Kuinka kauan puolisosi mököttää riitelyn jälkeen (vaikka pyysit jo anteeksi)?
Kommentit (8)
Jos nainen on sekoillut, saanee itse korjata sekoilunsa. Yleensä kuukausi Thaimaassa riittää.
Puolisoni ei mökötä. Kun asiat puhutaan selviksi ja anteeksi pyydetään ja annetaan, sen jälkeen asiasta päästetään irti.
Mökötys johtuu siitä, että ei halua sanoa ääneen sitä, mitä ajattelee: olet pettymys, halveksittava luuseri, ällöttävä olento, vääränlainen ihminen. Kadun, että tuli mentyä kimppaan tuollaisen kanssa, vihaan sinua.
Minä ajattelen täsmälleen noin riidan jälkeen, mutta en halua erota. Vaihtamalla ei paranisi, koska ajattelen noin jokaisesta ihmisestä, jonka kanssa tulee ristiriitoja.
Minä en myöskään koskaan pysty antamaan mitään anteeksi, pystyn ainoastaan unohtamaan. Eikä se unohdus tapahdu hetkessä. Täytyy pitää etäisyyttä ällöttävään ihmiseen, kunnes hän taas muuttuu silmissäni siedettäväksi.
Terveisin mököttävä vaimo
Meillä ei ole riitoja eikä mökötystä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole riitoja eikä mökötystä.
Kuinka monta päivää olette olleet parisuhteessa? Oletteko edes muuttaneet vielä yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä että olenko oikeasti pyytänyt anteeksi vai ihan vaan sanonut sen sanan enkä edelleenkään tajua mikä siinä se ongelma oli.
Miksi pitäisi pyytää anteeksi omaa toimintaa, joka on omasta mielestä oikein? toki voi pahoitella, että se jossain toisessa ihmisessä aiheuttaa triggeröitymistä. Mutta ei ole mitään järkeä muuttaa itseään sellaiseksi kuin joku toinen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mökötys johtuu siitä, että ei halua sanoa ääneen sitä, mitä ajattelee: olet pettymys, halveksittava luuseri, ällöttävä olento, vääränlainen ihminen. Kadun, että tuli mentyä kimppaan tuollaisen kanssa, vihaan sinua.
Minä ajattelen täsmälleen noin riidan jälkeen, mutta en halua erota. Vaihtamalla ei paranisi, koska ajattelen noin jokaisesta ihmisestä, jonka kanssa tulee ristiriitoja.
Minä en myöskään koskaan pysty antamaan mitään anteeksi, pystyn ainoastaan unohtamaan. Eikä se unohdus tapahdu hetkessä. Täytyy pitää etäisyyttä ällöttävään ihmiseen, kunnes hän taas muuttuu silmissäni siedettäväksi.
Terveisin mököttävä vaimo
Apua, en tiiä oisko raskaampaa olla sinä vai sun puoliso... Mutta eipähän tunteilleen välttämättä mitään mahda. Sinulla on ehkä vähän taipumuksia epävakaaseen persoonallisuushäiriöön, vai...? No, anyway, mukavaa kuulla rehellinen kommentti mököttäjältä
Riippuu varmaan siitä että olenko oikeasti pyytänyt anteeksi vai ihan vaan sanonut sen sanan enkä edelleenkään tajua mikä siinä se ongelma oli.