No, mullahan on Dna:lta määräaikainen puhelinliittymä nyt
määräaikaisuus on päättymässä, ja päättymisen jälkeen etudiilihinta muuttuu normaaliksi hinnaksi. Tässä on tullut dna:lta soittoja muutamiakin kertoja, varmaankin olleet tekemässä tarjouksia uudesta liittymästä, mutta en ole päässyt vastaamaan, joten on hyvät tarjoukset jääneet huomiotta. No, nyt kun olis mahdollisuus jopa vastata, niin ei tuu soittoja.
Kattelin sitte nettisivuilta mitä dna mulle vois tarjota. Siellä on kirjautuneellekin asiakkalle mahdollisuus hakea puhelinnumeronsa syöttämällä dna:n ehdottamat tarjoukset. Mulle tulee tämä sama liittymä uudelleen määräaikaisena siinä puhelinnumerohaussa eteen ja samalla hintaa jopa. No, minäpä aattelin että voisin ottaa sen sitten uudelleen määräaikaisena, vaan ei onnistu... Ei onnistu sopimuksen tekeminen. Onko tämä nyt sitten huijausta....
Kaiken lisäksi kun katson omia sopimuksiani, siis sitä sopimusta mikä mulla on tähän liittymään, niin siellä on se etudiilihinta kyllä muuttunut euron verran kalliimmaksi, vaikka minä siis edelleen olen saanut laskut sillä alkuperäisellä hinnalla.
No, ehkä mä valkkaan sitten kaikista halvimman vaihtoehdon, jossa ei tuota nettinopeutta niin hirveesti ole, mutta en viitsi kyllä tästä nykyisestä ruveta maksamaan sitä normaalia hintaa, joka etudiilihintaa huomattavasti kalliimpi.
No... On tää kyllä aika kummallista. Että itte siinä numerohaussa tarjoavat, vaan sitten ei onnistukaan sen tarjotun valinta. Huijausta kertakaikkiaan.
Ja nyt jos valitsen sen halvimman ja pienemmän nettinopeuden, niin varmaan tulee jonkin ajan päästä tarjoussoittoja sitte etudiileistä.