Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmeessä baarissa/yökerhossa käy ns. varattuja ihmisiä joilla on jo parisuhde?

Vierailija
29.09.2024 |

Olette vain sinkkujen tiellä, miksi pitää pilata muiden ilta?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lakkaisit ylpeilemällä asioista jotka eivät ole mitään suuria saavutuksia?

En ole tuo henkilö joka sanoi niin. Miksi otit tosissasi hänen viestin? Ja puhut asiattomasti.

Vierailija
42/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen selitys on "mennä tanssimaan", tai jotain yhtä naivia. No ymmärtäisin jos olisi joku tanssin ammattilainen, mutta se että menee kännissä sinne limaiselle lattialle hytkymään, ei taida täyttää ihan kriteerejä. Oikeasti sinne mennään varattuna katsomaan omaa markkina-arvoa. Että kuinka moni tulee iskemään, mikä tietenkin hivelee itsetuntoa. Ihan spedeä hommaa suoraan sanottuna ja tätä harrastaa lähinnä alle kolmekymppiset. Sitten kun on oikeasti aikuinen, niin sitä kippoa kavereiden kanssa voi vetää jossain baarissakin, ilman että tarvitsee nimenomaan yökerhoon mennä "näytille".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän apn aloituksen.

Olen aloittanut puolueettoman keskustelun jonkun kanssa tyyliin, on ilmoja pidellyt. Siinä sitten on edistytty vähän pidemmälle kuten että työpaikan lounaspaikassa oli perjantain kunniaksi vaikka lohta. Ja Huom! Nämä ovat esimerkkejä keskustelun kasuaalisuudesta eivät todellisia sisältöjä.

Eniveis, siinä sitten puntaroinut että onko tyyppi sinkku vai varattu ja kuitenkin keskustelu ollut mukavaa. Eikun kysymään ja tottakai varattu.

Se turhautuminen!

Hei kiitti, oli kiva jutella. Hauskaa iltaa!

Ja pahimmillaan tämä varattu on joka paikassa minne käännyn. En ole kiinnostunut.

Toisin sanoen: lähestyt kaikkia muna sojossa. Et edes kykene vuorovaikutukseen kuin opportunistisessa mielessä. Hyi, vika on sinussa.

Vierailija
44/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olis sinkku, pitääkö baarista aina lähteä jonkun matkaan?

Niinpä, ärsyttää ne vonkaamiset. Jotkut miehet ei meinaa uskoa että seksiseura ei kiinnosta.

Sellaiset röyhkeät ja itsevarmat miehet pärjää tässä maailmassa. Vähemmän itsevarmat ja epäosiaaliset ei löydä ketään elleivät sitten ole naisia.

Vierailija
45/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn siellä vain nauramassa sinkuille. Meinaan tukehtua drinkkeihini kun nauraa hörötän. T. 20 vuotta parisuhteessa

Itse olen sinkku koska haluan olla eli en edes  halua parisuhdetta enkä edes yhden illan suhdetta niin sun nauraniset menee esim. mun kohdalla hukkaan. 

46/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä eksyisin paikalle, siellä olis sinkku, joka ei etti seuraa 😂 

Vierailija
47/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset menevät sinne pitämään hauskaa.

Ap on melko sairas kun luulee sitä  hänelle suunnatuksi lihatoriksi. 

Tuleeko muille narsistivibat?

Vierailija
48/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ärsyttää ne vonkaamiset. Jotkut miehet ei meinaa uskoa että seksiseura ei kiinnosta.

Sellaiset röyhkeät ja itsevarmat miehet pärjää tässä maailmassa. Vähemmän itsevarmat ja epäosiaaliset ei löydä ketään elleivät sitten ole naisia.

Älä ulise, Pasi. Isäskin löysi. Itseluottamuksen rakentaa jokainen itse rwalustisen minäkuvan päälle. Sulla on kumpikin tekemättä: itsetunnon ja itseluottamuksen rakennus. Vika ei ole muissa, että sinä olet psyykkinen raakile.

Vierailija
49/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai? :D Nyt kuvittelet omiasi. Puhut potaskaa.

Vierailija
50/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ulise, Pasi. Isäskin löysi. Itseluottamuksen rakentaa jokainen itse realistisen minäkuvan päälle. Sulla on kumpikin tekemättä: itsetunnon ja itseluottamuksen rakennus. Vika ei ole muissa, että sinä olet psyykkinen raakile.

Korjasin lyöntivirheeni, ettei muiden tartte.

Vierailija
51/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät muistelemassa nuoruuttaan.

Vierailija
52/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn siellä vain nauramassa sinkuille. Meinaan tukehtua drinkkeihini kun nauraa hörötän. T. 20 vuotta parisuhteessa

Itse taas naureskelen parisuhteessa oleville.

Olen parisuhteita kokenut useita joista yksi oli pitkä parisuhde. Nyt olen ollut 9 vuotta onnellinen  sinkku.  Ei enään koskaan parisuhdetta.

Vierailija
53/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi tää aloittaja. 

Aloitus alkaa aina sanalla MIKSI. Siitä tunnistaa, että Eemi 5-vee on asialla ja hän on pahimmassa kyselyiässä.

Vierailija
54/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän apn aloituksen.

Olen aloittanut puolueettoman keskustelun jonkun kanssa tyyliin, on ilmoja pidellyt. Siinä sitten on edistytty vähän pidemmälle kuten että työpaikan lounaspaikassa oli perjantain kunniaksi vaikka lohta. Ja Huom! Nämä ovat esimerkkejä keskustelun kasuaalisuudesta eivät todellisia sisältöjä.

Eniveis, siinä sitten puntaroinut että onko tyyppi sinkku vai varattu ja kuitenkin keskustelu ollut mukavaa. Eikun kysymään ja tottakai varattu.

Se turhautuminen!

Ja pahimmillaan tämä varattu on joka paikassa minne käännyn. En ole kiinnostunut.

Toisin sanoen: lähestyt kaikkia muna sojossa. Et edes kykene vuorovaikutukseen kuin opportunistisessa mielessä. Hyi, vika on sinussa.

Olen kylläkin nainen. Ja sinkku.

Vierailija
55/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ulise, Pasi. Isäskin löysi. Itseluottamuksen rakentaa jokainen itse rwalustisen minäkuvan päälle. Sulla on kumpikin tekemättä: itsetunnon ja itseluottamuksen rakennus. Vika ei ole muissa, että sinä olet psyykkinen raakile.

Eipä noita naisiltakaan vaadita ja nainen saa anteeksi jopa mielenterveysongelmat.

Vierailija
56/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas naureskelen parisuhteessa oleville.

Olen parisuhteita kokenut useita joista yksi oli pitkä parisuhde. Nyt olen ollut 9 vuotta onnellinen  sinkku.  Ei enään koskaan parisuhdetta.

Se on sinun mielipide. Jokainen tekee mitä haluaa.

Vierailija
57/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän apn aloituksen.

Se turhautuminen!

Aijaa, mä juttelen muille vaikka olen varattu. Sun mielestä pitää olla nurkassa hiljaa.

Tahalleen haluat ymmärtää väärin.

- Sinkkunainen jonka kirjoitukseen vastasit

Vierailija
58/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: sun ikisinkkuus johtuu tästä:

1. Kuvittelet universumin pyörivän sinun ympärilläsi.

2. Kuvittelet  että muilla on velvollisuus tuottaa sulle mielihyvää.

3. Kuvittelet, että muut ovat onnesi esteenä.

Todellisuudessa:

1. Sinä olet mitätön pikkuhitunen universumissa.

2. Sinulla on velvollisuus käyttäytyä huomaavaisesti muita kohtaan ajattelematta heitä objekteinasi.

3. Itse estät itseltäsi onnen vihallasi. Muut aistivat sen. Olet keskenkasvuinen, lapsenomainen mankuja. Perässä hinattava, raskas tapaus.

Tinder ja yökerho eivät ole verkkokauppa ja lihamarket. Ne ovat paikkoja, joissa voit aloittaa vuorovaikutuksen, jossa tutustut ihmisiin. 

Hyvän ensivaikutelman voi tehdä vain kerran.

Vierailija
59/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkää pikku-Eemiä. Pikku-Eemin mahikset on nollassa. Pikku-Eemi ei ole koskaan saanu pimpsaa. Hänellä ei koskaan käy flaksi. Yhyyy

Vierailija
60/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, mä juttelen muille vaikka olen varattu. Sun mielestä pitää olla nurkassa hiljaa.

Tahalleen haluat ymmärtää väärin.

- Sinkkunainen jonka ki

Mitä sitte valitat juttelevista varatuista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi