Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko soittaa poliisit jos naapurissa käytetään huumeita?

Vierailija
28.09.2024 |

Kannabis lemuaa koko rappukäytävässä. 

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on Helsingissä, niin voin sanoa, että poliisia ei hirveästi kiinnosta. Saat vaan vihamiehiä naapureistas, ja aggressiivisten hippien kans ei passaa alkaa pelleileen.

Boomeri voisi tulla nykypäivään. Kannbiksen käyttö on nykyään tavallista kaikissa tuloluokissa ja sosioekonomisissa taustoissa. 

Ei kerrostalossa ketjupolta kuin narkit.

Vierailija
22/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit. Sanot vaan että epäilet asiaa. Todennäköisesti poliisi jo tietää asiasta. Ne on tosi hyvin perillä näistä mutta pyydystävät isompia tekijöitä. Katselevat ja tarkkailevat touhuja ja saavat lopulta kiinni jonkun diilarin tai muun. Pikku pössyttelijöistä ei mitään harmia tai toisaalta ole hyötyäkään narauttaa. Sakkoja tai ehdollista ne voi saada mutta homma jatkuu. Jossain esim. kerrostaloissa tai lähiöissä aina nopeasti sana kulkee ja koko paikkakunnalla nää hörhöt tiedetään ja tunnetaan vaikka ne pöljät ei sitä itse tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju on karmea mutta jos ei muuta haittaa niin älä vaivaa muutenkin ylityöllistettyä poliisia. Heillä on tärkeämpiä tehtäviä. 

Vierailija
24/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on Helsingissä, niin voin sanoa, että poliisia ei hirveästi kiinnosta. Saat vaan vihamiehiä naapureistas, ja aggressiivisten hippien kans ei passaa alkaa pelleileen.

Tuttu soitti pyöräjengin paikalle. Ei kannata kiusata tai joutuu mahdollisesti rankemmin kiusatuksi. Sut tunnetaan rapussa..

Vierailija
25/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulukku jos soitat.

Te aivonne hiisanneet ette tajua miten hirveä se löyhkä on. "Minä minä minä"

Ihana, luontainen tuoksu. Sen sijaan se sun saakelin hyönteismyrkyn hajuinen hajuvesi voidaan laskea jo pahoinpitelyksi muita kohtaan.

Vierailija
26/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, mutta eri asia on, että kannattaako.

Vierailija
27/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu soitti pyöräjengin paikalle. Ei kannata kiusata tai joutuu mahdollisesti rankemmin kiusatuksi. Sut tunnetaan rapussa..

Mua ei sukkahousuhomppelit nopeissa laseissaan pelota, antaa tulla vaan, puhkon niiden biancheista kumit.

Vierailija
28/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi ja voit myös kertoa, että kuulit naisen huutavan apua!

Kannattaa myös mainita että olit kuulevinasi teräviä paukahduksia ikäänkuin aseella olisi ammuttu muttet kuitenkaan ole varma asiasta. Sitten vaan kännykän videokuvaus valmiiksi ja suora lähetys iltapäivälehteen.

Vierailija
29/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka soitti? Vasikka vai hippi?

Vierailija
30/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nistit ovat aggressiivisia, hippeyden kanssa noilla ei ole mitään tekemistä

Vierailija
31/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nistit ovat aggressiivisia, hippeyden kanssa noilla ei ole mitään tekemistä

Älä oo niin tosikko. Chillaa vähän.

Vierailija
32/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sinä soittaa, mutta hätäkeskusta kiinnostaa jopa vähemmän kuin jos soittaisit naapurissa olevan ihmisiä humalassa. 

Vierailija
33/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita että olivat riehuneet.. 

Väärä ilmianto on vakavampi rikos kuin joku pössyttely.

Vierailija
34/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
35/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetön ristiriita kannabisepäilyyn.

Vierailija
36/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä tiedät, että siellä käytetään huumeita? Mistä tiedät miltä kannabis haisee?

Vierailija
37/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, soititko?

Tapahtuiko mitään,  vai sanottiinko häkestä , että antaa poikien pössytellä. 

Vierailija
38/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulukku jos soitat.

Te aivonne hiisanneet ette tajua miten hirveä se löyhkä on. "Minä minä minä"

Ihana, luontainen tuoksu. Sen sijaan se sun saakelin hyönteismyrkyn hajuinen hajuvesi voidaan laskea jo pahoinpitelyksi muita kohtaan.

Olet itseasiassa loistava esimerkki. Tuoko todella on se vittuilun taso johon kykenet? Hemmetin ihanaa että asutaan nykyään maalla ja sinunlaisesi surkimukset ovat kaukana betonikuutioissanne mätääntymässä

Vierailija
39/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en soittaisi omalla nimellä ja osotteella vaan tekisin sen jotenkin henkilöllisyyttäni salaillen. Mikään ei ole v*mäisempää kun pahimmassa tapauksessa saada jonkun miete-ongelmaisen narkkarin ja tän lähipiirin vihat niskoilleen. Niissä piireissä saattaa liikkua linnassa istuneita yms. Se on vaarallista, koska heistä ei ikinä tiedä. Anna olla jos ei liikaa häiritse mut jos on pakko ilmottaa siitä, niin suojele omaa henkilöllisyyttäs.

Vierailija
40/60 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjetön ristiriita kannabisepäilyyn.

Sukulaiskomisario tuumas saunaillassa, että jos ihmiset käyttäis enemmän kannabista alkoholin ja lääkkeiden sijaan, niin heiltä helpottais työt aivan radikaalilla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän