Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11738)
"Ei kai ne nyt missään ihastumisjärjestyksessä mene vaan perhejärjestelyjen mukaan. "
Just näin. On monia asioita mitä pitää järjestellä, työt sun muut.
Ilmotin päivällä, että toivottavasti salama ja välke lähtee vikana, illalla ilmoitettiin että ne lähtee vikojen joukossa. Eli selvästi loimulassa luettiin mun toive ja heti toteutettiin.😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä odotan niitä terveisiä uusista kodeista.
Pijo sanoi että terveisiä toki tulee mutta riippuu uusien omistajien suopeudesta.
Pirjo
Uskoisin että ovat suopeita 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvataankohan rikki purtu johto dj:lle. Ei varmaan ihan normijohto vaan jokin hienompi. 🤔 Kiinnostavat ajat tulee pentujen uusissa kodeissa, kun kaiken ja kaikkien pureminen on niille ihan normi juttu ja johdotkin on kohteena.
Johdot pystyy kyllä hyvin suojaamaan ja piilottelemaan.
Onkohan ne pahan makuiset purunestoaineet tehokkaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pijo sanoi että terveisiä toki tulee mutta riippuu uusien omistajien suopeudesta.
Siinä olisi nyt uusilla omistajilla mahdollisuus tehdä koirastaan instajulkkis. Heti olisi paljon kiinnostuneita seuraajia
Kaikki ei vain halua julkkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa trubaduurille tulla ikävä, kun tottui naureskelemaan joka päivä ihanille pennuille ja sitten niitä ei enää olekaan. Trubaduuria pitää varmaan alkaa käyttämään sitten muissa pentukodeissa, että ehtii siedättyä kotiin, jossa ei olekaan enää 12 koiraa, vaan "vain" kaksi. Tai sitten hehkua pitää pyytää sijaistamaan 10 pentua. Hehku ehkä onnistuisi siinä :D
Lapset unohtaa tuossa iässä nopeasti. Ei enää parin viikon päästä muistakaan, että mitään pentuja edes olikaan.
Minä muistan vieläkin vuoden ikäisenä tapaamani tätini collien, jonka kanssa nukuin yhdessä koiran pedissä. Muistan miltä tuntui, kun collien pitkät karvat kutittivat naamaa ja miltä tuntui, kun koira nuolaisi minua. Ei tavattu sen jälkeen, sillä tuo collie sairasti jotain syöpää ja kuili pian sen jälkeen, mutta vieläkin siis on muistikuva noista tuntemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi nyt uusilla omistajilla mahdollisuus tehdä koirastaan instajulkkis. Heti olisi paljon kiinnostuneita seuraajia
Ei vois vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmotin päivällä, että toivottavasti salama ja välke lähtee vikana, illalla ilmoitettiin että ne lähtee vikojen joukossa. Eli selvästi loimulassa luettiin mun toive ja heti toteutettiin.😉
Joo ilman muuta. Muuten olis haettu sunnuntaina mut hoviväki soitti uusille omistajille et nyt tarviis vaihtaa päivää kun vauvapalstalla näin toivottas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei vain halua julkkiksi.
hitto kun pitää taas korjailla JULKKIKSIKSI siis julkisuuteen 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ilman muuta. Muuten olis haettu sunnuntaina mut hoviväki soitti uusille omistajille et nyt tarviis vaihtaa päivää kun vauvapalstalla näin toivottas.
Tietysti. Itse asiassa ne ilmoitti myös, että ei voida ehkä sittenkään antaa näitä kahta teille kun joku halus ne molemmat samaan kotiin, neuvottelemme vielä.😀
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen disko aikaisempina vuosina on ollut? Oliko silloinkin joku dj? Vai soitettiinko musiikkia vaan jostain tyyliin cd-soittimesta?
Soittimesta luullakseni. Koti-dj.
Katsoisin mielummin jotain muuta eläinliveä kuin jotain koiraliveä. Koirissa on jotain mistä en tykkää. Lisäksi koirat on rumia eläimiä eikä ne ole söpöjä.
Lapset tykkäsivät discosta, niin kyllä minäkin! Saisi jäädä klippinä koko disco, niin voisi muistella joululomalla pentuja iloisissa merkeissä.
Meillä on lähistöllä paljon koiria. Täytyy alkaa lenkkeillä jos vaikka pian vastaan tulisi joku pieni uusi bordercollie. Ei voi tietää. Noi ei varmaan kovin kaukana ole nytkään 🙂
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin mielummin jotain muuta eläinliveä kuin jotain koiraliveä. Koirissa on jotain mistä en tykkää. Lisäksi koirat on rumia eläimiä eikä ne ole söpöjä.
Laita ikkunan taakse joku talipötkylä niin sulla on tinttilive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen disko aikaisempina vuosina on ollut? Oliko silloinkin joku dj? Vai soitettiinko musiikkia vaan jostain tyyliin cd-soittimesta?
Levysoittimia on ollut iät ajat. Yks vanhempi hemmo kertoi että kotona piti valkata levyt mitä ottaa mukaan kun kaikkia ei voinut kerralla ottaa. No, sitten tyypit tuli sanomaan että soita xxxxbiisi, sanoi ei oo mukana. Sitten ne tyypit suuttui ja haukkui pystyyn. Sillä hemmolla oli iso kirjahylly täynnä levyjä, eihän niitä kaikkia voinut pakata pikkufiiattiin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovineito varmaan onnellinen kun saa pitää Salaman pisimpään 🥲.
Hänhän sanoi aiemmin, että jos joku pennuista jäisi heille, niin pitäisivät mieluiten Kipinän.
Joo se oli se että jos valitsisi harrastekoiran. Mutta Salama on varmaan Hovineidon sydäntä lähellä koska sillä oli niin huoli siitä. Ja on monta kertaa sanonut nyt miten ylpeä on nyt Salamasta kun sillä menee nyt hyvin.
HM jossain vaiheessa mainitsi, että olivat jopa harkinneet pitävänsä Salaman jos harrastekoiraa haluavista ostajista ei löydykään halukasta uutta perhettä kun Salama vielä vaikutti olevan enemmänkin ihan vaan kotikoira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ikkunan taakse joku talipötkylä niin sulla on tinttilive.
👍😂👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi oli dj mukana ruudun välityksellä eli kuva kuvassa -tyyliin. Tykkäsin kyllä siitä enemmän kun soitettiin vanhoja tuttuja kappaleita, oli myös drinkkibaari ja muuta rekvisiittaa. Mutta olihan tuo eilinenkin disco ihan kiva.
Siis kokoajan.