Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kauhujen naapuri piinasi naista, yritti tunkeutua asuntoon ja aamuyöllä järjesti huollon avaamaan hänelle oven

Vierailija
30.09.2024 |

Naisen rappuun. Huoltomies oli vaan päästänyt miehen sisälle aamuyöllä ja huollosta selvisi myöhemmin, että mies olisi halunnut naisen asuntoon sisälle myös, mutta tätä ovea huoltomies ei ollut suostunutkaan avaamaan. Mies oli piinannut myös muita naisasukkaita ja lopulta syyllistyi väkivallantekoon. 

Onko teillä muilla ollut tämmöisiä iholle pyrkiviä karmivia naapureita, jotka ovat alusta asti aivan liian tuttavallisia, tulevat ovelle ja/tai pyrkivät asuntoon sisään? Tässä talossa on yksi, jonka käytös tuli heti mieleen juttua lukiessa. Mies tuppautuu seuraan, on selvittänyt, missä asunnossa eri rapussakin asuvat naishenkilöt asuvat, seuraa, vahtii ja vaanii, välillä tuijottaa ulkona taloa. Karmivaa!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010710421.html

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri joka avaa asuntonsa oven joka kerta kun joku kulkee rappukäytävässä. Haluaa jutella ihmisten kanssa.

Vierailija
2/2 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus hullu naapuri ja se oli nainen noin 60 vuotias. Se soitteli vuokranantajalle ja valitti kaikista ja minä olin aina jotain tehnyt kuten pitänyt bileitä ja soittanut musaa kovaa vaikka en omistanut mitään stereoita edes silloin koska olin ihan muualla. Se soitteli poliiseja oveni taakse sen takia että asunnostani oli kuulunut naisen kirkumista ja poliisit mennyt asuntooni ja sitten ne soitteli minulle että missä olen. Sanoin että olen kalassa eikä poliisit meinannut uskoa minua vaan sanoi että anna puhelin sille naiselle jonka kanssa olen vaikka en ollut kenenkään naisen kanssa. Kolme kertaa poliisit tuli oveni taakse. Lopulta vuokranantaja uskoi naista enemmän kun minua ja tuli tyhjentämään asuntoni ja antamaan häätöä koska itse en muuttanut pois. Tein sitten rikosilmoituksia  siitä naisesta ja vuokranantajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän