Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko soittaa poliisit jos naapurissa käytetään huumeita?

Vierailija
28.09.2024 |

Kannabis lemuaa koko rappukäytävässä. 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulukku jos soitat.

Te aivonne hiisanneet ette tajua miten hirveä se löyhkä on. "Minä minä minä"

Se löyhkä on todella kuvottava. Onneksi asun omakotitalossa, että ei tarvitse haistaa lemua rappukäytävässä. 

Vierailija
42/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on Helsingissä, niin voin sanoa, että poliisia ei hirveästi kiinnosta. Saat vaan vihamiehiä naapureistas, ja aggressiivisten hippien kans ei passaa alkaa pelleileen.

Boomeri voisi tulla nykypäivään. Kannbiksen käyttö on nykyään tavallista kaikissa tuloluokissa ja sosioekonomisissa taustoissa. 

Ei kerrostalossa ketjupolta kuin narkit.

Sulla on sun oma todellisuus. Mä en sua voi siitä irrottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on Helsingissä, niin voin sanoa, että poliisia ei hirveästi kiinnosta. Saat vaan vihamiehiä naapureistas, ja aggressiivisten hippien kans ei passaa alkaa pelleileen.

Nistit ovat aggressiivisia, hippeyden kanssa noilla ei ole mitään tekemistä

Tämä keskustelu koskee kannabista.

Vierailija
44/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä vois ajatella että kuuluu myös hallitukselle, koska talossa on tupakointikielto.

Soitan nyt kuitenkin ensin poliisille.

*tun vuokralaiset. Pilaavat muuten mukavan osaketalon tärvelemällä toisten omaisuutta. 

Ap

Vierailija
46/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekemästä ruuasta se vaan tuoksuu rapussa. Laitoin tänään timjamia ruokaan.

Vierailija
47/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tunnistaa kannabiksen hajun, jos ei itse ole käyttänyt kannabista?

Kuinka tynnyrissä on ihminen elänyt, jos ei tunnista kannabiksen hajua? 

Vierailija
48/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupungeissa on paljon hajuja. Jos et itse eikä kukaan lähipiiristäsi käytä, mistä ihminen alun alkaen tunnistaa, että "tuo on nyt se kannabis"? 

Yleensä siitä ei ulkopuolisille huudella. 

Vierailija
49/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä asun Helsingin Kalliossa. Varmasti olen kannabiksenkin joskus haistanut, mutta mistä hemmetistä voi tietää, että mikä se noista hajuista on varmasti?

Vierailija
50/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos asiasta on täysin varma.

Vierailija
51/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitäisi jo sallia tai laillistaa. Ei se ole suomalaisille sen vaarallisempaa kuin niille joille on jo sallittu tai laillistettu.

Vierailija
52/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä oot varma, että se on kannabis, mikä haisee rapussa? Nyt syksyllä, joku ihminen laittanut ruokaa sienistä ja maistanut sen jollain yrteillä. Suolasienistä lähtee ihan omanlaisensa tuoksu ruokaan.

Vierailija
53/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suitsukkeen hajua on luultu kannabiksen hajuksi. Nyt on vielä sitä cbd kukkaa joka kyllä poltettuna haisee kannabikselle. Sehän on kannabista josta puuttuu thc.

Vierailija
54/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boomeri voisi tulla nykypäivään. Kannbiksen käyttö on nykyään tavallista kaikissa tuloluokissa ja sosioekonomisissa taustoissa. 

No minä en sitten ole tavallinen ihminen kun en ole sitä koskaan käyttänyt. Eikä käytä kaveripiirikään.  

Vierailija
55/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu käytöksestä ja onko kuviossa lapsia. 

Vierailija
56/60 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita koska minäkin soitin ja muutama muu naapuri täällä kun viereisessä rapussa käytettiin huumeita. Se tyyppi sai välittömästi häädön. Sen asunnosta löytyi myös 6 varastettua polkupyörää.

Vierailija
57/60 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en sitten ole tavallinen ihminen kun en ole sitä koskaan käyttänyt. Eikä käytä kaveripiirikään.  

Sinä et välttämättä tiedä mitä kaverisi käyttävät. Kannabiksen käyttö on yleistä mutta kohtuuttomien seurausten pelossa siitä käytöstä ei huudella. Todella ärsyttävää kun asiantuntijatkin sanovat että kannabis laillistetaan suomessakin mutta sitä ei voi tehdä vielä. Jatketaan siis vielä joitain vuosia laittomasti käyttöä ja myyntiä kun ei voida VIELÄ sallia tai laillistaa.

Vierailija
58/60 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistä se voi olla mutta huumeiden käyttö ei ole tavallista 

Vierailija
59/60 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistä se voi olla mutta huumeiden käyttö ei ole tavallista 

Kannabiksen käyttö ei ole huumeiden käyttöä. Yli 30 vuotta olen viihdekäyttänyt kannabista enkä koske huumeisiin pitkällä tikullakaan.

Vierailija
60/60 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämän asian kanssa meni ilta ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme