Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmeessä baarissa/yökerhossa käy ns. varattuja ihmisiä joilla on jo parisuhde?

Vierailija
29.09.2024 |

Olette vain sinkkujen tiellä, miksi pitää pilata muiden ilta?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhteessa ole aina kaikki hyvin ja on saattanut olla riitaakin. Aina voi löytää sopivamman puolison tai ainakin hetken suhteen jossa tuntee olevansa oikeasti haluttu toisin kuin kotona. n34

Samat ajatukset. En ole ylpeä itsestäni mutta haluan että minusta välitetään. Suhde ei ole mikään itsestäänselvyys johon panostamisen voi lopettaa kun on lapset tehty ja talo hankittu.

Kaikkea hyvää sinulle m36

Vierailija
62/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyvät muistelemassa nuoruuttaan.

Sen voi tehdä kotona. Baarissa pidetään hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai nauttimassa nykyhetkestään. Nyt ajattelen omista lähtökohdistani, eli keski-ikäinen kaveriporukka haluaa pitää hauskaa keskenään.

Ehkä ap projisoi omaa epätoivoista seksijahtiaan muihin ihmisiin, en tiedä.

Mutta on paljon muitakin syitä pitää hauskaa kuin sukuelimen metsästys.

Vierailija
64/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ns varattu samaa kuin arkikielen sana varattu?

Vierailija
65/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu = henkilö on parisuhteessa, henkilöllä on puoliso

Vierailija
66/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä menee sinne juomaan, osa viettämään aikaa, osa tanssimaan, osa juhlimaan ja näitä asioita voi harrastaa ihan parisuhteessa olevankin. 

Pysy sinä h*ora kotona!

Jaa, keskenkasvuinenkin pääsi kommentoimaan, eikö kotona opetettu itsehillintää ?

Hän on kasvanut rajoja vailla ja saanut kaiken mitä on älynnyt vaatia. 

Nyt on sitten vaikea opetella se, ettei pllua ja kymppitonnin kuukausipalkkaa tipu taivaasta jalkaa polkien ja pää punaisena rääkyen.

Vierailija
67/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Eli silloin tuo ns on aivan turhaa täytettä lauseessa.

Vierailija
68/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän yökerhossa/baarissa nimenomaan hauskaa. Nuoruutta ei tarvitse muistella. Nykyhetki on paljon kivempi.

Ja mikäs sinä incel-rukka olet määräämään  kuka saa mennä ja minne? Ei sulla sitä valtaa ole.

Oma ongelmasi, jos sait päähäsi, että vain sinkut saavat bilettää. Varaa baari itsellesi ja kutsu sinne kaikki, joilla on himoja sinua kohtaan. Veikkaan ettei ruuhkaa ole.

N 59 parisuhteessa

Vierailija
69/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu? Piippaako se varattua vai?

Vierailija
70/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraililija kirjoitti:

Mä pidän yökerhossa/baarissa nimenomaan hauskaa. Nuoruutta ei tarvitse muistella. Nykyhetki on paljon kivempi.

Ja mikäs sinä incel-rukka olet määräämään  kuka saa mennä ja minne? Ei sulla sitä valtaa ole.

Oma ongelmasi, jos sait päähäsi, että vain sinkut saavat bilettää. Varaa baari itsellesi ja kutsu sinne kaikki, joilla on himoja sinua kohtaan. Veikkaan ettei ruuhkaa ole.

N 59 parisuhteessa

Miksi sä mulle sanot? Olen 54v. nainen ja parisuhteessa.

Vierailija
71/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn siellä vain nauramassa sinkuille. Meinaan tukehtua drinkkeihini kun nauraa hörötän. T. 20 vuotta parisuhteessa

Itse taas naureskelen parisuhteessa oleville.

Olen parisuhteita kokenut useita joista yksi oli pitkä parisuhde. Nyt olen ollut 9 vuotta onnellinen  sinkku.  Ei enään koskaan parisuhdetta.

Vain narsisti kokee ylemmyyttä jostain noin hölmöstä. On kiva, jos ihmisellä on toimiva suhde. On ok ja hyvä, jos ihminen viihtyy yksinään.

Mä en näe kummassakaan mitään naurettavaa, mutta sun asenteesi on säälittävä. Sulla ei näy toimineen suhde eikä sinkkuus, eli pitäiskö sun mennä itseesi ja opetella itsekritiikkiä ja tunnetaitoja.

Vierailija
72/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt täysin samaa. Sinkkuna sinne houkutteli tasan se mahdollisuus, että tapaa jonkun kivan miehen. Sitten kun näin kävi, niin en ole tuntenut mitään halua enää käydä baareissa. Jotkut perustelee asiaa niin, että haluaa tanssia/ ystävien takia. Joopa joo sanon minä. Huomiota sinne lähdetään hakemaan. Ystäviä voi nähdä ilman baaria ja tanssiminen onnistuu myös kotona. En näe mtn muuta syytä kuin vieraat ihmiset ja juurikin huomionhaku.

Vierailija
73/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän apn aloituksen.

Olen aloittanut puolueettoman keskustelun jonkun kanssa tyyliin, on ilmoja pidellyt. Siinä sitten on edistytty vähän pidemmälle kuten että työpaikan lounaspaikassa oli perjantain kunniaksi vaikka lohta. Ja Huom! Nämä ovat esimerkkejä keskustelun kasuaalisuudesta eivät todellisia sisältöjä.

Eniveis, siinä sitten puntaroinut että onko tyyppi sinkku vai varattu ja kuitenkin keskustelu ollut mukavaa. Eikun kysymään ja tottakai varattu.

Se turhautuminen!

Hei kiitti, oli kiva jutella. Hauskaa iltaa!

Ja pahimmillaan tämä varattu on joka paikassa minne käännyn. En ole kiinnostunut.

Toisin sanoen: lähestyt kaikkia muna sojossa. Et edes kykene vuorovaikutukseen kuin opportunistisessa mielessä. Hyi, vika on sinussa.

Olen kyllä

Osasin jo odottaa defensiivistä kliseetäsi, jossa "olen kylläkin nainen", Pasi.

Et sinä ole. Etkä kyllä ole mieskään vaan uli.

Vierailija
74/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt täysin samaa. Sinkkuna sinne houkutteli tasan se mahdollisuus, että tapaa jonkun kivan miehen. Sitten kun näin kävi, niin en ole tuntenut mitään halua enää käydä baareissa. Jotkut perustelee asiaa niin, että haluaa tanssia/ ystävien takia. Joopa joo sanon minä. Huomiota sinne lähdetään hakemaan. Ystäviä voi nähdä ilman baaria ja tanssiminen onnistuu myös kotona. En näe mtn muuta syytä kuin vieraat ihmiset ja juurikin huomionhaku.

Voi viddu. Ei mene noin. Jää sä kotiin äläkä käy missään. Se on sun valinta.

ÄLÄ VÄITÄ MUISTA MITÄÄN KUN ET TIEDÄ ETKÄ TUNNE HENKILÖÄ.

Vierailija
75/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olis sinkku, pitääkö baarista aina lähteä jonkun matkaan?

Niinpä, ärsyttää ne vonkaamiset. Jotkut miehet ei meinaa uskoa että seksiseura ei kiinnosta.

Sellaiset röyhkeät ja itsevarmat miehet pärjää tässä maailmassa. Vähemmän itsevarmat ja epäosiaaliset ei löydä ketään elleivät sitten ole naisia.

Älä ulise, Pasi. Isäskin löysi. Itseluottamuksen rakentaa jokainen itse rwalustisen minäkuvan päälle. Sulla on kumpikin tekemättä: itsetunnon ja itseluottamuksen rakennus. Vika ei ole muissa, että sinä olet psyykkinen raakile.

Eipä noita naisiltakaan vaadita ja nainen saa anteeksi jopa mielenterveysongelmat.

Sinä ja sun kuvitteelliset vaatimiset :D

Naiset nimenomaan tunnistaa ja käsittelee ongelmansa. Hoidettu ongelma poistuu tai lievittyy. Niitä on joskus jokaisella. 

Kun taas sinä olet kroonistunut mielenterveyspotilas, jolta puuttuu sairaudentunto.

Ja sen naiset sinusta näkevät jo muutaman lauseen sanottuasi tai kirjoitettuasi.

Et ole liian kiltti vaan  sekaisin.

Vierailija
76/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ny mennään taas tähän että haetaan huomiota. 🙄

Niin, et näe muuta syytä. Se on sun ongelma.

Vierailija
77/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa täytettä?

Vierailija
78/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraililija kirjoitti:

N 59 parisuhteessa

Miksi sä mulle sanot? Olen 54v. nainen ja parisuhteessa.

Koska kommentoit kuin Pasi, 16 v. Enpä usko että olet mitä väität. Tai sitten sun mies ei viihdy seurassasi kotona.

Vierailija
79/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhteessa ole aina kaikki hyvin ja on saattanut olla riitaakin. Aina voi löytää sopivamman puolison tai ainakin hetken suhteen jossa tuntee olevansa oikeasti haluttu toisin kuin kotona. n34

Samat ajatukset. En ole ylpeä itsestäni mutta haluan että minusta välitetään. Suhde ei ole mikään itsestäänselvyys johon panostamisen voi lopettaa kun on lapset tehty ja talo hankittu.

Kaikkea hyvää sinulle m36

Minä en ole vielä ajautunut pettämään. Kaipaan aivan valtavasti läheisyyttä pieniä hellyydenosoituksia. Olen myös todella perso kehuille. En enää saa niitä suhteessa ja olen sen asian kanssa välillä todella surullinen. Pienet lapset, heikko taloudellinen tilanteeni ja se että talo on miehen estää lähtemästä.

Vierailija
80/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn siellä vain nauramassa sinkuille. Meinaan tukehtua drinkkeihini kun nauraa hörötän. T. 20 vuotta parisuhteessa

Eipä voi itkeä kun ovat nii haaaskannäköisiä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän