Pilapimpottaja teinit tulee soittamaan illalla ovikelloa!
Nyt jo monta iltaa peräkkäin sama poikalauma tullut myöhään illalla soittamaan ovikelloa ja lähteneet juoksemaan karkuun. Miksi nykynuoriso on nykyään näin häiriintynyttä? Onko vinkkejä?
Kommentit (873)
Minä juoksen perään ja annan selkään, vyöllä perseelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kuulet hihityksen lähestyvän ovea, niin tähystys ovisilmästä ja pam! Ovi täysillä lärviin. Sitten pyytelet anteeksi,kun et tajunnut jonkun olevan oven takana...
Tai ämpärillinen kylmää vettä päälle, toimii ainakin talvella;)
No höpö. Itse kaivoin syvän kuopan oven eteen ja seipäitä pohjalle pystyyn, päällystin oksilla ja siihen olkia päälle. Kaikille sukulaisille piti kans kertoa et kiertävät oven sivusta ovelle. Toimi. Tosin yks Fuudoranpoika piti sieltä pelastaa kun en hokannut varoittaa.
No tuohan on mukavaa. Kutsu kahville ja piparille kaikki jantterit. 🤭
Afrikassa ei ole ovikelloja. Kaikki uusi on aina kivaa ja johtaa monesti eskalaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Afrikassa ei ole ovikelloja. Kaikki uusi on aina kivaa ja johtaa monesti eskalaatioon.
Ihan valkoisia ja vaaleanpunaisia Suomi-poikia ovat ja potkivat ovia niin, että oveen tuli halkeama. Poliisille ilmoitettu. Maksu odottaa vanhempia.
No jaa, tehtiin itse samaa 80-luvulla ja hauskaa oli. En tuomitse.
Me tehtiin tuota myös vuosituhannen vaihteessa. Sit heiteltiin lumipalloja ikkunoihin. Sit meillä oli joskus semmosia Mustamäentorilta ostettuja laserlamppuja, niin niillä osoteltiin leikkipuiston kukkulalta ympäröivien talojen ikkunoihin 😂 kutsuttiin niitä källeiksi ja välillä piti päästä tekemään källejä. Siitä sai valtavan adrenaliiniryöpyn.
Ennen tätä teki lspset. Nykyään teinit. Taantuneet.
Ennen, jos jäi kiinni, sai turpaan. Nykyään voivotellaan.
Harvoin kannatan väkivaltaa. Ilkivalta, kotirauhan häirintä ja muu aivoton perseily kuiten oikaistaisiin nopeiten antamalla kerran kunnolla turpaan. Rikos ja rangaistus olisi tasapainossa.
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Jäisin itse kytikselle ovelle ja hankkisin sellaisen lelupyssyn jossa nallit, sitä paukauttelisi kun juoksevat niin varmaan menisivät kotiin housut ruskeana.
Pääset helpolla kun otat ovikellon pois toiminnasta tai hiljennät sen. Jos rupeavat ovea potkimaan niin hommaat valvontakameran.halvalla saa sellaisen feikin jossa vilkkuu punainen valo muttei nauhota. Josko tällä tokenisi. Hanki tämän jälkeen jos vielä jatkuu niin oikea valvontakamera ja poliisille häiriköistä videota.