Voitin 8 miljoonaa, mitähän sillä tekis?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Pistät huo riin ja kokkeliin
Ja loput turhuuteen!
Nythän voit valita mieleisen auton, ihan uuden. Joko miljoonat on tililläsi ?
Sijoita S&P500 osa ja sitten jonkunverran esim. Nordeaan niin saat osinkoja jatkossa. Juo loput.
Juu, luonnollisesti tulet ensimmäisenä kysymään asiaa vauvapalstalta.
No niin, onneksi olkoon. Minulla olisi loistava bisness-idea. Tuolla kainuussa on suoperäinen maapala, n 20 hehtaaria. Kasvaa hienosti koivua, Voin myydä sen sinulle "puuhapaikaksi" 250000 eurolla. Ei ole naapureita lähellä.
Vierailija kirjoitti:
No niin, onneksi olkoon. Minulla olisi loistava bisness-idea. Tuolla kainuussa on suoperäinen maapala, n 20 hehtaaria. Kasvaa hienosti koivua, Voin myydä sen sinulle "puuhapaikaksi" 250000 eurolla. Ei ole naapureita lähellä.
Orpoko se siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpoko se siellä?
Sipilä.
Mulle riittäis pari milliä ja työtä en enää tekisi. Keksisin kyllä käyttöä masseille.
Osta 8 miljoonan euron hintainen hifi-kaapeli.
Anna huijareille. Niille ne muutkin varakkaat antavat.
Tuosta summasta menee puolet veroihin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kokkelia porton pakaralta nuuskiessaan voi olla varma ettei verottaja pääse käsiksi hauskanpitoon.
Lakimiehen avulla rahan saa näkymättömiin verotiedoista, muuten julkisena veropäivänä naapuritkin tietävät. Tietenkään ei tartte, jos ei haittaa rahanpyytäjät ja huijarit, jotka tulevat jonossa ovelle.
Pitää hommata taloon kunnon hälytysjärjestelmät ja kallis murto- ja palovarma kassakaappi käteistä ja kultakolikoita varten.
Hankkia pankin tallelokero arvokkaille asioille.
Pelätä niin kauan kuin on miljonääri, varkaita, rosvoja, huijareita, verottajaa jne.
Mutta kannattaa myös nauttia, jos peloiltaan kykenee nukkumaan.
Lahjoita vähän rahaa Pirhalle, niin Ruovedellä säilyy vuodeosasto! <3
ja lahjoita eläinten suojeluun ja vaikka hope ry:lle.
Vierailija kirjoitti:
Juu, luonnollisesti tulet ensimmäisenä kysymään asiaa vauvapalstalta.
No eihän sitä voi ääneen muualla sanoa. Tulevat kaikki muuten kateellisiksi ja alkaa "kavereita" löytyä vähän liiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta summasta menee puolet veroihin.
Ei arpajaisvoitoista makseta veroja.