Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan nuoren poikani 28v työelämään?

Vierailija
01.10.2024 |

Miten saan nuoren poikani 28v työelämään? Poika on ollut jo vuosia ideologisesti työtön eikä liikauta evääkään ja sanoo ettei ole mitään insentiiviä käydä töissä kun paikat vaan kipeytyy eikä vastineeksi saa mitään tai edes lääkäristä apua :( tukien leikkauskin aiheutti vain sen että hän saa nyt toimeentulotukea enemmän eli plus miinus nolla hyötyä

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"...nuoren poikani..." ?!  28 vuotias on aikuinen, eikä mikään nuori poika. 

Et sinä ap tälle asialle mitään mahda.

Nuoria ovat 13-29-vuotiaat. Sen ikäinen on mm. oikeutettu nuorisotoimen palveluihin.

Tuossa 28- vuotiaana minulla oli jo omia nuoria perheessäni kasvamassa.

Vierailija
62/64 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi otat stressiä aikuisen ihmisen asioista? Löysää lippistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tradenomiksi valmistumisesta jo 10 vuotta. En ole sen alan töitä sitten tehnyt. Työharjoittelupaikoissa kiusattiin:  harjoittelunohjaajat tiuski, eivätkä olisi halunneet opastaa, vaan olla rauhassa tietokoneella iltapäivälehtiä sel

Kyllä mullakin oli ensimmäisisssä työpaikoissa ja työhaastatteluissakin hankalaa, mutta ei joidenkin tiuskimisen voi antaa romuttaa koko työelämäänsä. Yksi ensimmäisistä esimiehistä syrji ja välillä suorastaan valehteli mulle jostain käsittämättömästä syystä, vaikka tein hyvää tulosta. Kuukausipalavereissa kollegojen piti joskus nostaa, että assistentti oli yksin tehnyt kuukauden parhaat kaupat kun esimies ohitti täysin. Myöhemmin haastattelussa mieshaastattelija kohteli minua hyvin alentuvastai ilmeissti vain koska olin nainen. 

Nämä vain sisuunnuttivat minua ja päätin, että pärjään. Ja niin olen pärjännytkin. Olen nin työnantajan kuin asiakkaiden arvostama. Pitää olla valmis jättämään aiheettomat kommentit omaan arvoonsa ja katsomaan eteenpäin.

Vierailija
64/64 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kymenen vuotta myöhässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme