Miksi oikeisto ei halua suojella luontoa?
Kaikki noin ajattelevat ja pienpuolueita äänestävät tuttuni vastustavat kaikkea luontoa suojelevaa.
Kommentit (23)
puhut paskaa.
Olen oikeistolainen, tunnen monia oikeistolaisia ja erittäin monet meistä ovat erittäin luonnonsuojelumyönteisiä.
Sitä paitsi suurimmat ekokatastrofit ovat SOSIALISTIEN aiheuttamia.
Oikeistolaiset mieltävät luonnon samalla tavalla julkishyödykkeeksi kuin happi ja lapset. Sitä vaan tulee itsestään kaiken muun ohessa. Vai tuleeko?
Tässä sotketaan kaksi asiaa yleensä, harva vastustaa luonnonsuojelua mutta älykkäät vastustavat kaikkea sitä valtavaa rahastusta mitä tehdään ilmasto ja luonto verukkeilla ja mikä päätyy maailman rikkaan eliitin tileille.
Kyllä oikeistossa on monia, joille luonto on sydämen asia. Esimerkiksi Salolainen ja Mykkänen.
Oikeistossa kyllä usein ajatellaan, että luonnonsuojelu olisi sovitettavissa yhteen talouskasvun kanssa. Vihervasemmisto haluaisi ennemminkin painaa talouden lamaan, jotta luontoa säästyisi.
Vasemmistolaisen logiikkaa: Ellei kannata vandalismia ja rikoksia, ei halua suojella luontoa 🤡
Miksi vasemmisto haluaa koko maailman tänne elelemään herroiksi? Se tuskin on kovin ympäristöystävällistä.
Vierailija kirjoitti:
puhut paskaa.
Olen oikeistolainen, tunnen monia oikeistolaisia ja erittäin monet meistä ovat erittäin luonnonsuojelumyönteisiä.
Hieman epäilen. Käsittääkseni suurimmat onnettomuudet ovat isojen yhtiöiden kuten Exxon, Shell ja BP aiheuttamia. Toki voit todistaa että olen väärässä?
No, myöskään suomalaista kulttuuria ei tueta, joten mitä siitä Suomesta sitten halutaan?
Ei suojella luontoa, eikä kulttuuria. Ihmiset ajetaan ahtaalle. Mitä tästä pitäisi oikeastaan ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasemmisto haluaa koko maailman tänne elelemään herroiksi? Se tuskin on kovin ympäristöystävällistä.
Me toivomme muslimien äänestävän meitä.
Miksi on hyvä kysymys. Miksi haluat kärjistää ja provosoida kysymykselläsi? Miksi jaottelet ihmiset näin mustavalkoisesti ja yksinkertaisesti? Miksi trollaat?
Vierailija kirjoitti:
Oikeistolaiset mieltävät luonnon samalla tavalla julkishyödykkeeksi kuin happi ja lapset. Sitä vaan tulee itsestään kaiken muun ohessa. Vai tuleeko?
Ja täydennyksenä: julkishyödykkeitä tulee itsestään lisää, ja lisäksi niihin panostaminen *itse* olisi itseltä pois, koska julkishyödykkeen luonteeseen kuuluu, että ne ovat kenen tahansa hyödynnettävissä.
Julkishyödykkeistä tulee kiinnostavia vasta, kun niistä tulee rajallisia ja niitä voi myydä eteenpäin.
Sitä maailmaa odotellessa, missä hapella ja lapsilla on hinta :/
Vierailija kirjoitti:
puhut paskaa.
Taidat nähdä niitä sosialisteja joka paikassa, ymmärtämättä edes sosialismia. Se ei ole sama kuin SDP:n, tai edes vasemmiston ideologia.
Kunhan vain karjut vihaasi/kyvyttömyyttäsi projisoiden.
Oikeisto on luonnon puolella, mutta anarkiaa ja väkivaltaa vastaan. Suomi on luonnonsuojelussa maailman mittakaavassa yksi parhaista - tätä ei Elokapina kerro eikä taida ymmärtää, Ei Elokapinan typerien tapojen vastustaminen tarkoita sitä, että oltaisiin luonnonsuojelua vastaan. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeisto on luonnon puolella, mutta anarkiaa ja väkivaltaa vastaan. Suomi on luonnonsuojelussa maailman mittakaavassa yksi parhaista - tätä ei Elokapina kerro eikä taida ymmärtää, Ei Elokapinan typerien tapojen vastustaminen tarkoita sitä, että oltaisiin luonnonsuojelua vastaan. Päinvastoin.
Oikeistolaiset uskovat suuryritysten lobbareita, jotka sanovat että hyvin menee. Ketään ei kiinnosta mitä siellä luonnossa oikeasti tapahtuu, kun sliipatut lobbarit myy hyvän tarinan
Olen kapitalisti. Jokainen tekee OMILLA rahoillaan niinkuin haluaa
Mitä schaibaa tääkin aloitus on? Purra on mieleltään luonnonsuojelija ja on harrastanut sitä jo vuosia. Vihreiden liitto taas on kaukana luonnonsuojelijoista.
Jos otettaisiin markkinatalouden lait luonnonsuojeluun, niin johan alkaisi tapahtua. Jos esimerkiksi se joka pilaa vedenlaadun joutuisi maksamaan huonosta vedenlaadusta johtuvan arvonaleneman niin loppuisi se perseily.
Oikeisto on koko ajan suojellut luontoa enemmän kuin vasemmisto ja elokapina yhteensä. Kaikki vanhat luonnonsuojelujärjestötkin on oikeiston perustamia.
Ne ei harrasta sotkemista eikä tihutöitä. Siksi, että niistä niin kuulekaan. Meillä on luonnonsuojelu ollut todella hyvällä mallilla. Kaikki osallistuvat miinus elokapina ja vihervassarit.
Sulla on vaan tyhmiä ystäviä. En tosin ihmettele kun et itsekään vaikuta fiksulta.