Olisin niin kovasti halunnut sellaisen luksuselämän
mitä kaikilla amerikkalaisilla nuorilla on kaikissaTV-sarjoissa. Sen sijaan en ole koskaan käynyt ulkona, minulla ei ole yhtäkään kaveria enkä koskaan tule saamaan poikaystävää. Mietin, miltä tuntuisi olla auringossa bikineissä omalla veneellä jossain lämpimässä Tuskin tulen koskaan kokemaan mitään vastaavaa.
Kommentit (36)
Vituttaa ettei ole omaa rahasäiliötä.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa ettei ole omaa rahasäiliötä.
Heh, just niin!
Tee jotakin. Uikuttaminen ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Luksuselämä kuulostaa ihan hullulta toiveelta. Elämän voisi käyttää huomattavasti järkevämminkin. Millainen tyhjäpää saa kiksejä esim. käsilaukusta tai kymmenennestä Dubain matkasta?
no vaikka Sofia.
Mutta aloittajakin voi ostaa luksuspumppusaippuaa ja iittala-tarroja, jopa leikkelepaketin tai pienen palan savulohta.
Valittajalla, ankeuttajalla tai ruikuttajalla ei ole eikä tule ystäviä tai seuraelämää. Sorry!
Yksinäisyys ja kuinka elää sen kanssa: https://veksi.org/2024/09/27/yskinaisyys-kuinka-elaa-sen-kanssa/
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin elää kuin Sofia Belorf!
Peffaa vaan peliin kuten Bölörf tekee.
Tuota noin. Kaikille luksus-elämästä haaveileville. Tärkein taito elämässä on joustaminen.
Mieti, miten voisit päästä lähimmäksi tavoitteitasi?
Olisiko se sitten omakotitalo jossain syrjemmällä ja iso piha?
Ensin sinun pitää tietää kirkkaasti, mikä on sinulle se kaikkien tärkein asia elämässä? Yksi asia. Nimeä se ja pyri sitä kohti. Muu tulee sitten itsestään siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin. Kaikille luksus-elämästä haaveileville. Tärkein taito elämässä on joustaminen.
Mieti, miten voisit päästä lähimmäksi tavoitteitasi?
Olisiko se sitten omakotitalo jossain syrjemmällä ja iso piha?
Ensin sinun pitää tietää kirkkaasti, mikä on sinulle se kaikkien tärkein asia elämässä? Yksi asia. Nimeä se ja pyri sitä kohti. Muu tulee sitten itsestään siinä sivussa.
Elämää ei sitten voi huijata. Jos tärkein asia on saada rahaa, unohda rakkaus. Jos luksuselämä, unohda itsenäisyys ja rakkaus.
Kaikkea et voi saada ainakaan heti. Vuosikymmeniin. Muista olla rehellinen.
Sofia Belörfs: lehdistössä https://veksi.org/2024/09/29/sofia-belorf-julkisuuden-fitnessin-ja-yrit…
Tekee ihan hyvää välillä heittää vaihde vapaalle. Jatkuva suorittaminen ja stressi syö ihmistä. Naisille tekee hyvää viettää ihan naiset keskenään naistenilta ja päästä vähän irrottelemaan ja jutskailemaan. Poikien saunailta samoin. Se on hyvinvoinnin kannalta eritoten arjen harmauden keskellä antaa itselle lupa parantaa itseään ja että jaksaa sitten. Muutoin ajaa itsensä sellaiseen tilaan että mikään ei tunnu enää miltään ja kaikki tökkii.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa kaikkea muuta kuin mitä olen.
ap
No ole! Oot niin pohjalla jo nyt huonoine itsetuntoinesi että eihän tuolta enää voi nousta kuin ylöspäin, lakata ulisemasta ja toteuttaa itseään (niinhän kaikki muutkin joutuu tekemään vai luuletko että se tulee kultalautasella muiden eteen?) Muuta vaikka uuteen ympäristöön jossa sinua ei tunne kukaan ja voit päättää millainen haluat olla ja mitä elämässäsi toteuttaa ja alkaa toimia sen mukaan. Tuo jatkuva itsensä uhriuttaminen ei ainakaan vie sinua eteenpäin yhtään missään.
Minulla olisi juuri sinulle sopiva bikinipimun lötköttelypaikka avoinna heti kevään koittaessa kesäresidenssini laiturilla. Tulepa käymään pikimmiten, niin sovitaan asioista.
Sattumalta katsoin juuri Podcastia Sointu Borgilta ja hän kertoi osuvasti, että mitään ei anneta kenellekään vaan itse pitää asioiden eteen tehdä. Mitä olet tehnyt sen eteen, että pääset käymään ulkona, saat ystäviä, saat poikaystävän? Nuo kaikki kuulostaa toteutettavissa olevilta asioilta nuorelle tai nuorelle aikuiselle. Opiskelun kautta useimmat kohtaa kavereita, niiden kanssa tehdään yhdessä asioita, löydetään kumppani. Jos olet jo töissä niin mene mukaan työporukan harrastusryhmiin ja illanviettoihin. Mitä enemmän ihmisiä tuntee sen todennäköisemmin löytää seuraa.
Mitä tulee tuohon auringonottoon omassa veneessä (etelässä) niin panosta koulutukseen ja hanki työpaikka. Perusta perhe vasta kun olet saanut talouden vakaaksi. Ensimmäisen etelänmatkan tein kun olin ollut työelämässä 1.5 vuotta. Veneen vuokraus ei lomalla paljoa maksa. Perheen perustin kun olin seurustellut 13 vuotta. Valinnat tekee elämänsuunnan.
Opettele purjehtimaan. Käy rannikkolaivuri-kurssi. Lainaa, vuokraa, varasta tai osta vene. Purjehdi yksin. Valita täällä, ettei kivaa.