Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Kulosta huolestunut olen myös minä, sillä koskaan ei ole pentua tarvinnut häkkiin laittaa, aikuisesta koirasta puhumattakaan. Häkki, ei kiitos!
Näinhän hovineito kertoi että suurin osa menee joko hänen tutuillern tai pentujen isä koiran kautta tutuille. Pari kai uutta tuttavuutta oli joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Kulosta huolestunut olen myös minä, sillä koskaan ei ole pentua tarvinnut häkkiin laittaa, aikuisesta koirasta puhumattakaan. Häkki, ei kiitos!
Niinpä, tässä on nimenomaan ihmetyksen aiheena se, miksi ei tehty muuta ratkaisua pennulle kuin häkki. Pennun liikkumisen voi muutenkin rajata kuin häkillä.
Vierailija kirjoitti:
No pirautappa trolli hovineidolle huolesi. Samalla kysyt sormuksista vielä.
Häkkitrollaaja vois ottaa nyt lääkkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on tylsää.
Trolli huutelee täällä kaikkia trolleiksi.
Kulon omistaja kertoo ihanasti ig:ssa, niin kuin Kulo juttelis.😀🙂
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se on sen verran huono että jää jankkaamaan jolloin sen tajuaa trolliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se on sen verran huono että jää jankkaamaan jolloin sen tajuaa trolliksi.
Miksi trolli vastailee taas itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pirautappa trolli hovineidolle huolesi. Samalla kysyt sormuksista vielä.
Monta koiraa sinulla on ollut, ja kuinka moni on tarvinnut häkin? Minulla on ollut kaikkiaan 7 koiraa, nyt 2. Ikinä ei ole autohäkkiä kummempaa tarvittu. Trolli? Sormus?
Vierailija kirjoitti:
Joo vauva tässä opettaa mulle tieteellisestä opuksesta eläimiä siltä varalta ettei musta tulis pelastajaa. Voin sit alkaa paimeneksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Kulo/Nissan insta tuossa juuri olikin. Mitkä ovat muitten instat?
Hakusanoilla "Loimu agility" löysin.
Vierailija kirjoitti:
Trolli huutelee täällä kaikkia trolleiksi.
Tämä sama on terrorisoinut ketjua koko Pentuliven ajan. Hänen kanssaan täytyy olla samaa mieltä, koska muuten on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet aika epäilyttävä. Taidat puolustella lemmikkien häkittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulo/Nissan insta tuossa juuri olikin. Mitkä ovat muitten instat?
Pitäskö sua palvella täällä. Jos et itse löydä niin ole ilman.
Kuinka ihmiset täällä ovat noin tylyjä. Ystävällinen voisi olla. Täällä kummallista vihjailua eikä auteta. No, ehkä se kun nimettömänä voi kirjoitella, tuo ihmisten ilkeyden esiin.
netissä ollaan ihan aina oltu tylyjä ihmisille, jotka vain odottaa tietoa suoraan nenän eteen toisen ihmisen vaivannäön ja työn kautta. Siis niitä, jotka vaikka kyselee, että mikähän mulla on kun on kuumetta ja yskää. Tuollaisiin on aian vastattu tyylii kvg (kato "vaikka" googlesta). Ei saa pyytää toista tekemään työtä omasta puolesta. Jos on va
Mä löysin, kun tökkäsin niitä pentujen kuvia. Jokaisen kuvan alla erikseen hn kertoo, kenelle (tulevan omistajan ig) mikäkin pentu meni. Ja sitä tulevan omistajan ig:tä tökkäämällä pääsee sen uuden omistaja ig:hen.
No huomenna on Hovila tyhjä pennuista kun Salamakin lähtee.
Minulla on 2 koiraa, aiemmin ollut 1 RIP 💖 Ei häkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä ihan yleinen tapa lemmikkien profiileissa. Ei siis mitenkään luova ja mainitsemisen arvoinen minusta.
Minusta näyttää selvältä, että nämä pennut meni kaikki Hovineidon agility- ja muissa vastaavissa koirapiireissä törmätyille kavereille. Siksi kaikilla on koirat jo omasta takaa tai ainakin ollut, yhdellähän oli kuollut vasta syksyllä.