Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tukia leikataan ensi kuusta lähtien -40%, mitä ihmettä?!

Vierailija
27.09.2024 |

Kelan mukaan en ole osallistunut tarpeeksi työkkärin juttuihin joten tukiani leikataan 40%, miten tämä voi olla mahdollista. minulla ei muutenkaan rahat riittänyt ja nyt vielä leikataan lisää??!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja. Saan palkkaa 3300, josta tililleni tulee n. 2000 e. Joka kuukausi maksan tonnin sinunlaistesi elättämisestä. Miksi? Miksi minun pitää maksaa? Miksi et itse huolehdi itsestäsi? Miksi?

Haluatko tulla omin käsin hoitelemaan minut hengiltä ja hoitaisit myös kaikki asiasta koituvat jälkipyykit? Olen masentunut sekä syrjäytynyt ja haluan vain kuolla mutta siihenkään ei riitä voimat niin tässä sitä vielä homehdutaan.

-ei ap

Kummasti kuitenkin riittää voimat täällä taivastella ja kalastella jotain sympatiota itsellesi. Työssäkäyvät ovat kertakaikkiaan kyllästyneet siihen, että valtaosa omalla työllä tienatuista rahoista pitää antaa kaltaisillesi sohvalla makoilijoille, joilla ei ole minkäänlaista halua itse tehdä mitään yhteiskunnan hyväksi. Muuta halvempaan asuntoon, syö kaurapuuroa.

Vierailija
22/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja. Saan palkkaa 3300, josta tililleni tulee n. 2000 e. Joka kuukausi maksan tonnin sinunlaistesi elättämisestä. Miksi? Miksi minun pitää maksaa? Miksi et itse huolehdi itsestäsi? Miksi?

Haluatko tulla omin käsin hoitelemaan minut hengiltä ja hoitaisit myös kaikki asiasta koituvat jälkipyykit? Olen masentunut sekä syrjäytynyt ja haluan vain kuolla mutta siihenkään ei riitä voimat niin tässä sitä vielä homehdutaan.

-ei ap

Kummasti kuitenkin riittää voimat täällä taivastella ja kalastella jotain sympatiota itsellesi. Työssäkäyvät ovat kertakaikkiaan kyllästyneet siihen, että valtaosa omalla työllä tienatuista rahoista pitää antaa kaltaisillesi sohvalla makoilijoille, joilla ei ole minkäänlaista halua itse tehdä mitään yhteiskunnan hyväksi. Muuta halvempaan asuntoon, syö kaurapuuroa.

Ei ole kukaan kyllästynyt mihinkään. Sinäkin olet kuntouttavassa työtoiminnassa ja taas humalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan vaan surutta laittomalle puolelle rikoksia tekemään. Jos yhteiskunta yrittää talloa maan rakoon, niin hittoako tuota yhteiskunnastakaan enää välittämään. 

Vierailija
24/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollista niin, että et ole osallistunut niihin juttuihin.

Minulla ei tullut mitään ilmoitusta edes että olisi pitänyt mihinkään osallistua, ei kai työkkäri oleta että pitäisi heidän nettisivuja kytätä koko ajan??

Ap

Kyllä olettaa. Siellä on oma suunnitelma, jota täytyy sitoutua noudattamaan. 

😁🤣😳

Vierailija
25/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kannattaa tehdä rikosilmoitus työkkärin virkailijasta virkavelvollisuuden rikkomisesta. Saat varmasti 40% tuesta takas kun sanot ettei sinulle ole kerrottu mitä pitää tehdä ja paljonko pitää hakea töitä ja minne. Minulta meinattiin vähentää 40% mutta tein rikosilmoituksen. Virkailija väitti suoraan etten ollut hakenut töitä, minä käskin soittaa sinne hakemaani paikkoihin mutta se ei soittanut vaan antoi karenssin ja vähensi tukea 40% 4 päivää rikosilmoituksen jälkeen työkkäri ilmoitti ettei tulekkaan karenssia. Halusin silti että juttu tutkitaan ja todettiin että virkailija rikkoi lakia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä