Minkälainen ihminen haukkuu muita, jopa naurun perusteella ärsyyntyy?
Millainen ihminen haukkuu kaikkia ja ärsyyntyy jostain ihan pienistä luonteen piirteistä työpaikalla? Esim. Yksi meidän mukavimmista ja hyvitä työntekijöistä on tämän haukkujan mieletä niin ärsyttävä naurunsa takia.
Toisesta paikan tehokkaimmasta työntekijästä hän hän ei pidä laisinkaan ja haukkujan mielestä tämä ei ole oikeutettu saamaan vakituista paikkaa eikä jatkoa työssään. Koska haukkuja vain ärsyyntyy persoonallisuuspiirteestä. Hänellä on myös tiimikavereista ja asiakkaista aina painavaa sanottavaa, luonteenseen vedoten.
Omasta mielestäni työpaikalla ei pitäisi mennä henkilökohtaisuuksiin, vaan puhua työasioista.
Aamuisin jo ennen työn alkua saan kuunnella tätä tunnepurkausta, kuinka haukkujaa ärsyttää lähes kaikki.
Millainen ihminen ärsyyntyy hermostumiseen asti lähes kaikista muista työntekijöistä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestään mukava, hyvä, pidetty ihminen, joka tulee kaikkien kanssa toimeen. Puheissa ja käytöksessä nuo hänen ominaisuutensa eivät kyllä millään tavoin puske esiin.
Sinäkin olet omasta mielestäsi mukava ihminen? Ja et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita? Sinä nyt kovasti haluaisit, että me haukkuisimme tuota henkilöä erilaisilla haukkumasanoilla, että sinä saisit purkaa omia paineitasi?
En ajattele olevani mukava. Olen ihmisvihaaja ja erakkoluontoinen. Ja jälleen kerran oma arvio itsestä ei korreloi muiden arvioon, minusta pidetään enemmän kuin haluaisin. Näin anonyymisti saan paremminkin muut näkemään mitä sisältä olen. Sarkastinen kuspää, joka arveli muiden hoitavan sen haukkumapuolen joten päätin laittaa arvion mitä tuollainen ihminen uskoo olevansa. Siinä olit oikeassa että purin omia paineita kommentoimalla, yleensäkin tulen palstalle kun pitää päästä päästämään höyryjä pihalle.
Oletkohan sama joka on aikaisemminkin tarttunut kommentointiini? Jos olet niin pidän sinusta yhä. Olet virkistävä poikkeus haastaessasi minua pohtimaan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Koen tuon hänen hermostuneen tunteen purkauksensa todella raskaaksi kuunnella heti aamusta, vaikka työaikani ei olisi edes alkanut. Nämä kaksi ovat työpaikkamme parhaimpia työntekijöitä, niin on surullista kuulla tuota negatiivista hermostunutta haukuntaa😓
Tämä haukkuja itse ei tee kuin minimin mitä pitää tehdä ja joka viikko muistuttaa kuinka koko ala on ihan💩 ja kuinka hän lähtee menemään.
Miten hän ei näe omassa käytöksessään mitään muutettavaa?
No siis ihan klassinen tapaus. Tämä kiusaaja on huolissaan siitä, miten hänet nähdään työyhteisössä kun tekee vaan minimin ja nämä kiusatut ovat parhaita työntekijöitä. Eli on peloissaan siitä, voiko oma minimityöpanos jatkua.
Tämä hermostuja näkee siis nämä hyvät työntekijät ikään kuin tyhminä ja vihollisina, koska hänen mielestään alanne ja työpaikkanne on p**ka ja kenenkään ei pitäisi tehdä kuin minimi.
Olen tavallinen, iloinen, ystävällinen ihminen :)
Ärsyynnyn helposti. Se on täysin normaali ominaisuus!
En tokikaan ole muille ilkeä. Mutta ei ärsyyntymisessä ole mitään väärää tai pahaa, usein se on hyödyksi, esim. epäkohtiin puuttumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen tuon hänen hermostuneen tunteen purkauksensa todella raskaaksi kuunnella heti aamusta, vaikka työaikani ei olisi edes alkanut. Nämä kaksi ovat työpaikkamme parhaimpia työntekijöitä, niin on surullista kuulla tuota negatiivista hermostunutta haukuntaa😓
Tämä haukkuja itse ei tee kuin minimin mitä pitää tehdä ja joka viikko muistuttaa kuinka koko ala on ihan💩 ja kuinka hän lähtee menemään.
Miten hän ei näe omassa käytöksessään mitään muutettavaa?
No siis ihan klassinen tapaus. Tämä kiusaaja on huolissaan siitä, miten hänet nähdään työyhteisössä kun tekee vaan minimin ja nämä kiusatut ovat parhaita työntekijöitä. Eli on peloissaan siitä, voiko oma minimityöpanos jatkua.
Tämä hermostuja näkee siis nämä hyvät työntekijät ikään kuin tyhminä ja vihollisina, koska hänen mielestään alanne ja työpaikkann
Jep. Haluaa päästä mahdollisimman vähällä, ja vetää kaikki muut omalle tasolleen.
Rumapainoisten nauru on kuulostaa hirvittävältä, ei kaikilla mutta useilla. Kovaäänistä, ja tehohauskaa, vaikuttaa tahalliselta, siis ei mitään aihetta räkättää sillä tavalla.
Lukematta loppuun: kateellinen.