miksi ihmeessä baarissa/yökerhossa käy ns. varattuja ihmisiä joilla on jo parisuhde?
Olette vain sinkkujen tiellä, miksi pitää pilata muiden ilta?
Kommentit (95)
Me varatut etsitään sieltä salaista yhden illan huumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraililija kirjoitti:
Sen voi tehdä kotona. Baarissa pidetään hauskaa.
Mä pidän yökerhossa/baarissa nimenomaan hauskaa. Nuoruutta ei tarvitse muistella. Nykyhetki on paljon kivempi.
Ja mikäs sinä incel-rukka olet määräämään kuka saa mennä ja minne? Ei sulla sitä valtaa ole.
Oma ongelmasi, jos sait päähäsi, että vain sinkut saavat bilettää. Varaa baari itsellesi ja kutsu sinne kaikki, joilla on himoja sinua kohtaan. Veikkaan ettei ruuhkaa ole.
N 59 parisuhteessa
Miksi sä mulle sanot? Olen 54v. nainen ja parisuhteessa.
Koska kommentoit kuin Pasi, 16 v. Enpä usko että olet mitä väität. Tai sitten sun mies ei viihdy seurassasi kotona.
Mua ärsytti se kommentti että muistellaan nuoruutta baarissa. Mä en tee niin. Mä pidän hauskaa baarissa. Mun mies viihtyy mun kanssa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Me varatut etsitään sieltä salaista yhden illan huumaa.
Puhu itsestäsi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyvät muistelemassa nuoruuttaan.
Näetkö mitään typerää lauseissasi? Yrität pakottaa muita ihmisiä elämään samalla lailla kuin sinä, vaikka surkea elämäsi on katkeroittanut sinut.
Vähän sama kuin autokaupassa käynti eli jos löydän komean ja urheilullisen niin lähdetään nopealle koeajolle.
Tämä siis työmatkoilla, kotikaupungissa en juurikaan käy kuin kahviloissa istumassa koska miehen tuttavia on töissä yökerhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyvät muistelemassa nuoruuttaan.
Näetkö mitään typerää lauseissasi? Yrität pakottaa muita ihmisiä elämään samalla lailla kuin sinä, vaikka surkea elämäsi on katkeroittanut sinut.
En yritä. Mä puhun niistä jotka käyvät baarissa.
Tuo tyyppi väittää että vanhemmat ihmiset vain muistelevat vanhoja kun ovat baarissa.
Miksi sä väität mun elämää surkeaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt täysin samaa. Sinkkuna sinne houkutteli tasan se mahdollisuus, että tapaa jonkun kivan miehen. Sitten kun näin kävi, niin en ole tuntenut mitään halua enää käydä baareissa. Jotkut perustelee asiaa niin, että haluaa tanssia/ ystävien takia. Joopa joo sanon minä. Huomiota sinne lähdetään hakemaan. Ystäviä voi nähdä ilman baaria ja tanssiminen onnistuu myös kotona. En näe mtn muuta syytä kuin vieraat ihmiset ja juurikin huomionhaku.
Ny mennään taas tähän että haetaan huomiota. 🙄
Niin, et näe muuta syytä. Se on sun ongelma.
Jep. Jokaisen narsistin ongelma on se, että muiden kuvitellaan olevan olemassa vain itseä varten. Mitenkään muuten ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraililija kirjoitti:
Mä pidän yökerhossa/baarissa nimenomaan hauskaa. Nuoruutta ei tarvitse muistella. Nykyhetki on paljon kivempi.
Ja mikäs sinä incel-rukka olet määräämään kuka saa mennä ja minne? Ei sulla sitä valtaa ole.
Oma ongelmasi, jos sait päähäsi, että vain sinkut saavat bilettää. Varaa baari itsellesi ja kutsu sinne kaikki, joilla on himoja sinua kohtaan. Veikkaan ettei ruuhkaa ole.
N 59 parisuhteessa
Sulka on ahdas ja kapea käsitys. Kaikki eivät ole kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako ns varattu samaa kuin arkikielen sana varattu?
Varattu = henkilö on parisuhteessa, henkilöllä on puoliso
Aivan. Eli silloin tuo ns on aivan turhaa täytettä lauseessa.
Turhaa täytettä?
Pleonasmi. Kirjoitat huonosti, mutta ei mennä nyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulka on ahdas ja kapea käsitys. Kaikki eivät ole kuin sinä.
Ei tietenkään ole kuin minä. En ole sanonut niin.
Vierailija kirjoitti: Naiset saa ongelmiaan anteeksi todella pitkälle kun taas miehen syöksee yksinäisyyteen pelkästään se että on köyhä ja tylsä.
Sun ongelma on itsetunnon heikkous ja harhaisuus. Taidat luulla ihmisiä yhtä yksinkertaisiksi kuin olet itse. Sinä olet ankeuttaja.
Rakasta muita. Rakastava ihminen saa rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olis sinkku, pitääkö baarista aina lähteä jonkun matkaan?
Niinpä, ärsyttää ne vonkaamiset. Jotkut miehet ei meinaa uskoa että seksiseura ei kiinnosta.
Sellaiset röyhkeät ja itsevarmat miehet pärjää tässä maailmassa. Vähemmän itsevarmat ja epäosiaaliset ei löydä ketään elleivät sitten ole naisia.
Älä ulise, Pasi. Isäskin löysi. Itseluottamuksen rakentaa jokainen itse rwalustisen minäkuvan päälle. Sulla on kumpikin tekemättä: itsetunnon ja itseluottamuksen rakennus. Vika ei ole muissa, että sinä olet psyykkinen raakile.
Isäni syntyi aivan erilaiseen aikaan jolloin naisille riitti että mies käy töissä eikä juo tai ole liian väkivaltainen. Samanlainen vaatimaton syrjäänvetäytyvä hiljainen ihminen muin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Naiset saa ongelmiaan anteeksi todella pitkälle kun taas miehen syöksee yksinäisyyteen pelkästään se että on köyhä ja tylsä.
Sun ongelma on itsetunnon heikkous ja harhaisuus. Taidat luulla ihmisiä yhtä yksinkertaisiksi kuin olet itse. Sinä olet ankeuttaja.
Rakasta muita. Rakastava ihminen saa rakkautta.
Kyllä minä välitän naispuolisista kavereistani ja olen kelvannut rahaakin lainaamaan, mutta romanttinen kiinnostus on aina jäänyt puuttumaan. En kuulemma ole siinä mielessä kiinnostava mies. Tinderiin liittyminen aiheutti vakavan masennuksen kun hupmasi ettei minulla ole sielläkään mitään arvoa. Baarissakin minua on lähestynyt vain yksi nainen joka hänkin kävi ihmettelemässä että miksi olen täällä aina yksin? Yksinkertainen olen varmasti kun koko koulu meni erityisluokalla ja ensimmäisen luokan jouduin kertaamaan.
Varmaan sitten olen heikko harhainen ankeuttaja, mutta nainen saisi sellaisenkin miehiltä anteeksi.
Lopetin baareissa käymisen heti kun löysin tyttöystäväni. Ollaan oltu yhdessä 19 vuotta. 30 vuotiaana kävin viimeksi siis baarissa. Joskus kesäisin käydään yhdessä terassilla mutta muuten ei olla baareissa käyty.