Rakastatteko puolisoanne?
Kommentit (27)
Todella paljon, intohimoisesti yhä vaan!
Alkaa tuntua siltä, että en tiedä miltä toisen ihmisen rakastaminen tuntuu.
En eikä se mua. Onko rakkautta olemassa? En tiedä en oo ikinä kokenut, tuskin mulle ainakaan
Tietenkin rakastan, en olisi hänen kanssaan mikäli en häntä rakastaisi.
En
polyamorisen hyväksikäyttäjän jäljet näkyvät pitkään. En kykene tuntemaan rakkautta enää traumojeni takia.
No tavallaan. Rakastan asuntoamme eiranrannassa, autoani joka on range rover evogue, kesämökkiämme etelä-savossa ja tämän kaiken mieheni on mahdollistanut, joten joo, rakastan.
En todellakaan. Ei ole mitään kipinää enää ja taistelemme milloin mistäkin. Positiivisia yhdessä olon hetkiä ei juuri ole, mutta emme osaa erotakkaan ja mikä on todennäköisyys että jonku toisen kanssa asiat olisi toisin. Parempi siis jatkaa näin.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin rakastan, en olisi hänen kanssaan mikäli en häntä rakastaisi.
Sama juttu. Rakastanut koko ikäni ja yhä vain rakkaus voimistuu.
Minä en rakasta.Tuskin olen koskaan rakastanutkaan. Naimisiin menin vain, kun ei kukaan muukaan kosinut ja halusin naimisiin.
Tuskin
Eikö hyvä mittari olisi se jos tulee ikävä. Itselle tuskin tulisi erossa yhtään ikävä vaimoa, mutta lapsia tulisi. Siksi en kai saa erottua. M46
En varsinaisesti mutten halua menettää yhteisiä asioita ja enkä "aloittaa alusta". Intohimoa saan salasuhteesta, vakaata ja helppoa arkea saan aviomieheltä.
Naimisissa 20+ ja on aikoja ja aikoja...
En enää. En tiedä hänestä, en usko. Rakkauden tunnustukset loppuivat häneltä 2022. Minulta ne loppuivat aiemmin, koska tunsin että hän sanoo sitä vain velvollisuudesta, ei aidosta tunteesta. Hänelle ei ollut näköjään mikään ongelma lopettaa niiden lausumista, joten taisin olla oikeassa ettei hän ole minua koskaan rakastanut kuten minä häntä. Kun olemme keskustelleet tästä, hän syyttää minua että loukkasin kun epäilin hänen rakkaudentunnustustaan velvollisuudeksi, eikä ole ikinä missään vaiheessa suhdettamme osannut ajatella, tai suostunut ajattelemaan että miksi kysyin sitä? Minulla ei olisi ollut mitään syytä edes epäillä tuollaista jos hän olisi kuunnellut yhtä toivettani ja osoittanut rakkauttaan minulle. Mutta sen(kin) hän jätti tekemättä, koska hänen ylpeyttään on loukattu. Hänelle se oli helppoa, ja kun tuon ymmärsin ettei hän kärsi rakkaudenpuutteesta, minun rakkauteni kuoli. Luulen että hän on ns hiljainen narsisti, vaikka onkin kieltänyt sen. Mutta epäilen sitä koska en ole koskaan tavannut noin tunnekylmää naista joka ei ole ollut koskaan valmis kuuntelemaan toista. Hänen kaikki ystävyyssuhteensa ovat aina katkenneet ja usein hän on syyttänyt noita muita narsisteiksi ja minä olen ollut niin tyhmä että olen mennyt siiheni mukaan häntä tukemaan, vaikka en ole hänen ystäviään tuntenut.
Kyllä, ja olen tosi ihastunutkin. 14 vuotta yhdessä
Päivä päivältä vähemmän. Hänen puoleltaan rakkaus lienee sammunut jo vuosia sitten. Ehkä noin 5 vuotta kaikki hellyydenosoitukset ovat tulleet pelkästään minun puoleltani
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Eli et rakasta? Tuntuu, ettei monikaan... onko noin, kysyi ap.
Rakastin joskus. Erotuomio tulee pian käräjäoikeudesta. Miksi rakastaisin, koska hän oli väkivaltainen minua kohtaan. .
AP on rakastanut jo kymmeniä vuosia, ja siis kertaan, yhä intohinoisesti molemmin puolin. Aivan upea, riidellän myös sitten intohimoisesti!
Kyllä.