Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä pankin mobiilipankki on paras?

Vierailija
01.10.2024 |

Pitäisi ottaa käyttöön mobiilipankki verkkopankin rinnalle. Mikä on paras ja helppokäyttöisin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea paras.

Mulla on Nordea, puhelin hajosi niin en saa pankkia toimimaan uudessa luurissa koska pyytää jotain tietoja vanhasta puhelimesta.

Vierailija
22/25 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP on paras. Jos olet jäsen niin myös maksuton palvelu. Jäsenmaksu 100e palautetaan kuoltuasi. Palvelu on asiakasta neuvova. Et voi onnistua epäonnistumaan. Myös vakuutukset ovat lähes ilmaisia jäsenille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Nordea ja S:n verkkopankit ja mobiilit. Kumpikin toimivat. Nordea ykköspankkina, joten käytän enemmän. 

Vierailija
24/25 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP on paras. Jos olet jäsen niin myös maksuton palvelu. Jäsenmaksu 100e palautetaan kuoltuasi. Palvelu on asiakasta neuvova. Et voi onnistua epäonnistumaan. Myös vakuutukset ovat lähes ilmaisia jäsenille.

Joopa joo. Jonkun maaseudun lehmäpankin neuvoja linjoilla. OP:ssa tumpelot neuvojat ja perunkirjoituksessa pankki kirjasi vainajan henkilötunnuksen väärin. Onneksi huomasimme pian. 

Vierailija
25/25 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordea paras.

Mulla on Nordea, puhelin hajosi niin en saa pankkia toimimaan uudessa luurissa koska pyytää jotain tietoja vanhasta puhelimesta.

Mulla on tunnusluvunlukija eli valkea läpyskä erikseen. Pääsen aina selaimen kautta pankkiini, jos mobiili ei toimi.