Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupungin spurgut eivät hyväksy minua tasavertaiseksi remmin jäseneksi, koska en kuulemma juo riittävästi

Vierailija
28.09.2024 |

Uskomatonta. Olen jo kolmatta viikkoa aamusta iltaan ollut kännissä. Päivässä menee 0.5 litran leijonapullo ja 10 kertaa homo vissyä.

Eli siideriä siis. Mutta ei. Kuulemma kaikenmaailman lasolitkin pitäisi muka litkiä, vaikka taskut tursuaa seteleitä joilla ostaa laadukasta juotavaa.

Mulla kun ei vain ole juopottelu kavereita, niin ajattelin että ammattilaisten kanssa ainakin keskitytään itse olennaiseen, mutta sitten tämä onkin tälläistä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitaan ryyppykavereita, jos on rahaa juoda ilmankin? Eiks sitä remmiä tarvita siihen, että kun omat viinat loppuu saa muilta. Vastavuoroisesti

Ap on niin aloittelija, ettei osaa juoda yksin? Ja selkeästi ap ei ymmärrä, että mistä spurgujen ryyppyremmeistä on kyse!

Ei ole kyse seurasta vaan selviämisestä. Ja se on mitä ankarinta sotaa. Eli saada seurueen jokaiselle jäsenelle kuukauden jokaisena päivänä jokapäiväinen viina. 

Se on raakaa hommaa eikä tunteilulle ole siinä sijaa. Epäilen, että ap ei kestäisi tuota median vaikenemaa sotaa päivääkään. 

Vierailija
22/28 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä. Etsi seura muualta. Heillä on ilmeisesti myös kriteerit kuka kelpaa joukkoon. Niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähennä. Etsi seura muualta. Heillä on ilmeisesti myös kriteerit kuka kelpaa joukkoon. Niin.

Juu tämä. Ap on liian harrastelija kelvatakseen piireihin. 

Vierailija
24/28 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 20 annosta päivässä?

Ei se riitä ryyppyremmin jäsenyyteen.  Meillä se  heikoin lenkki vetää lähes 30  päivässä. On kyllä ollut puhetta erottamisesta. Ei edes koskaan kuse housuun. 

On sillä vielä jengin liivit ja asia on vasta käsittely vaiheessa. Toisaalta melko mukava, että saa nähdä. Itse en ole erottamisen kannalla. Kunhan vähän petraisi juomisen suhteen, niin ok. 

Siis hetkinen. Onko minulta mennyt jotain totaalisen ohi, vai onko puliukoilla jengiliivit? 😦 Millaiset?

Vierailija
25/28 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen ap, onko sulla rahaa, tyyöpaikka ja koti? Jos olet joku säälittävä feikkipultsari, niin et tule koskaan pääsemään sisäpiiriin. Kyllä pultsareillakin sen verran omanarvontuntoa on! 

Ei kun mulla on keskustassa asunto ja elän pääomatuloilla. Aamusta iltaan rymyän noiden kanssa tuossa omilla kulmillani. Sitten kun en enää jaksa ryypätä niin painun kotiin saunomaan, nukkumaan ja aamulla taas ryyppäämään. Pukeudun tyylikkästi ja olen muutenkin huoliteltu. 

Ap 

Olet siis feikkipultsari, ei ihme ettei sinua hyväksytä. 

Entä jos et koettaisi olla pultsari vaan sellainen vanhan ajan herrasmiesjuoppo. Kulunut ja tahrainen pikkutakki päälle, puvunhousuissa muutama paikka sekä vanha lätsä päässä. Käyttäydyt hyvin ja kohteliaasti. Ehkä he sitten hyväksyisivät sinut mukaan. Häviät illalla kotiin ja aamulla taas kuteet niskaan. Laitat pikkuisen jotain pahanhajuista vihreää partavettä korvan taakse niin se hävittää puhtaan miehen hajun.

Vierailija
26/28 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene amatööri kotias jos et edes katkokävele. Meidän remmissä kaikilla on rollaattorit.

Vierailija
27/28 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen ap, onko sulla rahaa, tyyöpaikka ja koti? Jos olet joku säälittävä feikkipultsari, niin et tule koskaan pääsemään sisäpiiriin. Kyllä pultsareillakin sen verran omanarvontuntoa on! 

Ei kun mulla on keskustassa asunto ja elän pääomatuloilla. Aamusta iltaan rymyän noiden kanssa tuossa omilla kulmillani. Sitten kun en enää jaksa ryypätä niin painun kotiin saunomaan, nukkumaan ja aamulla taas ryyppäämään. Pukeudun tyylikkästi ja olen muutenkin huoliteltu. 

Ap 

Olet siis feikkipultsari, ei ihme ettei sinua hyväksytä. 

Entä jos et koettaisi olla pultsari vaan sellainen vanhan ajan herrasmiesjuoppo. Kulunut ja tahrainen pikkutakki päälle, puvunhousuissa muutama paikka sekä vanha

Loistava idea! Ap:n kunto ei todellakaan kestä ammattilaismaista spurguna oloa. Tämä voisi ehkä onnistuakin. 

Vierailija
28/28 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei ehkä pitäisi kysyä tätä mutta miten voisin sulautua paremmin joukkoon? Ei noilla muillakaan nyt ihan paskaa ole naamassa, että jotain rajaa ehdotuksiin. 

Ap

Sinun pitää ensiksi oppia arvostamaan viinaa. Mitä merkitystä rahalla on, jos sillä ei osta parhaimpia juopottelujuomia? Sinun laimeat ylihintaiset siiderisi ovat loukkaus ammattimiehen ansaitulle ylpeydelle. Nämä miehet tekevät joka päivä töitä lajin eteen ja nukkuvat vaikka pakkasessa saadakseen mehevämmän kännin. Katso ja kuuntele mestareita, opi heiltä.