Miksi kotona tehty ruoka on niin kallista nykyään? 150€ menee viikon ruokiin yhdelle jos ei halua syödä pelkkää puuroa ja makaronia....
Jauhelihakastike ja perunamuussi ainekset maksoi kaupassa 40€ ja siitä syö 4 annosta.....
Kommentit (48)
Mitä vttua, millaisia annoksia syöt?? Mulla menee 50e viikossa ja se sisältää herkut myös
Ok. Minulla menee tuon verran rahaa ruokaan kuukaudessa.
Ostitko sisäfilejauhenlihaa?
Perjantaipullo avattu ja Konalan jauhelihamies aloitti taas jankutustrollaamisen.
Meillä menee 150e viikossa 4 ihmisen ruokiin. Eikä syödä puuroa tai makaronia.
Jos tekee viiden kilon jauhelihakastikkeen ja ostaa kymmenen kiloa perunoita, niin saattaa mennäkin 40€.
Pienennä annoksia, niin siitä syö kymmenen kertaa.
jauhelihakastike 10e
perunamuusi 4e
6 annosta
näin halvalla minä pääsen
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee viiden kilon jauhelihakastikkeen ja ostaa kymmenen kiloa perunoita, niin saattaa mennäkin 40€.
2 pakettia naudan jauhelihaa 10€, mausteet 10€, perunat 2€, voi 4€, 2 purkkia ruokakermaa 4€ yms yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 pakettia naudan jauhelihaa 10€, mausteet 10€, perunat 2€, voi 4€, 2 purkkia ruokakermaa 4€ yms yms.
Ap
Tyhmä on tyhmä, vaikka voissa paistaisi.
No nyt on höpöä... Meitä on 3lasta ja 1 aikuinen. Rahaa menee kuukaudessa +/-200€ ruokiin. Ja tosi monipuolisesti syödään suurin osa itse tehden kylläkin.
Kerro toi Suomen hallitukselle,
Joista kukaan ei tiedä ruoan nykyisiä hintoja.
Itse syön 300g perunaa a 89c eli 30c + 3 kananmunaa eli 1e80c/4 eli 45c. Näiden kanssa muutama viipale voita (juustohöylällä) 20c?. Eli noin euro päivässä. Toinen euro meneekin sitten hunajaan ja muutama kymmen senttiä 1e20c a 50 teepussia teepusseihin.
Jos yritän syödä mitään kalliimpaa on vatsa välittömästi sekaisin. Noihin sekaan sitten viikottainen 4e95c paistinjauheliha a 400g 1e15c kerman kanssa ja taas hieman voita.
Ei mene jurikaan yli 150e/kk.
Tietty jos zittariin on pakko mennä niin hinnat ovat vähintään kaksinkertaiset. Eikä alepassa kovinkaan paljon paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taasko sulla oli kaikki mausteet loppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Millä helvetin kultahipuilla sä maustat jauhelihakastikkeesi?
150 euroa viikossa ruokiin? Minulla menee noin 30-40 e eikä tarvitse nälässä olla.
Sä et edelleenkään tarvitse 3000-4000 kaloria päivässä jos käyt vähän polkemassa kuntopyörää siellä ylihintaisella kuntosalillla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etkä koskaan kyllästy saman valheen jankkaamiseen?
Kallista on