Minkä pankin mobiilipankki on paras?
Pitäisi ottaa käyttöön mobiilipankki verkkopankin rinnalle. Mikä on paras ja helppokäyttöisin?
Kommentit (25)
OP on paras. Jos olet jäsen niin myös maksuton palvelu. Jäsenmaksu 100e palautetaan kuoltuasi. Palvelu on asiakasta neuvova. Et voi onnistua epäonnistumaan. Myös vakuutukset ovat lähes ilmaisia jäsenille.
Mulla on Nordea ja S:n verkkopankit ja mobiilit. Kumpikin toimivat. Nordea ykköspankkina, joten käytän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
OP on paras. Jos olet jäsen niin myös maksuton palvelu. Jäsenmaksu 100e palautetaan kuoltuasi. Palvelu on asiakasta neuvova. Et voi onnistua epäonnistumaan. Myös vakuutukset ovat lähes ilmaisia jäsenille.
Joopa joo. Jonkun maaseudun lehmäpankin neuvoja linjoilla. OP:ssa tumpelot neuvojat ja perunkirjoituksessa pankki kirjasi vainajan henkilötunnuksen väärin. Onneksi huomasimme pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordea paras.
Mulla on Nordea, puhelin hajosi niin en saa pankkia toimimaan uudessa luurissa koska pyytää jotain tietoja vanhasta puhelimesta.
Mulla on tunnusluvunlukija eli valkea läpyskä erikseen. Pääsen aina selaimen kautta pankkiini, jos mobiili ei toimi.
Mulla on Nordea, puhelin hajosi niin en saa pankkia toimimaan uudessa luurissa koska pyytää jotain tietoja vanhasta puhelimesta.