Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen takaisin yhteen?

Vierailija
30.09.2024 |

Onko niin ettei toimi enää?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi

Vierailija
2/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii pAljon duunia. Ehkä terapiaakin. Avointa mieltä ja kompromissejä.

Me saatiin homma toimimaan. Yhteenpaluusta nyt 8 vuotta (2 vuotta eroa). Siellä kun oli vahva ystävyys takana, eikä kolmansia osapuolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoon tuomittu idea.

Vierailija
4/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdollista.

Vierailija
5/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saatiin homma toimimaan. Yhteenpaluusta nyt 8 vuotta (2 vuotta eroa). Siellä kun oli vahva ystävyys takana, eikä kolmansia osapuolia.

Hyvä teille. Meillä tilanne että ollaan hyvä ystäviä, parhaita. Kummallakin puutteensa parisuhteessa. Mutta sitten ne tuovat haasteita. Oon itse vaativa ja mies saamaton. Huono yhdistelmä. Ja molemmat perfektionistejä. Esim. En siedä asunnossa keskeneräisyyttä ja kaikki pitäisi tehdä heti. Mies taas erilainen ja sietää keskeneräisyyttä ja on saamaton. En tiedä miten balanssi...

Ap

Vierailija
6/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä teille. Meillä tilanne että ollaan hyvä ystäviä, parhaita. Kummallakin puutteensa parisuhteessa. Mutta sitten ne tuovat haasteita. Oon itse vaativa ja mies saamaton. Huono yhdistelmä. Ja molemmat perfektionistejä. Esim. En siedä asunnossa keskeneräisyyttä ja kaikki pitäisi tehdä heti. Mies taas erilainen ja sietää keskeneräisyyttä ja on saamaton. En tiedä miten balanssi...

Ap

Nussitteko ?

Vierailija
7/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi asiat menee naisen halujen ja oikkujen mukaan pääsääntöisesti?

Meillä helpotti, kun opin antamaan miehelle tilaa ja joustamaan hänen suurpiirteydessään. Kaiken ei tarvii olla justiinsa ja heti. Stressikin helpotti.

Vierailija
8/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä helpotti, kun opin antamaan miehelle tilaa ja joustamaan hänen suurpiirteydessään. Kaiken ei

Sama. Meilläkin suhdekriisistä päästiin, kun minä ymmärsin vähentää vaatimuksiani ja hyväksyin mieheni omana itsenään ja sen,etten ole mitenkään oikeammassa kuin hän. 

Vierailija
9/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä helpotti, kun opin antamaan miehelle tilaa ja joustamaan hänen suurpiirteydessään. Kaiken ei

Miten paljon joustoa? Kun mies ei harjaa edes hiuksiaan saati tee juuri mitään siivouksia ohjaamatta. Ja en nyt tarkoita että ohjaan vaan olen tehnyt itse kun miestä ei kiinnosta. Että miten paljon naisten pitää sietää?

Ap

Vierailija
10/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko sopia tehtävät ja sit hän hoitaa ne oman aikataulun mukaan esim.vkl aikana?

Vai eikö hän osaa?

Vierailija
11/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun sitten pitää joustaa..

Vierailija
12/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko sopia tehtävät ja sit hän hoitaa ne oman aikataulun mukaan esim.vkl aikana?

Vai eikö hän osaa?

Niin, kun aikataulut ei pidä vaan tekee töitä kotona koneella ja ne menee kaiken edelle. Ja ei ole tavalliset työajat vaan joustavat. 

Helpommin tehty jos itse teen mutta kuormittaa minua hoitaa ja aikatauluttaa kaikki. Mies siis voi asua vaikka miten

Ap

Vierailija
13/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos seurustelisitte, mutta asuisitte omissa asunnoissanne?

Vierailija
14/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativa ihminen kuulostaa tosi rasittavalta. 

Vierailija
15/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tuossa on se, että perfektionismi ja rakkaus sulkee toisensa pois.

Sitten teitä vielä kaksin kappalein

Vierailija
16/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tuossa on se, että perfektionismi ja rakkaus sulkee toisensa pois.

Sitten teitä vielä kaksin kappalein

Tarkoitat miten sulkee? Jos pitää tehdä remppaa niin mies on kaikessa tekemisessä perfektionisti että sen takia venyy kaikki kun pitäisi olla täydellistä jälkeä. Itse pyrkinyt eroon perfektionismista. Mulle riittää että saisi edes tehtyä

Ap

Vierailija
17/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos seurustelisitte, mutta asuisitte omissa asunnoissanne?

Asutaan eri kaupungeissa. Mies ei halua etä suhdetta eikä halua olla pelkkiä ystäviä. Eli valinta on muuttaa yhteen ja olla yhdessä tai sitten erikseen ja ei yhteydessä.

Ap

Vierailija
18/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites oletteko pitäneet omat asunnot vai miten palattu yhteen? 

20/25 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti sekä serkku ovat palanneet yhteen eron jälkeen. Tädillä oli siis jo avioero ehtinyt astua voimaan ja olivatkin erossa vuosia, kunnes palasivat yhteen. Serkun puoliso ehti jo muuttaa pois yhteisestä kodista, mutta avioero peruttiin ennen kuin se ehti astua voimaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän