Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä sairaan ihmisen käytöstä?

Vierailija
29.09.2024 |

Olen katkaissut välit sukulaiseeni. Päätös oli todella raskas ja vaikea, mutta ihan oikea. Kyseiselle henkilölle kerroin syyt miksi näin teen. Vuosien aikana monia ns uusia mahdollisuuksia olen antanut, mutta mikään ei muuttunut. Silti vieläkin mietin että olenko tästä nyt varma että voin tehdä näin (liian kiltiksi kasvatettu). Eilen sain viestin tuntemattomasta numerosta. Se oli tämä sukulainen. Hän listasi asiat mitkä on saanut minusta selville välirikkomme aikana (olen mm muuttanut, uusi työpaikka jne.). Kuulemma selvittänyt kun kaipaa minua. Niin... onko hän päästään täysin vialla? Hän osaa iskeä minun herkimpiin kohtiini, kun olen niin empaattinen. Yrittää saada sääliä. Tuli kamala olo tuosta viestistä. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ylittänyt rajasi. Se ei ole oikein.

Sano se hänelle.

Vierailija
2/4 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tiedä, onko päästään täysin vialla, mutta kun nyt kerran olet joutunut katkaisemaan välit häneen, tiedät varmasti itsekin, onko sairasta käytöstä vai ei. Toisin kuin ensimmäinen vastaaja suosittelee, minä ennemmin en vastaisi viestiin mitenkään, vaan estäisin numeron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano se hänelle.

Mistäs tiedät kuka teki ja mitä? Häh?

Vierailija
4/4 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano se hänelle.

Mistäs tiedät kuka teki ja mitä? Häh?

Ap sanoo: "Olen katkaissut välit sukulaiseeni. Päätös oli todella raskas ja vaikea, mutta ihan oikea. Kyseiselle henkilölle kerroin syyt miksi näin teen. Vuosien aikana monia ns uusia mahdollisuuksia olen antanut, mutta mikään ei muuttunut."

Ap on siis katkaissut välit omalta puoleltaan eikä varmasti halua mitään yhteydenottoja. Tuo toinen on ylittänyt hänen rajansa kyttäämällä hänen tekemisiään ja ottaa yhteyttä.

Ehdottomasti ap:n kannattaa nyt vaikka vaihtaa numero ja jos tuo sukulainen edelleen ahdistelee harkita jatkotoimenpiteitä.