Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
😂Pilkkeellä oma nimikkobiisi 😁
"Musta ei kai ikinä taida aikuiseksi olla,
enkä sitä halua.
Mä vain tahdon pitää hauskaa!
Mä en kai ikinä taida aikuiseksi kasvaa,
enkä sitä halua,
mä vaan kuljen pilke silmäkulmassa!"kera videon 🥰
Jep Klamydiaa.
Pilkkeestä kyllä näköjään materiaalia pukkaa. Omistajat selvästi tykkää tehdä sitä. Näistähän oli lehtijuttu ja kaikki. No hauskaahan tuota on seurata kun selvästi seurattavaksi on tehty :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilke on ollut insta storyn mukaan moottorikelkan kyydissä
Hieno oli se Pilkkeen riehuhetken loikka sohvalle Pinnin kanssa siinä toisessa videossa. 😁
Täytyy sanoa että on kyllä hienoa että Pilke säilytti nimensä. Pinni ja Pilke on just passelit toisiinsa. 👍
Pilkehän tosiaan hyppäsi sinne sohvalle täysin ongelmitta alle 8 viikon ikäisenä. Taisi olla myös maininta, että kun kaikki piha-aidan pienimmätkin kolot on nyt tilkitty, niin Pilke on keksinyt möyriä terassin ali, josta löytänyt potentiaalisen reitin naapurin puolelle, mikä kuitenkin huomattu ajoissa.
Sydämelliset kiitokset teille päivittäjille ja linkittäjille. Tuotatte isoa iloa meille monille joille ATK ja netti on syystä tai toisesta liian iso haaste tai mahdottomuus.
Onnea vuodelle 2025, teille ja kaikille muillekin. Toivottavasti tulevana vuonna maailmaan palaisi järki, rakkaus, empatia ja niin ihmisten, eläinten kuin koko maapallosemme kunnioitus, ja ennen kaikkea rauha 🕊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno oli se Pilkkeen riehuhetken loikka sohvalle Pinnin kanssa siinä toisessa videossa. 😁
Täytyy sanoa että on kyllä hienoa että Pilke säilytti nimensä. Pinni ja Pilke on just passelit toisiinsa. 👍
Pilkehän tosiaan hyppäsi sinne sohvalle täysin ongelmitta alle 8 viikon ikäisenä. Taisi olla myös maininta, että kun kaikki piha-aidan pienimmätkin kolot on nyt tilkitty, niin Pilke on keksinyt möyriä terassin ali, josta löytänyt potentiaalisen reitin naapurin puolelle, mikä kuitenkin huomattu ajoissa.
Kyllä, mua aina naurattaa kun luen/katson noita Pilkkeen touhuja mitä aina keksii. 😂 Ja sekin reitti terassin alta naapuriin on nyt tilkitty, ei ainakaan sitä kautta pääse karkureissulle. Mutta kyllä Pilke keinot keksii, omistaja sanoi että pitää olla silmät selässäkin kun ei ikinä tiedä mitä rupiaa puhaamaan. 😂
Sekin oli hauskaa kun Pilke lähtee pötkimään pakoon siinä videossa missä ovat eka kertaa treenihallilla. Juoksee vimmatusti sinne takaosassa olevaan huoneeseen. 😂 No, luultavassi sielläkin on ovet säpissä ettei sitten Pilke kuitenkaan päässyt halusta huolimatta karkaamaan maailmalle. 😁
Onnellista ja oikein hyvää uuttavuotta 💖
Täällä ollaan kesämökillä hulinaa, vilinää ja ilotulituksia evakossa. Mukana 3 koiraa ja kissa, joista vanhin hauhau ja naukuja vähät välittävät paukkeesta, mutta eipä viitsi kahta nuorta koiraa valo- ja melusaasteelle altistaa. Sitäpaitsi, täällä on meillä kaikilla kivaa, on rauhaa, luontoa ja ulkohuussi. Jotain muuta piti tuon viimeksi mainitun sijaan kirjoittaa 🤔 Sauna ja avanto missä pulahtaa ken uskaltaa 🥶
Kiitos tästä kivasta keskustelusta 😀
Ihana se Pilkkeestä tehty koostevideo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mua aina naurattaa kun luen/katson noita Pilkkeen touhuja mitä aina keksii. 😂 Ja sekin reitti terassin alta naapuriin on nyt tilkitt
Ihana pikkuinen. Niinkuin muutkin pennut.
Rakettivapaata uv-yötä eläimille ja hyvää alkavaa vuotta 2025 kaikelle kansalle.
Meillä perinteinen uv:n juhlinta eli nautojen ja hevosten siirto ulkoa ja pihatosta sisätiloihin jossa ne eivät niin altistu "tulitukselle". Oma hommansa kun eläimet pistää hieman hanttiin, mutta onneksi ei-paimentavat laumikset on kuitenkin iso apu. Ilta ja yö kuluukin sitten eläinsuojassa varmistamassa ettei kukaan pillastu tai liikaa säikähdä. Tälläistä se uv:n vietto on eläintiloilla.
Teille muille 🥂
Martta (Kipinä) bongattu stooreissa metsälenkillä kahden isomman koiran kanssa. Näytti niin isolta Marttakin ja reippaasti paineli lumettomassa metsässä muiden perässä.
Vierailija kirjoitti:
Rakettivapaata uv-yötä eläimille ja hyvää alkavaa vuotta 2025 kaikelle kansalle.
Meillä perinteinen uv:n juhlinta eli nautojen ja hevosten siirto ulkoa ja pihatosta sisätiloihin jossa ne eivät niin altistu "tulitukselle". Oma hommansa kun eläimet pistää hieman hanttiin, mutta onneksi ei-paimentavat laumikset on kuitenkin iso apu. Ilta ja yö kuluukin sitten eläinsuojassa varmistamassa ettei kukaan pillastu tai liikaa säikähdä. Tälläistä se uv:n vietto on eläintiloilla.
Teille muille 🥂
Hienoa tytötä teette työ kaikki jotka vietätte uutta vuotta eläimiin ehoilla olipa ne lemmikkei, tuotantoeläimii tai luonnon elukoit. Sitä ei kaupungin keskustas tuu ajateltuukaa kuinka kauhia uuvenvuuen yö voip olla kaikil eläimil eikä vain meijän koiril. Suattaa ne metän linnut, puput jne. olla neki iha kauhuissaan. Toisten ilo ja juhla voip olla toisille peleko ja kauhu.
Kippis 🥂🍸🍷 Nostan maljan kaikil elläimii arvostavil ja niitä suojelevil 💕
Vierailija kirjoitti:
Martta (Kipinä) bongattu stooreissa metsälenkillä kahden isomman koiran kanssa. Näytti niin isolta Marttakin ja reippaasti paineli lumettomassa metsässä muiden perässä.
Voisiko saada Kipinä/Martan ig oson.
Anteeksi ja kiitos 😘
Salamaa ja Välkettä ikävä 😢
Pentuliveä eli Loimua, Tuiketta, Sädettä, Välkettä, Kipinää, Salamaa, Ruskoa, Hämyä, Pilkettä, Kuloa, Tähteä, Hehkua, hovineitoa, hovimestaria ja trubaduuria, kaikkia heitä jäi kyllä kaipaamaan.
Onko olemassa pennuista yhteiskuvaa? Ei ihan vastasyntyneinä vaan jo silmäaukisina palleroina?
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa pennuista yhteiskuvaa? Ei ihan vastasyntyneinä vaan jo silmäaukisina palleroina?
https://yle.fi/a/74-20130929?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että ei ole varsinaista yhteiskuvaa, noita muokattuja ehkä. Ei noita olisi saanut pysäytettyä yheiskuvaan valokuvaa varten. Ehkä maitobaarissa, mutta siinä ei olisi silmiä näkynyt, tai pentupentupentuuuuuu ruoka-astialla, jossa ei myöskään silmät olisi olleet näkyvissä. Ehkä niisto tulee, jos joskus onnistuvat näkemään toisiaan koko porukalla ja kaikilla vaikka peruskoulutus pohjalla viiden sekunnin paikallaan istumiseen :D
Hyvää Uutta Vuotta kaikki keskustelijat ja kiitos mukavista kommenteista!🎇🥂
Vierailija kirjoitti:
Salamaa ja Välkettä ikävä 😢
Voi minun lempipentuset, ja varsinkin Välke, Välkky, DJ Veeti 💞
Nyt liven jälkeen olen erityisen ihastunut Pilkkeeseen, suuret kiitokset tassutykeille. 😘 Aivan ihania päivityksiä ja Pilke tuntuu olevan yhtä iloinen ja onnellinen uudesta perheestään kuin uusi perhe hänestä. 🥰
😂Pilkkeellä oma nimikkobiisi 😁
"Musta ei kai ikinä taida aikuiseksi olla,
enkä sitä halua.
Mä vain tahdon pitää hauskaa!
Mä en kai ikinä taida aikuiseksi kasvaa,
enkä sitä halua,
mä vaan kuljen pilke silmäkulmassa!"
kera videon 🥰