Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tukia leikataan ensi kuusta lähtien -40%, mitä ihmettä?!

Vierailija
27.09.2024 |

Kelan mukaan en ole osallistunut tarpeeksi työkkärin juttuihin joten tukiani leikataan 40%, miten tämä voi olla mahdollista. minulla ei muutenkaan rahat riittänyt ja nyt vielä leikataan lisää??!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista niin, että et ole osallistunut niihin juttuihin.

Vierailija
2/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä oikeusaputoimistosta joku aggressiivinen asianajaja kovistelee Kelaa ja työkkäriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tullut mitään ilmoitusta edes että olisi pitänyt mihinkään osallistua, ei kai työkkäri oleta että pitäisi heidän nettisivuja kytätä koko ajan??

Ap

Vierailija
4/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500 siivoojan paikkaa on avoinna, mene töihin niin pärjäät.

Vierailija
5/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitko neljää työpaikkaa kuitenkin? 

Vierailija
6/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitten teet kaiket päivät kun et yritäkään työllistää itseäsi? Makaat kotona sormi perseessä ja odotat että systeemi elättää sinut?

Vierailija
7/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sun pitää hakee 4 työpaikkaa kuukaudessa. Joskus riittää 2 jos asuu tarpeeks korvessa.

Vierailija
8/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
9/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
10/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tullut mitään ilmoitusta edes että olisi pitänyt mihinkään osallistua, ei kai työkkäri oleta että pitäisi heidän nettisivuja kytätä koko ajan??

Ap

Kyllä olettaa. Siellä on oma suunnitelma, jota täytyy sitoutua noudattamaan. 

Vierailija
11/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Työttömänä sinun pitää kytätä työkkärin sivuja, se on sinun työ.

Vierailija
12/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene varhaiskasvatusyksiköihin sijaiseksi. Työtä riittää niin paljon kuin jaksat tehdä, eikä sitä varten tarvita koulutusta.

Vierailija
13/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suomen kaikki avoimet työpaikat (ne 30.000 kpl) on listattu työkkärin sivuille. Työttömän velvollisuus on pysyä avoimista työpaikoista tietoisena ja hakea niihin 4 työpaikan kuukausitahtia.

Vierailija
14/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinulle ei tarvitse mitään ilmoitella. Sinä sait veronmaksajilta ilmaista rahaa joten on sinun asiasi ottaa selvää mitä vaaditaan.

Vierailija
15/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. Saan palkkaa 3300, josta tililleni tulee n. 2000 e. Joka kuukausi maksan tonnin sinunlaistesi elättämisestä. Miksi? Miksi minun pitää maksaa? Miksi et itse huolehdi itsestäsi? Miksi?

Vierailija
16/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suomen kaikki avoimet työpaikat (ne 30.000 kpl) on listattu työkkärin sivuille. Työttömän velvollisuus on pysyä avoimista työpaikoista tietoisena ja hakea niihin 4 työpaikan kuukausitahtia.

Ei siellä ole kaikkia, tuskin kolmasosaa avoimista paikoista.

Vierailija
17/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet karenssissa.

Vierailija
18/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja. Saan palkkaa 3300, josta tililleni tulee n. 2000 e. Joka kuukausi maksan tonnin sinunlaistesi elättämisestä. Miksi? Miksi minun pitää maksaa? Miksi et itse huolehdi itsestäsi? Miksi?

Haluatko tulla omin käsin hoitelemaan minut hengiltä ja hoitaisit myös kaikki asiasta koituvat jälkipyykit? Olen masentunut sekä syrjäytynyt ja haluan vain kuolla mutta siihenkään ei riitä voimat niin tässä sitä vielä homehdutaan.

-ei ap

Vierailija
19/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun rahat menevät entisten kansanedustajien sopeutumisrahaan ja eläkkeiden rahoitukseen.

Vierailija
20/25 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on ollut per seellään tämä yhteiskunnan elättinä mahdollista oleminen. Monissa muissa on itsestäänselvää, että jokainen järjestelee ensisijaisesti itse omat asiansa ja tyytyy sellaiseen asuntoon, mihin tosiasiallisesti on varaa. Täällä jotkut ovat koko ajan yhteiskunnan ja työssäkäyvien lompakolla vaatien oikeutta asua kalliissa asunnoissa ja kaupastakin pitäis saada parempaa jauhelihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän