Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa huominen töihin meno

Vierailija
29.09.2024 |

Pitkä viikonloppu alkaa olla taputeltu. Oli ihanaa irtautua hetkeksi työstressistä, aikatauluista, työkavereista ja työyhteisöstä jossa toksisuutta. Huomenna taas kuuntelemaan juoruja ja selän takana puhumista sekä kokemaan ulkopuolisuuden tunnetta. Voi kun sais toisen työpaikan, en tiedä miten jaksan tämän syksyn taas. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää rokuliin..ja ala juomaan

Vierailija
2/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat etsiä uutta paikkaa. Niin minäkin teen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työ?

Vierailija
4/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
5/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lopputili ja ala työttömäksi.

Vierailija
6/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ahdistaa välillä mutta katsele uutta työpaikkaa jos et vain viihdy, monet kyynistyvät. Täytyisi löytää töitä että sellainen työmaa taas täälläpäin.

Vierailija
7/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sikatyöpaikka.

Vierailija
8/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin. Niinpä olen jo hakenut paria paikkaa ja ensi viikolla yritän jälleen löytää jonkun uuden haettavan.

Vierailija
9/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toksisuus johtuu ihmisistä. Kannattas jokaisen luoda positiivisempaa työyhteisöä. Olisin hyvä valkku mutta ei nyt justiinsa ehdi.

Vierailija
10/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kovasti yritän keksiä tekosyitä ettei tarvis mennä 

Vierailija
11/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin. Tosin olen tehnyt töitä vähän viikonloppunakin, kuten aina, mutta kyllä maanantait ahdistaa. Oikeastaan hieman aina ahdistaa, sillä aina on tekemättömiä töitä. Sen vuoksi teenkin viikonloppuisinkin töitä, että hieman saa kirittyä hommia. 

Maanantaina puhelin huutaa, spostit laulaa ja sen lisäksi aina muutakin. Kuten huomenna kaksi poliisikuulustelua putkeen ja sitten illalla vielä asiakas. Mutta. Kyllä näistä aina on selvitty. Niin nytkin.

asianajaja,yrittäjä

Vierailija
12/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minuakin. Tosin olen tehnyt töitä vähän viikonloppunakin, kuten aina, mutta kyllä maanantait ahdistaa. Oikeastaan hieman aina ahdistaa, sillä aina on tekemättömiä töitä. Sen vuoksi teenkin viikonloppuisinkin töitä, että hieman saa kirittyä hommia. 

Maanantaina puhelin huutaa, spostit laulaa ja sen lisäksi aina muutakin. Kuten huomenna kaksi poliisikuulustelua putkeen ja sitten illalla vielä asiakas. Mutta. Kyllä näistä aina on selvitty. Niin nytkin.

asianajaja,yrittäjä

Salli mun nauraa. Hahhahhaa. 

Vierailija
13/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se toksisuus johtuu ihmisistä. Kannattas jokaisen luoda positiivisempaa työyhteisöä. Olisin hyvä valkku mutta ei nyt justiinsa ehdi.

Ei ne kuuntele ketään, kaikki se toksisuus on jo ihan persoonallisuudessa identifioituna. Niitten täytyy nyt vain pärjätä. Eikä ne yleensä halua tehdä niitä hyviä muutoksia itsessä tai työssä.

Vierailija
14/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös. 

Vierailija
15/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa. Tai perusta yritys. Ei kannata tuhlata vuosiaan huonoon työilmapiiriin ja epämiellyttävään työhön.

Tee asialla jotain jo heti huomenna.

Vierailija
16/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Enemmän ahdistaa se, että huomaan taas pian menneen yhden kuukauden lisää  työttömänä. - Jossain vaiheessa hakeuduin kai tänne vain voidakseni saada jotain uutta ajateltavaa kuin jatkuvan huolen työttömyyteni vastapainoksi.

Mutta niin usein olen viimeaikoina lukenut meitä työttömiä ikäänkuin kaikki olisimme samanlaisia halveksivia ja päähänpotkiviä kirjoituksia, että olen nykyisin arempi hakemaan täältä uutta ajateltavaa ja uusia näkökulmia.

Tiedän jo, että minun laisille luureille on kuulemma tilaa monen saunan takana, joihin olisin hyvin tervetullut tai kuinka vetosolmunlenkin toimivuutta voidaan testtata laittamalla se kaulaani. - kyllä tällaisia kehoituksia lukiessa huokaa, että onneksi olen lapseton sinkku, niin voi rauhassa kuukahtaa ja joku sitten löytää raatoni tai on löytämättä.  Mutta enpähän tuota pettymystä heillekin. 

Vierailija
17/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla huono yhteishenki ja minua kiusataan. En odota kovin suurella innolla aamuja. En löydä muita töitä, olen etsinyt jo monta kuukautta. 

Vierailija
18/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun nytkin työpaikan koneella ja rentoudun hetken lukemalla AV-palstaa. Lokakuun puoliväliin pitäs kehitellä mainoskampanjaa, eilen on valokuvattu ja aamupäivällä miehen kanssa mietittiin mainoksen tekstin tyyliä. Nyt tässä pistelen vähän asemointia kohdalleen, eli mihin teksti, jotta kuvan pääaihe näkyy. Tunti vielä tätä ja sitten ensi viikon kalenteri esiin.

Pidän yrittäjänä olosta, tunteja ei lasketa ja mielelläni istahdan tälle koneelle. Välillä elämä koettelee, mutta sisulla eteenpäin, yleensä se on vastamäkeä, mutta samallahan sitä korkeammalle noustaan. Tsemppiä kaikille.

Vierailija
19/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni aika vapauttaa työn taakasta. Töitä ei tarvitse tehdä. Töitä tarvitsee vain hakea näön vuoksi. Kukaan ei pakota kärsimään töissä. Töitä vaihtamalla ei fiilis parane. Jos haluat päästä eroon paskasta, miksi hakea uutta paskaa

Vierailija
20/21 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskakasasta toiseen hyppääminen on kärpästen hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä