Päivän sana
Kk
Päivän Sana
29.09.24
Minua et ole avuksesi huutanut, Jaakob, minun vuokseni, Israel, et ole vaivaa nähnyt. Mutta minä, minä itse pyyhin pois sinun rikkomuksesi oman itseni tähden enkä muistele sinun syntejäsi. Jes. 43:22, 25
Meidän tulisi rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistämme niin kuin itseämme. Kuinka surkeasti me tätä toteutammekaan elämässämme. Me rakastamme omaa etuamme yli kaiken ja lähimmäistämme sen verran, kuin siitä on meille hyötyä. Kun meillä menee hyvin, unohdamme Jumalan, kun huonosti, peittyvät hänen armolliset kasvonsa. Vaikka me olemme syntiä täynnä ja pahoitamme Jumalan mielen jatkuvilla laiminlyönneillämme, hän antaa ne kaikki anteeksi. Itsensä, oman armollisen mielensä takia Kristuksen ristin takia hän ottaa päältämme pois raskaatkin synnit. Hän suostuu kuulemaan avunpyyntömme ja puhdistamaan sydämemme. Jumalan armo on väkevä voima, se lahjoittaa hyvän omantunnon.
Kommentit (3)
Joka kuuhun kurkottaa, se katajaan kapsahtaa.
Sananlaskun japanilaisessa katajan tilalla on katana.
Ottakaa nyt jo opiksi. Olen antanut teille vaillinaisille jo mielessäni anteeksi. Hyvää loppuelämää! Ei tule ikävä helvetin perkeleen saatanoita. Mielummin kuolen kuin otan yhtäkään enää elämääni.
Kultarengas sian kärsässä kaunis nainen älyä vailla.(sananlaskut).