Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä esihenkilön töitä tekevä

Vierailija
27.09.2024 |

Minua suoraan sanottuna vi###taa, kun naiset ei osaa keskenään tulla toimeen vaan mieli pahoitetaan joka hel##tin asiasta. Miten te suodatatte nämä tälläiset asiat? Vai puututteko jokaiseen kahinaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puutu jokaiseen kahinaan. Pääasia, että työt hoituvat.

Vierailija
2/6 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään ESIMIEHEN töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne juorut näyttää tulevan esimieheltäkin kun ei osaa johtaa yrittää olla kaikkien kaveri sotkee koko työyhteisön ovi käy tiuhaan keittiön.

Vierailija
4/6 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee enää esimiestyötä. Meni hermo siihen aikuisten ihmisten paimentamiseen, turhan usein sai muistutella käytöstavoista ja kuinka työpaikalla tulee käyttäytyä. Lisäksi kaikkea mahdollista oltiin vailla, mutta itse ei oltu valmiita tekemään mitään asian eteen eikä otettu vastuuta.

Vierailija
5/6 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turhanpäiväistä kahinaa vaan porukka tekee ensisijaisesti töitä. Olen ollut sekä naisvaltaisen että miesvaltaisen tiimin esihenkilönä, eli ei ole edes sukupuolikysymys. Molemmat melko samanlaisia johdettavia. Alana kuitenkin ns. insinööriala.

Vierailija
6/6 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen esihenkilötöitä. Puutun ongelmiin tarvittaessa eli jos ihmiset ei itse osaa ratkaista ongelmiaan kohtuuajassa. Puutun riippumatta siitä onko henkilö alainen, samantason päällikkö tai isompi pomo. Onneksi aikuiset ihmiset osaa yleensä puhumalla selvittää kärhämät sun muut. Joskus joku ei osaa suhtautua palautteeseen asiallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi