Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen takaisin yhteen?

Vierailija
30.09.2024 |

Onko niin ettei toimi enää?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos seurustelisitte, mutta asuisitte omissa asunnoissanne?

Asutaan eri kaupungeissa. Mies ei halua etä suhdetta eikä halua olla pelkkiä ystäviä. Eli valinta on muuttaa yhteen ja olla yhdessä tai sitten erikseen ja ei yhteydessä.

Ap

Mies ei halua etäsuhdetta, entä sinä itse? 

Vierailija
22/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos seurustelisitte, mutta asuisitte omissa asunnoissanne?

Asutaan eri kaupungeissa. Mies ei halua etä suhdetta eikä halua olla pelkkiä ystäviä. Eli valinta on muuttaa yhteen ja olla yhdessä tai sitten erikseen ja ei yhteydessä.

Ap

Mies ei halua etäsuhdetta, entä sinä itse? 

Ei kannata ap:n epätoivoisena hypätä suhteeseen, jossa asutaan yhdessä, vaikkei se toimi, koska miehelle ei muu muka kelpaa. Ap:n kannattaa asettaa omat rajat, eikä alkaa saamattoman äidiksi joustaen kaikista omista toiveistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii pAljon duunia. Ehkä terapiaakin. Avointa mieltä ja kompromissejä.

Me saatiin homma toimimaan. Yhteenpaluusta nyt 8 vuotta (2 vuotta eroa). Siellä kun oli vahva ystävyys takana, eikä kolmansia osapuolia.

Hyvä teille. Meillä tilanne että ollaan hyvä ystäviä, parhaita. Kummallakin puutteensa parisuhteessa. Mutta sitten ne tuovat haasteita. Oon itse vaativa ja mies saamaton. Huono yhdistelmä. Ja molemmat perfektionistejä. Esim. En siedä asunnossa keskeneräisyyttä ja kaikki pitäisi tehdä heti. Mies taas erilainen ja sietää keskeneräisyyttä ja on saamaton. En tiedä miten balanssi...

Ap

Nussitteko ?

No onko tää ollut kahdeksan vuotta nussimis- ja paras ystävä -suhde omista suhdestatuksista huolimatta? Käytte kylässä toistenne luona ruoat mukana jne.

Vierailija
24/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mites oletteko pitäneet omat asunnot vai miten palattu yhteen? 

Asutaan eri kaupungeissa ja olen itse mennyt miehen luo. Niin helpompaa kun hänellä kissa. Eihän tämä pitkällä välillä ole hyvä ratkaisu asua erikseen ja varsinkin eri kaupungeissa

Ap

Vierailija
25/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä enää jaksaisi yrittää asua yhdessä sellaisen kanssa, jonka kanssa se ei ensimmäiselläkään kerralla toiminut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan