Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11739)

Vierailija
10641/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko säde ainut jolla on sama nimi vai pysyikö hänelläkään nimi? Uudet nimet on olleet kivoja myös! 

Pilke on edelleen Pilke

Ja Pilkkeen koirakamulla oli ihana pinkki balettihame tutu päällään. 😁On juoksu tai jotain muuta kenties. Vilahtaa hienosti siinä videossa missä Pilkkeen uusi omista kysyy Pinniltä onko se vähän mustasukkainen 😁

Juoksuhousut, meillä samanlaiset.

Kyllä, tiesin että on juoksuhousut mutta voisihan ne olla päällä myös jonkun pienen operaation jälkeen.  Oli kyllä kauniit ja varsinkin kun Pinni on musta niin pöksyt korostuivat hienosti.

Vierailija
10642/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ehtinyt eilen paikalle hyvästelemään Loimuhovia? Katso tallenne jäähyväischatista

Itkulta ei vältytty, kun Pentuliven ennätyksiä rikkonut neljäs tuotantokausi päättyi tunteellisiin jäähyväisiin torstai-iltana.

Mikäli et ehtinyt paikalle päätöschattiin ei hätää!

Yleisön pyynnöstä julkaisimme koko chatista tallenteen, joka on nyt nähtävissä täällä.

https://yle.fi/a/74-20118513

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10643/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko säde ainut jolla on sama nimi vai pysyikö hänelläkään nimi? Uudet nimet on olleet kivoja myös! 

Pilke on edelleen Pilke

Pilkkeellä on koirakaveri Pilli.

Vierailija
10644/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilke on edelleen Pilke

Eikö ollu Pinni 😁

Vierailija
10645/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilke on edelleen Pilke

Sori, Pinni on se kaveri.

Vierailija
10646/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen tuo joka laittoi Martan nimen perään tuon nauruhymiön. En tarkoittanut sillä mitään pahaa. Marttahan kuvaa hyvinkin varmaan Kipinää isona. Ja Martta on aika yleinen koiran nimi nykyään. Lisäksi on joku piirrossarja jossa on koira Martta. Jotenkin se vaan on hauska mielleyhtymä kun ajattelee Kipinää Marttana. Sehän sopii sille oikein hyvin. Topakka, tormakka ja saa aikaan. Eikä ihan helpolla anna periksi.

Vierailija
10647/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilke on edelleen Pilke

Ihana lystikäs Pilke <3 Pilkkeestä näen edelleen vahvana muistona sen, kun olivat ensimmäisellä YLE-vierailulla: Pilke oli pentuaitauksessa ja hävisi hetkeksi tuolin taakse, teki siellä "muodonmuutoksen" ja pomppi esiin kuin pupujussi :D Siitä ei taida olla klippiä, vaikka vinkkasinkin siitä. Oikea Pomppu-Pilke <3

Vierailija
10648/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen tuo joka laittoi Martan nimen perään tuon nauruhymiön. En tarkoittanut sillä mitään pahaa. Marttahan kuvaa hyvinkin varmaan Kipinää isona. Ja Martta on aika yleinen koiran nimi nykyään. Lisäksi on joku piirrossarja jossa on koira Martta. Jotenkin se vaan on hauska mielleyhtymä kun ajattelee Kipinää Marttana. Sehän sopii sille oikein hyvin. Topakka, tormakka ja saa aikaan. Eikä ihan helpolla anna periksi.

😂😂😂

Vierailija
10649/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Tässä on siis youtube video piirrosmartasta

Vierailija
10650/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

No siinähän se on. Ilmiselvä Kipinä Martta 👍

Vierailija
10651/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentuliven ennätyksiä rikkonut neljäs tuotantokausi päättyi tunteellisiin jäähyväisiin torstai-iltana.

En ihmettele yhtään, että ennätykset paukkuneet. Ihan kun oisin lukenu jossain, että jopa yli tuplasti? Tämä kausi oli niin upea sekoitus kaikkea, että ihanaa oli katsoa. Erityismainintana on ihan pakko nostaa Hehku.  🤣 Aika harvassa on ne, jotka voi pelkällä olemuksellaan tuoda niin paljon iloa.

Vierailija
10652/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian vierestä, mutta itse en vois koskaan ottaa tyttökoiraa. Omista menkoista enemmän kuin tarpeeksi saaneena en ikinä alkais sitä härdelliä koiran osalta hoiteleen.

Eikö tyttökoirien omistajia vaivaa tuo asia?

Se harmi tietysti, ettei voi koskaan kokea tuollaista pentue-elämää.

koirat ei vuoda yhtä paljon kuin ihmiset. ja koirilla juoksuja ei ole kerran kuukaudessa.

Vierailija
10653/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen bordercolliepennun vipellystä seurattiin yhteensä yli 2,6 miljoonan tunnin verran, mikä on merkittävä 67 prosentin kasvu edeltävään kauteen verrattuna. Ylen sivuilta.

Vierailija
10654/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välke on nyt Kaiku.

Vierailija
10655/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian vierestä, mutta itse en vois koskaan ottaa tyttökoiraa. Omista menkoista enemmän kuin tarpeeksi saaneena en ikinä alkais sitä härdelliä koiran osalta hoiteleen.

Jos koira steriloidaan, tuleeko juoksut silti?

Vierailija
10656/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei

Vierailija
10657/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei

No niin vähän ajattelinkin. Ja eikös näin monesti tehdä.

Vierailija
10658/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, ettei alkuperäinen nimi "kelvannut" juuri kelleen, vaikka oli tosi hyviä ja koiramaisia nimiä. Ehkä haluavat välttää tunnistamisen myöhemmin?

Vierailija
10659/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, ettei alkuperäinen nimi "kelvannut" juuri kelleen, vaikka oli tosi hyviä ja koiramaisia nimiä. Ehkä haluavat välttää tunnistamisen myöhemmin?

Haluaisitko sinä, että joku muu nimeäisi koirasi? Moni on varmasti jo ennakkoon miettinyt sitä nimeä, tai sitten se ei vaan muuten tunnu omalta. 

Joku nimen säilyttäneistäkin omistajista taisi sanoa, että olisi alunperin halunnut antaa koiralleen jonkun toisen nimen, mutta pitkällisen harkinnan jälkeen päätyi pitämään jo annetun.

Ymmärrän kyllä ajatuksesi, sillä katsojillehan ne nimet ehti jo tulla tutuksi, ja esim. Kipinä kuulosti hyvinkin sopivalta vauhdikkaalle ja tarmokkaalle agilitykoiralle, joten vaihdettu nimi tuntuu siksi oudolta.

Vierailija
10660/11739 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihmettele yhtään. Käytännössä kaikki haluaa päättää pentunsa nimen ihan itse. Antaisiko itse jonkun randomin päättää pentusi nimen? :D 

Ketju on lukittu.