Värillinen aukkopahvi/passepartout, mistä olet löytänyt laajan värivalikoiman (nettikauppa)?
Nyt olisi tarve tuollaiselle. Nettikaupoissa kyllä on paspoja mutta perusväreissä, musta/valkoisen eri sävyt/harmaa jne. Haluaisin ainakin tummanvihreän ja ehkä tummanpunaisen. Vinkkejä?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka iso? Osta kartonkia ja leikkaa itse?
Kuvakoko saisi olla joku 20x30cm, myös ehkä pikkuisen isompia. Vakiokoko käy mutta värikäs. Haluan valmiiksileikatun, niissä on nätimmät ja skarpimmat reunat kuin että jos itse alan paskartelemaan. Ap
Rasistinen aloitus värillinen mainittu.
T. Rasmus ry
Kokeile kehystysliikkeiden sivuja. Aika monella taitaa olla, etteivät postita, vaan pitää noutaa, ainakin jos on isommasta pahvista kyse, ne vahingoittuvat helposti postittaessa, kun rupeaa olemaan kokoa.
Siistiä jälkeä saisi kunnon paspa-leikkurilla, mutta ne ovat todella kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kehystysliikkeiden sivuja. Aika monella taitaa olla, etteivät postita, vaan pitää noutaa, ainakin jos on isommasta pahvista kyse, ne vahingoittuvat helposti postittaessa, kun rupeaa olemaan kokoa.
Siistiä jälkeä saisi kunnon paspa-leikkurilla, mutta ne ovat todella kalliita.
Googlettelin kyllä mutta ei löytynyt kehystysliikkeistäkään. Ap
Niitähän voi ostaa tilaustyönä juuri semmoisen kokoisia ja värisiä kuin haluaa yritykseltä, jotka jalostavat pahvia ja kartonkia.
Vierailija kirjoitti:
Niitähän voi ostaa tilaustyönä juuri semmoisen kokoisia ja värisiä kuin haluaa yritykseltä, jotka jalostavat pahvia ja kartonkia.
No haluatko linkata tai edes kertoa minkä nimisestä firmasta voi kysyä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Maalaa ne.
En ala itse askartelemaan. Ei tule siistiä jälkeä kumminkaan. Ap
Opettele googlaamaan mulla meni 3s ja löysin useamman verkkokaupan joka noita myy.
Vierailija kirjoitti:
Opettele googlaamaan mulla meni 3s ja löysin useamman verkkokaupan joka noita myy.
Niin vissiin en osaa kun löysin vaan verkkokauppoja joissa ei ollut haluamiani värejä. Haluatko linkata mitä löysit? Ap
Ap, oletko niin tyhmä ettet tajua mennä lähimpään kehystämöön paikan päälle? Sieltä niitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko niin tyhmä ettet tajua mennä lähimpään kehystämöön paikan päälle? Sieltä niitä saa.
En ole niin tyhmä. Lähimpään kehystämöön on reilu 60km matka yhteen suuntaan, eli aika paljon tulisi ajoa vain noiden paperien vuoksi. Siksi kysyn nettikauppoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
https://www.bga.fi/Paspartuurit
heti löytyi kun laittoi googleen värillinen passepartout
Kiitos! Kävin tuossa kaupassa mutta jostain syystä en saanut sillä kerralla näkyviin noita värejä. Katselin ilmeisesti vakiokoisia vaihtoehtoja🤷 Ap
No kys vaikka tuolta saako värillisenä https://malkki.fi/verkkokauppa/passepartout-ja-taustapahvit/passepartou…
Kuinka iso? Osta kartonkia ja leikkaa itse?