Ajatteletteko toista miestä/naista, kun panette puolisonne/kumppaninne kanssa?
Olen naimisissa ja nussimme mieheni kanssa, mutta paneminen tuntuu paremmalta, kun kuvittelen sisälläni olevan toinen mies. Tapasin tämän nuoruudessani. Suhde ei jatkunut, mutta himoitsen häntä yhä.
Kommentit (16)
Aina ei elämä mene niin, että päätyy rakastamansa miehen kanssa yhteen. Väärinkäsitysten vuoksi suhteemme katkesi. Mielikuvituksissa olen kuitenkin yhdessä hänen kanssaan.
Nykyään lähes aina..en saa muuten lastia liikkeelle..kiihko suhteesta loppunut ajat sitten
Joskus, mutta yleensä siinä fokus ja tunne vaimoon katoaa ja eikä ajattelusta ole muuta kuin haittaa. Parasta on kumminkin yhteinen kiihko.
Saan paremmin erektion ja pystyn naimaan, kun ajattelen erästä pitkätukkaista tyttöä.
Exäni (lasteni isän) kanssa fantasioin aina muista.
Hän on hyvä tyyppi, mutta ei vain ollut seksuaalista kemiaa lainkaan. Enemmän kaverilliset välit.
Nykyisessä suhteessani en ole haaveillut yhtään kenestäkään muista, ja ällöttää ajatuskin "vieraasta peniksestä" sisälläni. 7 vuotta seurusteltu nyt & himot vain kasvaa kokoajan. Hänen kanssaan koin ensimmäisen orgasmini yhdynnässä, ja seksimme on muutenkin ollut aina yhtä ilotulitusta.
Joo tavallaan. Mutta en ketään oikeaa henkilöä. Sen sijaan fantasioin seksin aikana, usein olevani alistettu, orja tai muuten pakotettu seksiin ja kuvittelen mieheni joksikin fantasian henkilöksi.
Nykyään aika usein ajattelen muita naisia, välillä pareja ja usein myös miehiä ja miesparia.... hoitelemassa vaimoani. Mikä kiihko häneen siinä räjähtäisikään, kun pelkästään sanoitettuna kone käy kuumana näillä fantasioilla.
Sori, ymmärsin kysymyksen tahallani väärin, mutta en voinut vastustaa kiusausta.
t. Stag
Minä kuvittelen olevani mies joka siis panee! Siis ihan nainen olen, ja seksi mieheni kanssa on loistavaam jajokapäiväistä. En yhtään tajua mistä tuo tulee; voi olla että siitä, että mieshän saa aina orgasmin, nainen harvoin.
Tykkään fantasioida miehen kaverista, useammastakin työtovereista, ryhmäseksistä jne. En oikeasti haluaisi sotkea elämääni millään poly-kuvioilla, en varmasti uskaltaisi ryhmäseksiin ryhtyä.
En näe tässä mitään väärää. Jos keskustelemme fantasioita, en sano että saisinpa kaveriasi, puhun niistä jutuista mitä tehdään, esim. käsien sitominen.
En myöskään kysele mieheltä ketä haluaisit, varmasti montaakin ihmistä. En halua tietää.
En ajattele ketään tiettyä ihmistä, mutta saatan miettiä omia fantasioitani samaa aikaa. Niissä sillä kuka panee ei ole juurikaan merkitystä.
Exän kanssa pannessa mietin aina muita että sai lastin lentämään ja vehkeen pysymään pystyssä, onneksi tuli suhteesta lähdettyä.
Kerran tein syrjähypyn. Tyttö oli nuori, pitkähiuksinen. Hän sai muutamassasekunnissa orgasmin,kun sormeilin hänen pilluaan. Sen kerran jälkeen olen aina ajatellut tyttöä, kun panen vaimoani.
Aina. Ajattelen ihan muita ihmisiä, en siis itsekään ole mielikuvieni seksikohtauksissa. Mielessäni on pari tv-sarjaa, joiden hahmot puuhailevat fantasioissani. He ovat palon seksikkäämpiä kuin minä ja puolisoni. Eli katselen päänsisäistä por*oa ja unohdan varsinaisen tilanteen.
Silloin, kun oli parisuhteessa, noin 80% seksikerroista piti ajatella jotain muuta naista, jotta laukesi. Sitä tarvitsi nimenomaan laukeamiseen. Minulla oli muutamia naisia, joita ajattelin. Ihan kaupan kassaa, työkaveria jne.. Ei mitään entisiä seksikumppaneita tms.
Outoa oli, kun eron ja parin vuoden seksittömän kauden jälkeen yhden yön juttu alkoi lopuksi r*nkkaamaan ja piti alkaa kelaamaan, että mitä/ketä tässä pitikään ajatella tullakseen.
Tulee sitä silloin tällöin ajateltua muita naisia vaimoa naidessa.
Kuten myös sitä, että joku mies naisi vaimoani isolla kalulla ja vaimoni nauttisi ihan eri tavalla, kuin minun kanssani.
Tunsin joskus erään romaanimiehen ja muistan, kun kerran en meinannut laueta, niin aloin kuvitella, miten tuo romaanimies naisi vaimoani (hän inhoaa romaaneja) ja vaimoni hokisi hänen nimeään, joka vieläpä sattui olemaan sama, kuin vaimon exällä.
Laukesin todella rajusti.
Joskus ajattelen muitakin mutta yleensä ajattelen naivani sitä omaa puolioa pyllyyn enkä pilluun