Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko ladata kännykän kun nukutte?

Vierailija
01.10.2024 |

Taas oli lehdessä ettei niin saisi tehdä. Voi tulla ikäviä yllätyksiä. 

Itse kuitenkin lataan pääni vieressä. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Elän reunalla.

Vierailija
22/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataan samalla kun istun tässä koneella. Ja kyllä, minulla on pöytäkone IMac, pari vuotta vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä!

Vierailija
24/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin räjähtää yöllä kun lataa mutta ei päivällä? 

asia on harvinaisen epäselvä 😳

Vierailija
25/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla. En uskalla myöskään mennä makkariin, kun pesen pyykkiä. Istun pesukoneen edessä ja vaadin pesua. Astianpesukoneen kanssa sama homma. Kynttilälle en selkääni käännä, jos se palaa. Kerran meinasin mennä suihkuun, kun olkkarissa oli kynttilä palamassa. Paniikki valtasi mieleni, kun tajusin millaiset katastrofin ainekset olivat käsillä.

Mulla jakkara myös jääkaapin edessä.  Pidän päällä vaan kun olen vahtimassa.

Vierailija
26/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla latautuu alle tunnissa täyteen niin miksi pitäisin sitä 9 tuntia latauksessa akku täytenä. 

Vierailija
27/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä räjähdyksestä ole kysymys vaan siitä että tämä kuten muutkin kännykät vakoilevat erään yhtiön lukuun. Tekee tulosta 4000 milj vuosi sinun avustuksella. Nyt aikoi haastaa Trumpin oikeuteen jos voittaa vaalit eli ensimmäistä kertaa maailman historiassa kaupallinen yritys uhkaa demokratiaa ja määrää mitä lait tekevät.

Vierailija
28/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla. En uskalla myöskään mennä makkariin, kun pesen pyykkiä. Istun pesukoneen edessä ja vaadin pesua. Astianpesukoneen kanssa sama homma. Kynttilälle en selkääni käännä, jos se palaa. Kerran meinasin mennä suihkuun, kun olkkarissa oli kynttilä palamassa. Paniikki valtasi mieleni, kun tajusin millaiset katastrofin ainekset olivat käsillä.

Mulla jakkara myös jääkaapin edessä.  Pidän päällä vaan kun olen vahtimassa.

Minä olen luullut, ettei jääkaappia tarvitse vahtia, mutta nyt kun mietin järjellä, niin onhan se sähkölaite sekin. Ai kamala... mitkä katastrofin ainekset ovat elämässäni läsnä päivittäin!!

Vierailija
29/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata,on taloja palanut sillä systeemillä.

Vierailija
30/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhoneni kuluttaa yön aikana akkua varmaan 30% ilman käyttöäkin eikä aamulla ehdi ladata tarpeeksi.

Vierailija
31/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä ole mitään tarvetta. Kyllä kännykän ehtii ladata aamullakin ennen töihin lähtöä.

Vierailija
32/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisilta paloi talo jonkin sähkölaitteen takia, ei ollut edes latauksessa. Läppärin akku tai nettiboxi tai jokin vastaava syynä.

En jätä johtoja seinään turhaan, pesukoneita ei jätetä yksinään päälle, akut ladataan hereillä ja nettiboxikin otetaan pois seinästä yöksi ja aina kun lähdetään kotoa.

Vierailija
33/33 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo heikentää akun elinikää tehokkaasti jos pitää koko yön latauksessa, ellei sitten käytä jotain älykästä asetusta missä lataa ensin 80% ja täyteen vasta aamulla juuri ennen heräämistä.

Alapeukuttajille tiedoksi: kannattaa lukea puhelimen käyttöohjeet. Jos pitää latauksessa 100% varauksella pitkiä aikoja, akun kunto heikkenee. Siksi puhelimissä mm seuraavia asetuksia:

-lataa ensin 80% ja vasta juuri ennen heräämistä täyteen, oppii siis milloin heräät

-lataa vain 80% asti

-lataa täyteen mutta katkaisee virran kun täynnä, aloittaa uudelleen vasta kun tippunut 95%iin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi