Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon muut naiset on arvostelleet kroppaasi?

Vierailija
27.09.2024 |

Kysymys naisille.

Mun kehoa ja ulkonäköä muutenkin on arvostelleet ja haukkuneet vain muut naiset. Miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini-iässä joko samanikäisiltä tai aikuisilta ylipainoisilta naisilta kuulin kommenttia, että olenpa laiha ja eivät uskalla edes koskea, kun menen rikki. Olin normaalipainoinen. Nykyään jotkut eivät sano suoraan, vaan puhuvat vieressäni jollekulle toiselle kuntosalilla, että lihaksikkaat naiset ovat rumia, "eiväthän miehetkään sellaisista tykkää". Tai: "ei nainen voi saada näkyviä lihaksia pelkällä treenillä ja ruokavaliolla". Olen nykyään siis lihaksikas ja ihan puhtaasti.

No laihoja aina mollataan. En ota sitä vakavasti.

Vierailija
22/23 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kuullut vain kehuja molemmilta sukupuolilta.

Samoin. Perin merkillisissä piireissä täytyy liikkua, jos ihmiset haukkuvat toisen ilmiasua. 

No ei kuoro ole minusta perin merkillinen paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin raskaana, kommentoitiin että odotan varmaan kaksosia.

Anoppi sanoi että huomasi kuvista että olen lihonut (kun olin siis raskaana ja hän ei vielä tiennyt)

Kun olin synnyttänyt, kommentoitiin että olenpa "palautunut" tosi äkkiä ja niin pois päin, nosteltiin kulmakarvoja (laihduin aika äkkiä imettäessä)

Äiti kommentoi usein jos olen mielestään liian laiha, sairasti itse nuorena syömishäiriön ja tämän johdosta tarkkaillut aina minun painoani.

Mielestäni tarpeetonta kommentoida varsinkaan raskaana olevan / synnyttäneen kehoa yhtään mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi