Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Boksissa siivous käynnissä ja totta kai pennut auttaa, paitsi kun imuri murahti niin pitää mennä hieman kauemmaks. Mutta Tähti ei välitä, iski kiinni hovineihon housun lahkeesseen.
Taas tuo hirviä tykki-imuri pörräämässä.
Kulossa on kuulemma näkyvissä jo Loimua. Jos on tulossa jotain stressaavaa (tuossa tapauksessa imuri joita kaikki vähän pelkää) niin Kulo menee makaamaan jonnekin tylsistyneen näköisenä ja hänellä on kuulemma IHAN SAMA ilme kun Loimulla samankaltasissa tilanteissa :D<3 Loimu kans tekee siis samoin jos on joku härdelli
Vierailija kirjoitti:
Taas tuo hirviä tykki-imuri pörräämässä.
Tässä isommassa onkin kovempi ääni jos nyt oikein muistan kun kerran se pärähti käyntiin kun boksin äänet oli päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kenestä paljastuu kovin bilettäjä? kuka on ekana untenmailla? kuka joutuu nakkikioskitappeluun eniten?
Kovin bilettäjä on joku ehkä ruskeista, vaikka Pilke. Unilla on ekana Hämy, Tähti tai Kulo. Nakkikioskitappelussa on ainakin välke ja kipinä 🤣
Niiden jalat näyttää nyt kauheen pitkiltä. Ei enää semmoiset vauvan töppöjalat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestä paljastuu kovin bilettäjä? kuka on ekana untenmailla? kuka joutuu nakkikioskitappeluun eniten?
Kovin bilettäjä on joku ehkä ruskeista, vaikka Pilke. Unilla on ekana Hämy, Tähti tai Kulo. Nakkikioskitappelussa on ainakin välke ja kipinä 🤣
Joo, Välke ja Kipinä voi vaikka keskenään pistää koko discon isoimmat rähinäpainit pystyyn. Ihan vaikka vain näytösluontoisesti, ku pitäähän se joka bileissa ainakin yks tappelus olla...kuulema 😂
Vierailija kirjoitti:
Niiden jalat näyttää nyt kauheen pitkiltä. Ei enää semmoiset vauvan töppöjalat
Miten voi olla mahdollista että just samasta taas joku ehti sanoa ennen mua. 🤔😁
Äsken oikein kelasin liveä sinne sun tänne kun katsoin noita pentujen kinttuja. Ihan vasta niin lyhyet töpöjalat etteivät meinanneet päästä niin lujaa kuin olisivat halunneet. Nyt menevät pitkillä koivilla tuhatta ja sataa, jos ei olisi seiniä niin hukkaan joutuisivat vauhdin hurmassa juostessaan. 😂
Ja Välke joka ei ole niin pörrökarvainen näyttää oikein pitkä jalkaiselta kun äsken seisoi tuossa kameranurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta peiliä olisi voinut pitää käsissä pystyssä, niin pennut olisi nähneet omakuvansa pystysuunnassa ja sitten reagoineet. Oli vähän pettymys tuo peiliepisodi, koska olin odottanut sen tuomista tuonne. 😄
Kaikki ei reagoi. Olen joskus kuullut että älykäs eläin ei reagoi koska se tajuaa että se on hän itse.
Noh. Tämän sanoin vain siksi koska oma pentuni aikanaan kohautti olkaansa peileille. Oli ihan että joo, tiesin, oon hyvännäköinen. Eteenpäin. Hah hah
Olisi ollut hauskaa nähdä tuo pystysuunnassa näkeminen. Luulisi 10 pennusta ainakin jonkun reagoivan kuitenkin silloin.
Kuka tuo tatskattu ihminen on? Siis kädessä tatska, onko ollut aiemmin?
Tulikohan DJ paikalle kun näytti että kädessä ois ollut tatuointi, tai sitten joku muu.
Tuleekohan Hehku näyttämään miten täti diskoilee.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Hehku näyttämään miten täti diskoilee.
Hehkun muuvit :D
Virtuaalipennullakin oma discopallo
Ei noi pennut ujostele outoja ihmisiä, tuon istuvan tyypinkin ympärillä pörrää suurin osa.
Vaikka enhän minä voi tietää onko outo vai tuttu pennuille.
😂Pennut into piukeena odottavat bileitä 😂
Vierailija kirjoitti:
Ja Välke joka ei ole niin pörrökarvainen näyttää oikein pitkä jalkaiselta kun äsken seisoi tuossa kameranurkassa.
Se on muutenkin suurikokoisin pennuista, josku huomaa, kun seisoo jonkun pienemmän vieressä, näyttää jopa 5 senttiä pidemmältä. Siis pituussuunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan DJ paikalle kun näytti että kädessä ois ollut tatuointi, tai sitten joku muu.
Näinköhän on DJ: llä housunlahkeista muuta kun riekaleet jäljellä, kunhan disco loppuu?
Pennut ei antais viedä patjaa pois ja sinne se vaan hävis, seinän taa.