Vaimo ei tykkää pillun nuolennasta
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nuolet väärin. M
Ei sitä varpailla "nuolla"
Kenen pillua sun vaimosi pitäisi nuolla, sen tyttöystävänkö? Jos se on sun tyttöystävä, niin ymmärrän haluttomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että joillain naisilla on joku esto siihen, että hänen pilluaan nuoltaisiin. Joko ajattelee, että se haisee pahalta, maistuu pahalta tai näyttää rumalta. Eli eivät ole sinut itsensä kanssa.
Itse mietin joskus samaa, että ehkä maistun pahalle. En mieti enää, kun olen saanut maistaa itse itseäni. Hyvällehän se maistuu. Aloittajan kannattaisi myös antaa naisensa maistaa itseään, joko miehen huulilta tai peniksestä.
Munkin vaimo on sanonut, että ei voisi ikinä nuolla pillua, mutta rakastaa kyllä kun hänen pillua nuollaan. Luulen, että yleensäkin suurin osa vaimoista ei tykkää nuolla pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että joillain naisilla on joku esto siihen, että hänen pilluaan nuoltaisiin. Joko ajattelee, että se haisee pahalta, maistuu pahalta tai näyttää rumalta. Eli eivät ole sinut itsensä kanssa.
Unohtui laittaa, että omakin vaimoni on tällainen. Käyttää myös pikkuhousunsuojia jatkuvasti, vaikka en usko, että se ainakaan parantaa tilannetta, jos kokee, että siellä on jotain ongelmaa? Sen kerran, kun olen häntä saanut edes vähän nuolla, ei siellä edes ole mitään ongelmaa, ihanan kiihottavan tuoksuinen ja makuinen ja vielä pirun hyvännäköinenkin pilluhan se on, mutta kun ei hän sitä itse taida ymmärtää.
ehkä se on nyt alkanut haisemaan ja siksi käyttää. hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtui laittaa, että omakin vaimoni on tällainen. Käyttää myös pikkuhousunsuojia jatkuvasti, vaikka en usko, että se ainakaan parantaa tilannetta, jos kokee, että siellä on jotain ongelmaa? Sen kerran, kun olen häntä saanut edes vähän nuolla, ei siellä edes ole mitään ongelmaa, ihanan kiihottavan tuoksuinen ja makuinen ja vielä pirun hyvännäköinenkin pilluhan se on, mutta kun ei hän sitä itse taida ymmärtää.
ehkä se on nyt alkanut haisemaan ja siksi käyttää. hyi
Eipä ne pimperot paljon toisistaan eroa. Tietty, käytössä kuluu; näin myös tapahtuu pillujen suhteen.
Kehu. Kerro hänelle. Suojat haaroista pois. Hommiin.
Vasu pois.