Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän työpaikallanne mahdollisuus tehdä esim. taukotilasta tai keittiöstä ad-hoc turvallinen tila

Vierailija
30.09.2024 |

Jonkin asian käsittelyyn tai vertaistuen antamiseen, jolloin sinne ei saa tulla ketään muita kuin kyseistä asiaa käsittelevät?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi?

Vierailija
2/11 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukiryhmiä töissä? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
4/11 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miksi tuollaista pitäisi työpaikalla tehdä?

Vierailija
5/11 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä tehdään työaikana töitä ja taukotilassa pidetään taukoja. Narsistisen shown voi järjestää vapaa-ajallaan.

Vierailija
6/11 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta jos kellään asianosaisella ei ole omaa työhuonetta/jaettua työhuonetta, jonka voisi hetkesi varata asian käsittelyyn, voi keskustelua varten varata neukkarin, kuten muitakin kokouksia. Jos neukkareissa ei ole tilaa, niin eiköhän joku työhuone ole vapaana, kun porukka on paljon etänä kumminkin.

Vierailija
7/11 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mihinkään kokouksiin mene muut kuin kyseistä asiaa käsittelevät. Eipä ole tullut mieleen, että se olisi joku erityinen "turvallinen tila"-juttu.

Vierailija
8/11 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minulla on oma huone, jossa on kaksi vierastuolia, ja on meillä myös pari neukkaria yleisesti varattavissa. 

Vierailija
9/11 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ap tarkoitti turvallista tilaa esim pommituksessa, eli että on kaksi seinää välissä ulospäin ja tilassa ei ole peilejä tai laseja, jotka voivat mennä sirpaleiksi.

Vierailija
10/11 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että ap tarkoitti turvallista tilaa esim pommituksessa, eli että on kaksi seinää välissä ulospäin ja tilassa ei ole peilejä tai laseja, jotka voivat mennä sirpaleiksi.

Tuossa olisi järkeä mutta nykytilanteessa "turvallinen tila" usein liittyy henkilöasioihin.

Neukkari on parempi kuin kaikkien käyttämä keittiö tai taukotila.

Olisipa tosi turvallista jos muut joutuisivat pois ajetuksi jostain. "Ette saa hakea eväitä, täällä on nyt keskustelu"

Vierailija
11/11 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin hetken töissä sellaisessa paikassa jossa tuollainen kysymys olisi hyvin voinut tulla vastaan ja voi jestas! Ei oo kyllä tämän päivän "kaikki on lumihiutaleita" mentaliteetti mun juttu, mitään ei saada aikaan kun kokoajan on jollain joku "ongelma".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi