Voiko soittaa poliisit jos naapurissa käytetään huumeita?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on Helsingissä, niin voin sanoa, että poliisia ei hirveästi kiinnosta. Saat vaan vihamiehiä naapureistas, ja aggressiivisten hippien kans ei passaa alkaa pelleileen.
Boomeri voisi tulla nykypäivään. Kannbiksen käyttö on nykyään tavallista kaikissa tuloluokissa ja sosioekonomisissa taustoissa.
Ei kerrostalossa ketjupolta kuin narkit.
Sulla on sun oma todellisuus. Mä en sua voi siitä irrottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on Helsingissä, niin voin sanoa, että poliisia ei hirveästi kiinnosta. Saat vaan vihamiehiä naapureistas, ja aggressiivisten hippien kans ei passaa alkaa pelleileen.
Nistit ovat aggressiivisia, hippeyden kanssa noilla ei ole mitään tekemistä
Tämä keskustelu koskee kannabista.
Siinä mielessä vois ajatella että kuuluu myös hallitukselle, koska talossa on tupakointikielto.
Soitan nyt kuitenkin ensin poliisille.
*tun vuokralaiset. Pilaavat muuten mukavan osaketalon tärvelemällä toisten omaisuutta.
Ap
Minun tekemästä ruuasta se vaan tuoksuu rapussa. Laitoin tänään timjamia ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap tunnistaa kannabiksen hajun, jos ei itse ole käyttänyt kannabista?
Kuinka tynnyrissä on ihminen elänyt, jos ei tunnista kannabiksen hajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupungeissa on paljon hajuja. Jos et itse eikä kukaan lähipiiristäsi käytä, mistä ihminen alun alkaen tunnistaa, että "tuo on nyt se kannabis"?
Yleensä siitä ei ulkopuolisille huudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Helsingin Kalliossa. Varmasti olen kannabiksenkin joskus haistanut, mutta mistä hemmetistä voi tietää, että mikä se noista hajuista on varmasti?
Voi, jos asiasta on täysin varma.
Se pitäisi jo sallia tai laillistaa. Ei se ole suomalaisille sen vaarallisempaa kuin niille joille on jo sallittu tai laillistettu.
Mistä sä oot varma, että se on kannabis, mikä haisee rapussa? Nyt syksyllä, joku ihminen laittanut ruokaa sienistä ja maistanut sen jollain yrteillä. Suolasienistä lähtee ihan omanlaisensa tuoksu ruokaan.
Suitsukkeen hajua on luultu kannabiksen hajuksi. Nyt on vielä sitä cbd kukkaa joka kyllä poltettuna haisee kannabikselle. Sehän on kannabista josta puuttuu thc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomeri voisi tulla nykypäivään. Kannbiksen käyttö on nykyään tavallista kaikissa tuloluokissa ja sosioekonomisissa taustoissa.
No minä en sitten ole tavallinen ihminen kun en ole sitä koskaan käyttänyt. Eikä käytä kaveripiirikään.
Riippuu käytöksestä ja onko kuviossa lapsia.
Soita koska minäkin soitin ja muutama muu naapuri täällä kun viereisessä rapussa käytettiin huumeita. Se tyyppi sai välittömästi häädön. Sen asunnosta löytyi myös 6 varastettua polkupyörää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en sitten ole tavallinen ihminen kun en ole sitä koskaan käyttänyt. Eikä käytä kaveripiirikään.
Sinä et välttämättä tiedä mitä kaverisi käyttävät. Kannabiksen käyttö on yleistä mutta kohtuuttomien seurausten pelossa siitä käytöstä ei huudella. Todella ärsyttävää kun asiantuntijatkin sanovat että kannabis laillistetaan suomessakin mutta sitä ei voi tehdä vielä. Jatketaan siis vielä joitain vuosia laittomasti käyttöä ja myyntiä kun ei voida VIELÄ sallia tai laillistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistä se voi olla mutta huumeiden käyttö ei ole tavallista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistä se voi olla mutta huumeiden käyttö ei ole tavallista
Kannabiksen käyttö ei ole huumeiden käyttöä. Yli 30 vuotta olen viihdekäyttänyt kannabista enkä koske huumeisiin pitkällä tikullakaan.
Miten tämän asian kanssa meni ilta ?
Se löyhkä on todella kuvottava. Onneksi asun omakotitalossa, että ei tarvitse haistaa lemua rappukäytävässä.