Millä alalla voisi tehdä pelkästään yövuoroja?
Pidän yövuorojen tekemisestä. Itsenäistä mukavaa puuhaa.
Teen yövuoroja nyt vain silloin tällöin koska enempää ei riitä kaikille halukkaille nykyisessä työpaikassa.
Kommentit (14)
Jotkut tekee hoitoalalla pelkkää yövuoroa.
Tiedän vain yövuoroa tekeviä ihmisiä varastoilta ja turvakodeista.
Jossain sairaaloissa ja vanhusten hoivakodeissa voi tehdä pelkkiä yövuoroja. Sairaalassa vaaditaan yleensä että on hyvin kokenut osaava sairaanhoitaja ja joutuu auttamaan viereisellä osastolla välillä. Hoivakodissa voi ehkä olla alan opislelija.
Teollisuussiivous, tehdastyöntekijä, yöhoitaja, 24/7 puhelinpäivystys/-asiakaspalvelu, katujen puhdistus
Itse teen nyt pelkkää iltaa kaupan alalla mutta työt loppumassa vuoden lopussa. Jonkinlainen tehdastyö kiinnostaisi ja olenkin kysynyt töitä mutta olisin kiinnostunut pelkästään iltavuorosta eli 14-22. Jokaisesta paikasta sanovat että ei onnistu, pitää tehdä myös aamuja ja sitä yötä jos on 3 vuoroa.
Itselle kävisi tuo ilta kun olen lapseton, ei sitovia harrastuksia yms. Unirytmilleni tuo ilta olisi täydellinen. Aamuvuoroissa minulle tulee aina uniongelmia vaikka miten yrittäisi sopeutua ja olen sitten ihan tehoton.
Ymmärrän ettei firmoilla välttämättä ole mahdollisuuksia alkaa vääntämään vuoroja kaikkien mieleen mutta aika joustamatonta tuntuu olevan. Aina painotetaan että työntekijän pitää joustaa mutta sama ei näköjään koske työnantajia.
Lähes mitä vaan mitä tehdään kolmessa vuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Jossain sairaaloissa ja vanhusten hoivakodeissa voi tehdä pelkkiä yövuoroja. Sairaalassa vaaditaan yleensä että on hyvin kokenut osaava sairaanhoitaja ja joutuu auttamaan viereisellä osastolla välillä. Hoivakodissa voi ehkä olla alan opislelija.
Kertoo paljon Hoitoalasta kun "Yleensä kokenut sairaanhoitaja" voidaan myös korvata opiskelijalla ihan tuosta nuin.
Isoihin 24/7 marketteihin haetaan toisinaan myyjiä ja hyllyttäjiä tekemään pelkkää yötä. Palkkahan ei toki paljon ole.
Nyt jo eläköitynyt äitini työskenteli kehitysvammaisten asumispalveluiden parissa. Hänellä oli työkavereita, jotka tekivät pelkkää yövuoroa. Kuulemma asiasta oli sovittu heidän kanssaan erikseen, ja kyseiset tyypit olivat oikea taivaanlahja.
Vartija, hoitaja, joku tuotantotyö myös missä tehdään montaa vuoroa. Mies teki lentokentällä turvatarkastuksessa yötä opiskellessa
Hoitajana kun etsii paikan joka etsii pelkkää yövuoron tekijää.