Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Minkälaisen naisen kanssa, ette alkaisi missään tapauksessa seurustelemaan.

Vierailija
28.09.2024 |

Minä en alkaisi tapailemaan naista, jolla on tatuointeja ja lävistyksiä. Karttaisin myös naista, jolla on siilitukka tai muuten lyhyet hiukset.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisen tai muun fasistin.

Kannattaa tuo fasistin määritelmä käydä kertaamassa.

Opeta se meille oi viisas pässi.

Vierailija
82/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisen tai muun fasistin.

Kannattaa tuo fasistin määritelmä käydä kertaamassa.

Opeta se meille oi viisas pässi.

https://yle.fi/a/74-20114736

Odotetaan ekaa persua kitisemään että YLE valehtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamorisen

Vierailija
84/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse täytän suurimman osan miesten kriteereistä. Ei ole tatskoja, ei lävistyksiä paitsi korvikset korvissa, ei ylipainoa, ei mt-ongelmia. No rinnat ovat kyllä b-kupit, eli ei kovin isot. Hiukset pitkät. Yliopistokoulutuskin löytyy.

Mutta mitä miehillä on tarjota minulle? Persuismia, sovinismia ja rasismia.

Luin ketjua ja vastaan näin konservatiivina oikeistolaisena tähän.

Eli olet ulkonäöllisesti ok. Mutta ihminen on myös muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. Vielä pitäisi tulla keskenään toimeen, vieläpä mielellään hyvin. Oikeastaan pitäisi tulla toimeen paremmin kuin suunnilleen kenenkään muun kanssa.

Se mitä miehet sinulle tarjoaa siitä sinun pitää ottaa itse selvää. Sehän selviää vain ja ainoastaan tutustumalla niihin miehiin.

Toivottavasti kenenkään naisen lähtökohta ei ole se että mies tuo elämään, persuilua, sovinismia ja rasismia. Sillo ollaan ehkäpä väärillä ajatuksilla liikkeellä. Avoimin mielin niin lopputulos voi olla parempi.

Vierailija
85/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhythiuksinen, ylipainoinen, tatuointeja, lävistyksiä...

Siinä nyt aluksi näkyvät seikat, jotka ovat turn-off ja siinä tapauksessa ei tule tutustuttua luonteeseenkaan.

Vierailija
86/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä vaan nuo parjatut siilitukkaiset ja tatuoidut naisetkin löytävät kumppanin. Kaikilla miehillä ei ole vara valita. Joutuu sitten karsimaan vaatimuksiaan.

Vierailija
87/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei kiinnosta , jos

- on akuankka huulet

- jos haisee hirveästi pillulle

- katselee koko ajan kännykkää

- ei puhu juurikaan

Vierailija
88/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä vaan nuo parjatut siilitukkaiset ja tatuoidut naisetkin löytävät kumppanin. Kaikilla miehillä ei ole vara valita. Joutuu sitten karsimaan vaatimuksiaan.

Siinä tapauksessa nuo naiset tietävät jo lähtötilanteessa, että miehet ovat kanssaan tyytymissuhteessa, kun eivät parempaa saaneet.

Vierailija
89/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskin kanssa

Vierailija
90/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis muuten kaunis ja hyväkroppa niin lyhyt tukka ei näytä naisella ollenkaan hyvältä, joten se olis turn off. Ja missään nimessä en tietenkään lihavan naisen kanssa.

Vierailija
91/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse täytän suurimman osan miesten kriteereistä. Ei ole tatskoja, ei lävistyksiä paitsi korvikset korvissa, ei ylipainoa, ei mt-ongelmia. No rinnat ovat kyllä b-kupit, eli ei kovin isot. Hiukset pitkät. Yliopistokoulutuskin löytyy.

Mutta mitä miehillä on tarjota minulle? Persuismia, sovinismia ja rasismia.

Voisi opettaa sinulle logiikkaa, sekä rehellisyyttä. Se joka puhui yliopistokoulutuksesta nimenomaan hylki PS äänestäjiä.

Vierailija
92/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilevat naiset ovat inhottavampia ja heitä on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän