Kela sitten leikkasi jo ennestään vähäistä kk-rahaani 220€ "liian kalliin" vuokran takia, ihmisarvoinen elämä vaarassa
Haen koko ajan halvempaa asuntoa, mutta en ole saanut semmoista tältä alueelta missä asun.
Joudun kohta oikeasti varastamaan ruokaa
Kuka auttaa??!!
Kommentit (32)
Olisko työnteko mitään ? Mene vaikka myymään lehtiä tai vitamiineja. Puhelimessa. Mollista löytyy k.o. työpaikkoja. Mutta ilmeisesti olet vain täydellinen luuseri, yhteiskunnan taakka, joka ei vaan kykene työntekoon. Mieluummin vingut ja valitat täällä.
Lopeta nyt jo se ulinas ja tee itse jotain tilanteellesi, muutakin kuin odotat valmista. Hae aktiivisesti töitä (selvitä palkkatukimahdollisuutesi, voi edesauttaa työnsaantia), käy paikkakuntasi kaikissa ruokajaoissa ja katso mitä saat niistä "saaliistasi" jalostettua, kerää löytämäsi pullot talteen, sieni-ja marjametsä..
Vierailija kirjoitti:
ottivat pois toimeentuloni 300 e kk kun saatiin selville että mulla on rahaa ulkomaan tilillä, no se on velkaa jolla maksan velkaa joten sossukela ryöstää minut ulosottoon! kiitos sossukela, toki aion tuhlata kaikki rahani vuodessa ulkomailla matkailemalla joten sen jälkeen sossukela saa maksaa toimeentuloa kun ei ole kuin velkaa ja olen jo ulosotossa
kiitos sossukela että pilasit elämäni!
poltetaan kelan kaikki toimistot protestina ainakin punaista maalia laitetaan seiniin!
itse asiassa olin kerran firmassa töissä painepesuriauton ajajajana/pesijänä, tehtäväni oli pestä grafiitteja ja mainoksia seiniltä painepesurilla lähinnä öisin, samoin pesin ulkovessoja joista herätettiin aina klo 05 maissa jopku puliukko nukkumasta ja ulos, kauppojen roskaktoksien alaosat (ime että Suomessa niitäkin pestään), autotalleja, bensa--asemia.
paras keikka oli se kun piti ajaa Sta
Uusi rekisterikilpi maksaa alle kympin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi maksaa palkastani sinun liian isoa ja väärällä alueella (jossa on kallista eikä ilmeisesti töissä) olevan asunnon vuokra? Vastaa ensin tähän. Maksa n. 30% veroja eli 3000 e palkasta 1000 e menee sinun ym. elättämiseen. Mikset huolehdi itsestäsi tai muuta vaikka Pohjois-Karjalaan?
En muuttaisi Karjalaan vaikka uhkaisit aseella ohimolla
Vierailija kirjoitti:
Olisko työnteko mitään ? Mene vaikka myymään lehtiä tai vitamiineja. Puhelimessa. Mollista löytyy k.o. työpaikkoja. Mutta ilmeisesti olet vain täydellinen luuseri, yhteiskunnan taakka, joka ei vaan kykene työntekoon. Mieluummin vingut ja valitat täällä.
Haista sää paska natzzi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi maksaa palkastani sinun liian isoa ja väärällä alueella (jossa on kallista eikä ilmeisesti töissä) olevan asunnon vuokra? Vastaa ensin tähän. Maksa n. 30% veroja eli 3000 e palkasta 1000 e menee sinun ym. elättämiseen. Mikset huolehdi itsestäsi tai muuta vaikka Pohjois-Karjalaan?
En muuttaisi Karjalaan vaikka uhkaisit aseella ohimolla
Miksi? Pohjois-Karjala on kiva ja kaunis järvinen paikka. Karjalaan (venäjän) ei tarvitsekaan muuttaa.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Suomi - kukaan ei auta.
No mikä se Kelan kk-raha sitten on, ellei apu?? Kyllä on kuule autettu, ja paljon onkin! Minä en ikinä ole mitään miltään Kelalta anonut enkä saanut, vaan ihan palkallani työstä ja joskus kahdestakin olen tullut toimeen. Miksi ei Ap?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ylpeä siitä, että voin 2000 euron bruttopalkastani pitää yllä yhteiskuntaa, jolla pidetään yhdessä kaikista huolta. Etenkin ulkomaalaisille tutuilleni kehun meidän järjestelmää. Nyt kun vaan saataisiin sellainen hallitus, joka jakaa verorahat köyhille ja yhteiseen hyvään, eikä laittaisi niitä rikkaiden taskuun, kuten orpo-purra.
Tuliko tuo sulle jotenkin ylläyyksenä? Huoh sentään.
Vierailija kirjoitti:
300000 työtöntä ja 50000 avointa työpaikkaa. Vitamiineja ja lehtiä ei osteta, kun ei ole varaa. Saat ehkä myytyä dementikolle tai vastaavalle, elämästä erkaantuvalle vanhukselle jotakin. Puhelinmyynnin voisi muutenkin lopettaa epäeettisenä toimintana.
Vakityössä olen, silti ymmärrän pelin hengen. Yhteiskuntarakenteemme on iäksi muuttunut. Tulevaisuudessakaan kaikille ei tule riittänään töitä yhä lisääntyvän digitalisaation ja automaation myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolisitpa syöpään. Mistä voit tietää yksinkertainen pelle, että asuu kalliilla alueella. Sinä et maksa mitään kellekään. Älä uhriudu. Toivon kaikkea paskaa elämääsi.
No mutta, perempihan se on, että sinä kuolet, loppuu veronmaksajíen lompakolla loisiminen.
ottivat pois toimeentuloni 300 e kk kun saatiin selville että mulla on rahaa ulkomaan tilillä, no se on velkaa jolla maksan velkaa joten sossukela ryöstää minut ulosottoon! kiitos sossukela, toki aion tuhlata kaikki rahani vuodessa ulkomailla matkailemalla joten sen jälkeen sossukela saa maksaa toimeentuloa kun ei ole kuin velkaa ja olen jo ulosotossa
kiitos sossukela että pilasit elämäni!
poltetaan kelan kaikki toimistot protestina ainakin punaista maalia laitetaan seiniin!
itse asiassa olin kerran firmassa töissä painepesuriauton ajajajana/pesijänä, tehtäväni oli pestä grafiitteja ja mainoksia seiniltä painepesurilla lähinnä öisin, samoin pesin ulkovessoja joista herätettiin aina klo 05 maissa jopku puliukko nukkumasta ja ulos, kauppojen roskaktoksien alaosat (ime että Suomessa niitäkin pestään), autotalleja, bensa--asemia.
paras keikka oli se kun piti ajaa Stadista Karkkilaan sossukelalle, siellä oli joku asiakasa suuttunut kun ei santu rahaa ja sotkenut spraymaalilla koko kelan seinän ja sossukelan virkailijan auton: seinillä luki V I T U N SO S S UN H U O R A samoin autossa samanlaista tekstiä. pesin ne painepesurilla ja samalla kuumalla vedellä paineellä lähti rekkarit irti sossukelan " h u o r an" autosta. se oli k ivaa ja sain 2 tunnin työstä koko päivän palkan!