Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Minkälaisen naisen kanssa, ette alkaisi missään tapauksessa seurustelemaan.

Vierailija
28.09.2024 |

Minä en alkaisi tapailemaan naista, jolla on tatuointeja ja lävistyksiä. Karttaisin myös naista, jolla on siilitukka tai muuten lyhyet hiukset.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat, ei käy töissä, paljon tatuointeja, sivistymättömyys, huonot elämäntavat... 

Vierailija
62/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen, joka ei pukeudu seksikkäästi!! Kireitä trikoita tai minimekkoja pitävät herkut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi miestä, joka luuöee olevansa älykkäämpi ja parempi kuin naiset. Feministien vihaaja. Viha mitä hyvänsä kohtaa on huono.

Opettele lukemaan. Tässä kysyttiin miehiltä, naisista. 

Toisekseen, feministit on niitä vihaa täynnä olevia miesvihaajia. Feminismi on ihmiskunnan syöpä, se ei tuo mitään hyvää. 

Vierailija
64/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä täydelliset turn-offit:

- isokokoinen

- pahantuulinen, vittuileva, nenäkäs, elämälle (ja / tai miehiin) katkeroitunut, laiska

- asennevammat erotiikka-asioissa ("en ota suihin ja jos en kelpaa karvoineni, ole sitten ilman")

- tupakointi

- typeryys, alhainen äo, seiska-lehden lukeminen oikeasti kiinnostuneena

Vierailija
65/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisen tai muun fasistin.

Vierailija
66/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei feministin tarvitse olla "minä itse", yhtään sen enempää naisen kuin miehenkään. Ja mitä pahaa miesten mielestä on tasa-arvossa, samapalkkaisuudessa. Haluaisittekos naisen , joka  pitäisi itseään alempiarvoisena kuin sinua?

Pelkäättekö, että teiltä on pois jotain? Onko tuo vaan sanonta, kun LUULLAAN femistieistä jotain kummaa. Minun miehenikin on feministi muuten.

Ei tarvitsekaan, mutta ne ovat. Tasa-arvossa ei ole mitään pahaa, feministi ei vain halua sitä.

Feminismi Ei ole = tasa-arvo. Feminismin vastustaja ei ole = ei tasa-arvon kannattaja.

Mies feministi on se kaikista alhaisin muoto tässä ideologiassa. Munattomia paskahousuja jotka vain luikertelee naisen suosioon tälläisellä keinolla. Lieromaisia luusereita pahimmasta päästä. 

Olen ehdottomasti tasa-arvon kannalla lähtökohdista, en lopputuloksesta. 

Feminismi on yhteiskunnan syöpä pahimmasta päästä. Jokainen jonka olen tavannut, sanonut olevansa feminsti, ovat aivan kammottavia ihmisinä. 

Vierailija
67/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen joka ei miellytä silmää/ylipainoinen tai ei haluaisi/ei voisi saada lapsia, olisi epäkunnioittava varsinkin julkisella paikalla tai ei halua harastaa seksiä useamman kerran viikossa. Onneksi hyvä nainen jo rinnalla niin ei näitä tarvitse miettiä.

Vierailija
68/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu,Huumehörhö,mielenterveys ongelmainen,tupakoiva, ylipainoinen,

sitten taas hiusten värillä eikä pituudella ei ole niiin suurta väliä eikä tissien koolla Kohtuus kaikessa siis polviis asti hiukset eikä siili tukkainen  ja tissejen koolla ei väliä kunhan ei vaan silikoonit jotka on aivan kauheita. eikä pidennettyjä silmäripsiä eikä botox turpo huulia  eikä pitkiä kynsiä

Siis ,siisti kunnon hoikka noormaali järkinen nainen. tais  vaan 99 % pudota jo pelistä pois.

Vierailija
69/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolla jotain feminismiä opiskelleen. Tosin ne eivät kyllä peittele mielipiteitään, niin ei varmastikaan ole pelkoa, että viiden vuoden seurustelun jälkeen tajuaisi sen olevan täysin sekopää. Kyllä sen huomaa eka tapaamisella.

Kyllähän sen telaketjujen kolinasta jo kuulee hyvissä ajoin kuten ensimmäinen vastaus jonka sait osoitti.

Vierailija
70/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolla jotain feminismiä opiskelleen. Tosin ne eivät kyllä peittele mielipiteitään, niin ei varmastikaan ole pelkoa, että viiden vuoden seurustelun jälkeen tajuaisi sen olevan täysin sekopää. Kyllä sen huomaa eka tapaamisella.

Haluat siis naisen, joka tyytyy vähempään palkkaan kuin mies, ja muutenkin tyytyy machokulttuuriin ym ym. Sinunlaistasi ei siis kukaan nainenkaan halua.

Näköjään feminismilinjoilla ei opeteta luetun ymmärtämistä.

Vierailija
71/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä eikä mun mieskään vihaa mehiä. Ja kyllä se oon tasa-arvo joka on se syy. Sulla päin helvettiä tietosi. Sinähän tässä näköjään vihaat, Mieti.

Olet täysin väärässä.

Vierailija
72/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihdeongelmaisen tai liian erilaiset arvot omaavan miehen kanssa. 

No kuka nyt alkaisi seurustelemaan naisen kanssa jos se nainen onkin mies?

Vierailija
73/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis naisen, joka tyytyy vähempään palkkaan kuin mies, ja muutenkin tyytyy machokulttuuriin ym ym. Sinunlaistasi ei siis kukaan nainenkaan halua.

Olen tätä yrittänyt ymmärtää, että missä työpaikoilla/ aloilla maksetaan jollekulle pienempää palkkaa siksi, että työntekijä on nainen? Siis samalla koulutuksella, työkokemuksella, vastuualueilla, tuntimäärillä, tulostavoitteilla etc. 

Nyt kertokaa missä tämä on mahdollista?

Vierailija
74/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi miestä, joka luuöee olevansa älykkäämpi ja parempi kuin naiset. Feministien vihaaja. Viha mitä hyvänsä kohtaa on huono.

Lueppa tuo aloitus vielä kertaalleen huolella ja mieti että miksi osa pitää teitä tyhmempinä.

Vierailija
75/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän suurimman osan miesten kriteereistä. Ei ole tatskoja, ei lävistyksiä paitsi korvikset korvissa, ei ylipainoa, ei mt-ongelmia. No rinnat ovat kyllä b-kupit, eli ei kovin isot. Hiukset pitkät. Yliopistokoulutuskin löytyy.

Mutta mitä miehillä on tarjota minulle? Persuismia, sovinismia ja rasismia.

Vierailija
76/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisen tai muun fasistin.

Kannattaa tuo fasistin määritelmä käydä kertaamassa.

Vierailija
77/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidun. Liian laiha- ongelmia pääkopassa. 

Vierailija
78/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä yrittänyt ymmärtää, että missä työpaikoilla/ aloilla maksetaan jollekulle pienempää palkkaa siksi, että työntekijä on nainen? Siis samalla koulutuksella, työkokemuksella, vastuualueilla, tuntimäärillä, tulostavoitteilla etc. 

Nyt kertokaa missä tämä on mahdollista?

Niin juuri, ei missään. Kun korkeampituloisessa ammatissa kysytään palkkatoive, niin ihan tutkitusti naiset pyytävät vähemmän. Ei se miesten, eikä yhteiskunnan vika ole. Ja naiset ihan omasta tahdostaan hakeutuvat matalapalkka-aloille, kuten hoitoalalle. Sitten valitetaan kun miehet tienaa enemmän, vaikka oikea valituksen aihe on muualla, eli koko alan palkkauksessa. Olen sitä mieltä kyllä, että hoitoalalla on liian pienet palkat. Siksi en ole sinne hakeutunut.

Vierailija
79/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan, lapsellisen, tatuoidun.

Vierailija
80/92 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihdeongelmaisen tai liian erilaiset arvot omaavan miehen kanssa. 

Kysymys oli naisista.. Onko sinusta mies nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän