Mies, tekeekö mieli vierasta. Pystytkö/uskallatko sanoa ääneen vakikumppanillesi?
Simppeli kysymys miehille. Oletuksena, että kyseessä mies-nainen pari. Halun kohde voi olla mitä vaan. Kerro tilanteesta.
Kommentit (13)
Mjooooh aasian piti olla ok, kun suhteeseen ryhdyttiin; kunnes kerroin vaimolle. Olikin muuttanut mieltään (vieläkö joku ihmettelee miesten kokemuksia naisista manipulatiivisinä ja epävakaina...) ja _tietenkään ei olut tullut kertoneeksi etukäteen minulle. Koska luottamusta ei enää ollut, en sitten itsekään enää kertonut menoistani. :D
Totta kai mun miehen tekee mieli vierasta. Tuolla menee jatkuvasti naisia joilla on persettä ja tissiä vaikka muille jakaa. Se, että saako mieheni sellaisia, en tiedä. Se, että jos saisi niin pettäisikö, en tiedä. Onko jo pettänyt, en tiedä sitäkään. En voi tietenkään varma olla, mutta siitä olen varma, että mies jolla värkki vielä toimii, haluaa myös muita naisia kuin sitä omaansa.
Vaimoni on aina tiennyt,että minua viriiliä miestä on tehnyt muitakin naisia mieli. Siksikin halusi pitää hyvänä ja seksiä oli monta kertaa viikossa. Sai purettua paineita, eikä vieraissa käyminen saanut tulta. Olin niin tyydytetty sekä henkisesti, että fyysisesti. Vaimoni halusi viriilin miehen ja osannut pitää hänet itsellään. Mutta jos vaimon halut olisi loppuneet olisin mennyt vieraisiin ihan varmasti, tai eronnut. Joten vaimo rakkautta kiittäminen uskollisuudestani. Teoriassa ainakin näin, mutta voi toki olla, etten olisi ilman tunteita lähtenyt kenenkään naisen matkaan. Sydämmeni ollut visusti vaimolla.
Haaveissa olisi parinvaihto vaimon siskon kanssa. En uskalla ehdottaa.
Haaveilla voi mistä vaan, toteuttaminen on ihan toisesta maailmasta! Kaikki ajattelee joskus omiaan, eikä siinä ole mitään poikkeuksellista! Vastaan tulee sellaisia kaunottaria, että ajatukset harhailee väkisin syntiin, mutta ketä se voi haitata??
Vierailija kirjoitti:
Haaveissa olisi parinvaihto vaimon siskon kanssa. En uskalla ehdottaa.
Eli haluat panna vaimosi siskon miestä?
Vastasin rakastajani puolesta (sorry, oli pakko, kun hän ei käy tällä palstalla itse). Eli vaimolle (30 vuoden liitto) ei kerro ja kokemuksesta voin kertoa, että tekee mieli vierasta.
Vaimo on ihan rikki epäilyksiensä kanssa, eikä oikein tiedä/osaa suhtautua asiaan. Hienoa, kun vaimo on täysin taloudellisesti riippuvuussuhteessa aviomieheensä, niin ei erokaan mahdollinen, unelmaliitto siis.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin rakastajani puolesta (sorry, oli pakko, kun hän ei käy tällä palstalla itse). Eli vaimolle (30 vuoden liitto) ei kerro ja kokemuksesta voin kertoa, että tekee mieli vierasta.
Vaimo on ihan rikki epäilyksiensä kanssa, eikä oikein tiedä/osaa suhtautua asiaan. Hienoa, kun vaimo on täysin taloudellisesti riippuvuussuhteessa aviomieheensä, niin ei erokaan mahdollinen, unelmaliitto siis.
Näitähän todella monet avioliitot ja parisuhteet on. Horistaan "romanttisesta rakkaudesta" mutta kyllä se on todella monella ollut se raha ja sosiaalinen status jo alkujaankin se tärkein syy ryhtyä koko hommaan. Katalaa, petollista ja halpamaista mutta nöin se vaan menee edelleen 2000-luvulla länsimaissa ja vielä enenevässä määrin: sinänsä hienoa, että ihan avoimesti kerrotaan provider/sugardaddy-kuvioista.
Meillä _taas_ kerran vaimo muutti mieltään ja ei pitänyt lupauksiaan lupailemansa seksin suhteen: itse kyllä hoitelisin ainakin kumppanin, mikäli en ihan sairaalaletkuissa olisi. Itse en ikinä, koskaan ole näin toiminut missään asiassa. Koska luottamus, rehellisyys ja kunnioitus on hänen puoleltaan yksipuolisesti irtisanottu, voin sitten itse luopua monogamiasta. ;)
Kyllä tekee ja yhdessäni naiseni kanssa aina katsellaankin muita naisia, varsinkin vertaillaan peppuja kun nainenkin tykkää mutta en koskaan menisi vieraisiin ilman lupaa enkä usko että lupaa koskaan saisin.
Minuakin tekee mieli muita miehiä, mutta pidän kuitenkin sopimuksia, jos sellainen on tehty. Jos mies huijaa, niin se suhde on sitten siinä.
t. Nainen
Tekee mieli pierasta, kun lukee näitä juttuja!
Kakasin ulos 30 vuoden yhdessä olon jälkeen. Vaimon mielestä asia ollut aina tiedossa muutenkin....