naiset on kyllä näistä soopalehdistä se kaikista pahin ja journalismin tasoltaan alhaisin. Voivat laittaa rikoksista tuomittuja kanteensa, jopa laittoivat raiskausepäillyn, josta oli tutkinta päällä kanteen, myöhemmin mies sai syytteen ja tuomion eikä Me Naiset koskaan edes pahoitellut lukijoilleen asiaa.
Ottavat juuri näitä kohujulkkiksia lehteen valkopyykkäänään mainettaan ja aivan kaikki menee läpi. Surkea julkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sen jälkeen kun Me Naiset kirjoitti jutun Maisasta ja Maisa sai puhua täyttä soopaa Latvalasta, niin yksikään lehti ei enää halunnut kirjoittaa yhtään juttua valehtelevasta Maisasta! Maisa vaan ( kuten narsistit aina) käänsi asian niin, että
Aivan varmasti lehdet haastiksen ottavat, jos Maisa antaa. Lehdet kullä tietää teidän kaltaisten haaskojen uteliaisuuden. Lehdet myy kuin häkää kun maisu on kannessa. Ja latvala ei ole puhimys, ei tosin maisulikaan, jm on ollut aina ja on edelleen oikea häntäheikki. Olen kyllä ihmetellyt miksi naiset siihen haksahtaa, minusta se on inhottava nököhammas hja sen hengitys haisee hirveälle. Huomaatte kyllä kun joudutte juttelemaan sen kanssa. Hyi, raato haisee.
Seiskan kuva tästä.sahrasta ja kaljuuntuneesta Jukasta on jollain tapaa surkuhupaisa.. ja huumepoliisi ei muuten ole miljonääri, eikö Maisa tätä nyt ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla että Maisa ei olisi naimisiin mennytkään jos äijä olisi vaatinut avioehtoa. Kyllä mies voi olla tyhmä. Ei mitään rajaa-
Yleensä ukot älyää vaatia avioehtoja bimbojen kanssa joihin ei luota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sen jälkeen kun Me Naiset kirjoitti jutun Maisasta ja Maisa sai puhua täyttä soopaa Latvalasta, niin yksikään lehti ei enää halunnut kirjoittaa yhtään juttua valehtelevasta Maisasta! Maisa vaan
Sinulle idio otti kerron, että lehdet julkaisevat sen mitä ihmiset lukevat. Ei minulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan kuva tästä.sahrasta ja kaljuuntuneesta Jukasta on jollain tapaa surkuhupaisa.. ja huumepoliisi ei muuten ole miljonääri, eikö Maisa tätä nyt ymmärtänyt.
Voihan pointti olla myös kostaa ja näpäyttää Sahraa.
Vierailija kirjoitti:
Rahan perään tämä on- Latvalan kanssa ollessaan oli taitava käyttämään Latvalan rahoja- osti ison talon PK- seudulta mm. ja pisti Latvalan hankkimaan sen "kesämökin" ( kallis vapaa-ajan asunto, rakennutettu, isot lasi- ikkunat ja sisustus Maisan mieleen) Ja Latvala osti tälle kalliita merkkilaukkuja ja lomamatkoja eksoottisiin, kalliisiin paikkoihin.
Kunhan pitää hetken huvia tämän kanssa, etsii samalla rikasta miestä. Ihmettelinkin jo, että miten kauan tämä jaksaa leikkiä kotista Mikko- hiirulin kanssa?
Maisan instassa oli silloin kuva, kun mittaili Latvalan ostamaa tonttia: "Nää on mun maita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te nyt luule etteikö maisalla olisi jo uusi elättäjä katsottuna??
Kuka rikas ja "onnekas" on tämä mies? Ketä miljonäärejä on?
Stefu?
Mistä Stefulla on rahaa?
Ehkä ne on maisan flaksipöksyt.