Huolestuttavaa että Poliisi estää mediaa näkemästä miten mielenosoittajat irrotetaan toisistaan
Poliisi siis estää näkemisen pakettiautoilla
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3019374f-85cf-4dfc-ac01-5c30463a471c
Kommentit (28)
Vuorokaudessa 50 000 ihmistä allekirjoitti kansal ais aloit teen Elokapinan kieltämiseksi. Mä veikkaan että ketään ei kiinnosta, miten nää kersat irrotetaan ja mistä.
Huolestuttavampaa että sun kaltaisia wokettajia on jotka ulisee siitä, että poliisi tekee muka väärin, kun ne poistaa paikalta häiritsijät, kun ne tekee vaan työtään.
Kummallinen suoralähetys, lukee vaan ILTALEHTI
Vierailija kirjoitti:
Siellä voisi vähän antaa pamppua ja kaasua pakettiauton suojassa, vink vink. Olisi oikein ja kohtuullista.
Taseria ja sähköä myös.
"Poliisi on kehottanut myös mediaa poistumaan paikalta."
Poliisivaltioksi on niin helppo luisua.
Vierailija kirjoitti:
Siellä voisi vähän antaa pamppua ja kaasua pakettiauton suojassa, vink vink. Olisi oikein ja kohtuullista.
Minä kyllä mIelelläni katsoisin, kun saavat pampusta niin, että sattuu. Turhempaa porukkaa saa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Myös ääriryhmien temmellyskentäksi. Kannatan järjestystä ja lakien noudattamista.
Vierailija kirjoitti:
Anarkistivaltioksi. Hyvä Suomen poliisi!
Vierailija kirjoitti:
Niin on, ja pelkästään vassareiden jatkuvan provosoinnin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Apinat voisi lähettää sinne mistä häiriköintiä ohjataan ja rahoitetaan, eli venäjälle.
Ihan kuin olisit juuttunut ääniraita.
Minä irrottaisin ne toisistaan moottorisahalla.
N42
Ne ei halua että media näkee kuinka saa hippi sumutetta silmille.
Suomessa ollaan niin kilttejä, kukaan ei aja päälle. Amerikassahan joku astui autostaan ulos ja vaan ampui vastaavat hörhömielenosoittajat...
Mikään diktatuuri ei synny hetkessä
Poliisi tekee lain mukaan työnsä. Jälleen kerran asianmukaista toimintaa. Lakia noudattaen.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää
Totta. Apinoiden anarkia on törkeää.
Törkeää