Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei tykkää pillun nuolennasta

Vierailija
27.09.2024 |

Tyttöystävä ei tyydyty 😑

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitolaji tuokin!

Vierailija
2/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö peppureiän nuolemisesta? Se tekee höpö höpöö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa tehdä sitä hänen kannaltaan oikein. Eikä kaikki siitä tykkää muutenkaan. 

Vierailija
4/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono.

Vierailija
5/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo nainen!  Mun kohdalla kaikki naiset ovat tykänneet ja kehuneetkin mun taidollista pillun lipittämistä ja vielä koukuttuneet.

Vierailija
6/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolet väärin. M

Vierailija
7/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis ja vaimo 

Vierailija
8/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät vaan yksinkertaisesti tykkää siitä. Mullakin on pari sellaista ystävää.

Useimmissa tapauksissa kyse on kuitenkin varmaan siitä, että mies tekee sen tavalla, joka ei juuri sillä kyseisellä naisella toimi. Itsekin olen tykännyt siitä joidenkin kumppanien kanssa ja toisten en.

Vierailija
9/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä ohjaamaan nuolemista hetki hetkeltä. Eli sanomaan mistä kohti, millä paineella, mihin sormet jne. Seksistä kannattaa ylipäänsä puhua yksityiskohtaisesti, ei kai kukaan muuten voi tietää mitä juuri toinen haluaa.

Vierailija
10/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, itse haluan aina nuolla naistani.

Vierailija
11/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin hyvästä suuseksistä ja nykyinen rakastajani antaakin sitä ihan 100 % taitavasti. Kokemuksen nautinnollisuuteen vaikuttaa itselläni hyvin paljon se, nauttiiko toinen suuseksin antamisesta ja haluaako antaa sitä omasta tahdostaan. Hän todella haluaa ja saan useita orgasmeja siitä samalla kertaa. Edellinen kumppani oli hyvin penetraatiopainotteinen ja jäin hyvin usein ilman. Sitten on ollut niitä, jotka ei osaa ja vaikka kuinka ohjaat, eivät tee muutoksia tekniikkaan. Esim. yhdelle sanoin, että käyttäisi myös sormiaan. No hän käytti niitä hetken sillä kertaa, mutta ei sitten myöhemmin.

Itse tarvitsen myös sormet peliin, eikä se kielen käyttö saa olla mitään kevyttä lipsuttelua. Tarvitaan kunnolla painetta. Miehen tulee lähestyä paratiisiani kuin vielä kartoittamatonta uutta mannerta ja suhtautua nautintooni kuin tutkimusretkeen. 

Vierailija
12/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas päinvastainen ongelma. En tykkää olla nuoltavana, koska aistimukset on niin voimakkaita ja tuntee, että menee yli ja tulee orgasmi, josta lähtee taju. Ja kun saan sen joskus yhdynnässäkin, niin en sillä lailla kaipaa nuolemista. Enkä osaa itse neuvoa miestä, että miten nuollaan niin että en pääse orgasmiin asti. Se on oikeasti hirveän piinaava tunne, kun tuntuu, että kaikki aistit räj ä htää samaan aikaan ja että ei pysty ottamaan sitä vastaan.

Vierailija
13/27 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon.

Vierailija
14/27 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ajattelee sitä likaisena. Eivät siten ota suihinkaan. 

Vierailija
15/27 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä häntä ohjaamaan nuolemista hetki hetkeltä. Eli sanomaan mistä kohti, millä paineella, mihin sormet jne. Seksistä kannattaa ylipäänsä puhua yksityiskohtaisesti, ei kai kukaan muuten voi tietää mitä juuri toinen haluaa.

Tosimies tietää. Naiselle hirveä turn-off, jos joutuu selittämään. Eikä nainen ylipäänsä edes tiedä, että mikä toimii milloinkin.

Vierailija
16/27 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tunnu miltään. Ajan haaskausta. 

Vierailija
17/27 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaimo anna nuolla, niin sano, että toimistosta kyllä löytyy halukkaita.

Vierailija
18/27 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että joillain naisilla on joku esto siihen, että hänen pilluaan nuoltaisiin. Joko ajattelee, että se haisee pahalta, maistuu pahalta tai näyttää rumalta. Eli eivät ole sinut itsensä kanssa.

Vierailija
19/27 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että joillain naisilla on joku esto siihen, että hänen pilluaan nuoltaisiin. Joko ajattelee, että se haisee pahalta, maistuu pahalta tai näyttää rumalta. Eli eivät ole sinut itsensä kanssa.

Unohtui laittaa, että omakin vaimoni on tällainen. Käyttää myös pikkuhousunsuojia jatkuvasti, vaikka en usko, että se ainakaan parantaa tilannetta, jos kokee, että siellä on jotain ongelmaa? Sen kerran, kun olen häntä saanut edes vähän nuolla, ei siellä edes ole mitään ongelmaa, ihanan kiihottavan tuoksuinen ja makuinen ja vielä pirun hyvännäköinenkin pilluhan se on, mutta kun ei hän sitä itse taida ymmärtää.

Vierailija
20/27 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on vuosien mittaan oppinut nuolemaan niin, että multa meinaa joka kerta taju lähteä. Jotain äärimmäisen ihanaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi