Miehet. Minkälaisen naisen kanssa, ette alkaisi missään tapauksessa seurustelemaan.
Minä en alkaisi tapailemaan naista, jolla on tatuointeja ja lävistyksiä. Karttaisin myös naista, jolla on siilitukka tai muuten lyhyet hiukset.
Kommentit (92)
Showstoppereita:
- tatuoinnit ja lävistykset
- matala sosioekonominen status
- ei yliopistokoulutusta
- rikkinäinen perhetausta
- tupakointi
- liiallinen alkoholinkäyttö (yli suositusten)
- äänestää vasemmistoliittoa tai persuja
- sohvaperuna eikä liikuntaharrastuksia
- emotionaalista kuormaa aiemmista suhteista
- lapsia aiemmista suhteista
- ahdasmielinen
- ei kiinnostunut vieraista kielistä tai kulttuureista
- antielitistinen/anarkistinen mielenlaatu
- epäluotettava
- ei pidä huolta ystävistään tai sukulaisistaan
- huonot käytöstavat
- huono hygienia
Tatskat ja lävistykset hyi 🤮 Samoin jos muistuttaa kasvoiltaan Jarkko Ruutua 🤢
Jos ulkoisia ominaisuuksia vain, niin
-lyhyet hiukset (polkka tai lyhempi), siniset/violetit mikä tahansa voimakas luonnoton väri.
-isoja tatuointeja ja paljon, pari pientä ok kunhan eivät ole naamassa/kaulassa. Nännilävärit ehkä menevät, lävistykset vaatteet päällä näkyvässä paikassa eivät ok.
-omenamainen/ poikamainen vartalo, alle C-kupin rinnat, selkeästi erikokoiset rinnat, rinnan muoto mallia pallo tai pari tennissukassa, nännit osoittava muualle, kuin eteen tai etuyläviistoon seistessä.
MT-ongelmaisen tai alkoholistin. Elämässäni kaksi tällaista naista ollut, äiti ja ex-vaimo. Äiti saatiin lääkityksellä kuntoon. Exä on kumpaakin, ei halunnut hoitoa ja onkin nykyään exä. Viihtyy oikein hyvin salaliittoteoreetikoiden tuuheassa sakissa tarkkailemassa kemikaalivanoja yms.
en jos:
empatiakyvytön
pahoja mt ongelmia
oma ulkonäkö elämän tärkeimpiä asioita
täytetyt huulet, liikaa tatuointeja ja varsinkin jos on tramp stamp
lyhyet hiukset, jotka värjätty kirkuvan sinisiksi tai muu luonnoton hiusten väri
Naisen joka hokee mä haluun ja mä en haluu.
Ulkonäkökeskeisen kanssa. Tatuoinnit, ja lävistykset lasken tuohon myös. Joku nenärengaskin on tarkoitettu vain muille esiteltäväksi, niinkuin nuo tatuoinnitkin. Vai onko noi killuttimet naamassa, jotka näkee itse vain peilistä vaan niin kivan tuntuisia naamassa? Eikä kiinnosta odotella tuntia kauppaan lähtöä, jos pitää sovittaa kolmet vaatteet, ja maalata naama.
Vierailija kirjoitti:
Showstoppereita:
- ei yliopistokoulutusta
- tupakointi
- ahdasmielinen
- epäluotettava
- huonot käytöstavat
- huono hygienia
Todella hyviä syitä, mutta silti naiset alapeukuttaa, kertoo kuinka häiriintyneitä naiset ovat!
Vierailija kirjoitti:
Showstoppereita:
- ei yliopistokoulutusta
- tupakointi
- ahdasmielinen
- epäluotettava
- huonot käytöstavat
- huono hygienia
Kerro itsestäsi, makupala
Sama. Tatuoinnit ja lävistykset on turn off. Ihanne kokonaan ilman. Joku pieni jossain ihan ok. Mitä enemmän, sitä vähemmän kiinnostaa.
Se ei vaan ole naisellista eikä kaunista.
Sitten luonne. Sellainen "Minä minä! itse" feministi on aivan kammottava.
Ei feministin tarvitse olla "minä itse", yhtään sen enempää naisen kuin miehenkään. Ja mitä pahaa miesten mielestä on tasa-arvossa, samapalkkaisuudessa. Haluaisittekos naisen , joka pitäisi itseään alempiarvoisena kuin sinua?
Pelkäättekö, että teiltä on pois jotain? Onko tuo vaan sanonta, kun LUULLAAN femistieistä jotain kummaa. Minun miehenikin on feministi muuten.
Lihavan, estoisen, tai jos hänestä voisi erehtyä mieheksi.
Luonteesta voisi kirjoittaa enemmän, mutta niitä pahoja puolia ei yleensä näytetä heti alussa, ja kysymys oli seurustelun aloituksesta. Luonne-asiat ovat lisäksi kovin tulkinnanvaraisia, esim kovin itsekkään kanssa on turha yrittää rakentaa suhdetta. Toisaalta jos sillä tarkoitetaan naista joka vaatii paljon, mutta ymmärtää myös antaa paljon, niin onko se silloin itsekkyyttä?
Ailahteleva tuuliviiri ei kerro luotettavuudesta tai anna pysyvyydelle kovin suurta toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei feministin tarvitse olla "minä itse", yhtään sen enempää naisen kuin miehenkään. Ja mitä pahaa miesten mielestä on tasa-arvossa, samapalkkaisuudessa. Haluaisittekos naisen , joka pitäisi itseään alempiarvoisena kuin sinua?
Pelkäättekö, että teiltä on pois jotain? Onko tuo vaan sanonta, kun LUULLAAN femistieistä jotain kummaa. Minun miehenikin on feministi muuten.
Ei vaan TIEDETÄÄN että feminismi ei liity tasa-arvoon juuri mitenkään, ainakaan länsimaissa, ja TIEDETÄÄN että koko aatteen perusta on miesvihassa, sekä että ainoat tavoitteet on epätasaarvon luominen tai vahvistaminen yhteiskunnan instituutiohin ja kulttuuriin. En suomesta tiedä lukuja, mutta anglo-maailmassa alle 20% naisista identifioituu feministiksi tai pitää liikettä hyvänä, ja sille on hyvät syyt.
Kysyit kysymyksen ja sait vastauksen. Jos lähdet vänkäämään asiasta tässä väärässä ketjussa, todistat vaan miksi ihmisten viha feministejä kohtaan on oikeutettua.
Olen tavannut naisia, jotka ovat mustasukkaisia ja puhuvat pahaa toisista naisista selän takana. Sellaisten naisten kanssa en halua olla missään tekemisissä.
En minä eikä mun mieskään vihaa mehiä. Ja kyllä se oon tasa-arvo joka on se syy. Sulla päin helvettiä tietosi. Sinähän tässä näköjään vihaat, Mieti.
Tavallisen tai ruman näköisen kanssa en koskaan. Tuntisin oloni vähintäinkin kiusaantuneeksi sellaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut naisia, jotka ovat mustasukkaisia ja puhuvat pahaa toisista naisista selän takana. Sellaisten naisten kanssa en halua olla missään tekemisissä.
Perussyynä useimmilla naisilla on kateus. Kateus kaikesta, mikä on paremmin kuin itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen joka hokee mä haluun ja mä en haluu.
Schrödingerin kissa-tyyppi nainen.
Sellaisen, joka ei ota loppuun asti suihin😋