IS: Maisa Torppa hakee avioeroa.
Näin se sitten koko loppuelämän kestävä avioliitto kesti peräti 4 vuotta.
Kuka yllättyi?
Kommentit (3234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Tesla rahoitusyhtiön nimissä. Arvasin!
Mitä sitten? Suurin osa nykyään ostaa auton rahoituksella.
Just näin, mutta ei taida tuolla kirjoittajalla olla autoa ensinkään.... 10 000 € auton ostimme just viime kuussa , tai väliraha oli tuo aika tarkkaan 10 000 ,, automyyjä sanoi että 95 pinnaa ottaa rahoituksen kun kyseessä 10 000 € väliraha...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin, mutta ei taida tuolla kirjoittajalla olla autoa ensinkään.... 10 000 € auton ostimme just viime kuussa , tai väliraha oli tuo aika tarkkaan 10 000 ,, automyyjä sanoi että 95 pinnaa ottaa rahoituksen kun kyseessä 10 000 € väliraha...
Tarkoitin sitä että kun täällä väitettiin että Maisa sai erossa Teslan (omaksi) niin ei se kyllä niin mennyt kun rahoitusyhtiö sen omistaa.
Ja mulla itselläni on velaton BMW (ihan omissa nimissä) kun se nyt piti tähän mukaan vetää, vaikka minun autoni ei liity kyllä tähän asiaan mitenkään.
Melkein kuka vaan luottotiedot omaava voi ostaa hienon kärryn rahoituksella ja esittää rikasta btw.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin sitä että kun täällä väitettiin että Maisa sai erossa Teslan (omaksi) niin ei se kyllä niin mennyt kun rahoitusyhtiö sen omistaa.
Ja mulla itselläni on velaton BMW (ihan omissa nimissä) kun se nyt piti tähän mukaan vetää, vaikka minun autoni ei liity kyllä tähän asiaan mitenkään.
BMW?? Onko myös pieni pili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se Summitin Aleksi?
Taisi osua arkaan paikkaan kun pitää asiattomuuksiin mennä. Olen työssäni seurannut kun ihmiset ostelee rahoituksella hienoja autoja että saa pidettyä statusta yllä. Tilin saldo on sellainen että eletään kädestä suuhun eikä tilillä ole juuri mitään ennen kuin seuraava palkka tulee. Ja sitten pääsee makselemaan uutta lainanlyhennystä. Mutta eipä siinä, kukin tavallaan. Pääasia ettå näyttää hyvältä ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla itselläni on velaton BMW (ihan omissa nimissä) kun se nyt piti tähän mukaan vetää, vaikka minun autoni e
Audi miehilläkin on, pienet pilit
Tänään on 5vuotis hääpäivä 💕💕
Vierailija kirjoitti:
Tänään on 5vuotis hääpäivä 💕💕
Pääseeköhän Hiiri jälkiliukkaille sen kunniaksi 🤔
Maisa, ihana kaunis pieni tyttö
Vierailija kirjoitti:
Maisa, ihana kaunis pieni tyttö
No aika paksut reidet kyllä
Antamisen ilo on kyllä läsnä;)
Kohta ovat Rinkiset virallisesti eronneet.
Niin voi Maisuli mennä naimisiin poliisin kanssa,ai että on romanttista 🧡
Joo, häitä odotellessa, kai Maisuli vielä yhden muksun väsää 🤣
On kyllä turvonnut pahasti, tuoreet lehtikuvat paljastivat.
Mitäs tälle kuuluu, onko paksuna kolmannelle miehelle?
Miks toi tyhmä eukko menee ees naimisii, kun tietää etukäteen et se suhde ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Miks toi tyhmä eukko menee ees naimisii, kun tietää etukäteen et se suhde ei kestä.
Saa mediajulkisuuttaa ja rahaa, koska seuraajia
Noilla vuosituloilla pitäisi silti pystyä maksamaan oikeudenkäyntikulunsa, joista sai vielä yli puolet siirrettyä vastapuolen maksettavaksi.