Riikka Purralta kuppi nurin: Sosialistit kirjoittelevat minusta netissä p*skaa!
Purralta meni hermo ja hän lähti taistoon tuulimyllyjä vastaan somessa. Purran mukaan kaiken ikävän ja valheellisen kirjoittelun takana ovat sosialistit. Kas kun ei kommunistit. Voimasanojakin lentää Riikan tulikivenkatkuisessa postauksessa. VM oikoo väitteitä kertomatta kuitenkaan juuri mitään.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/524397a6-2ba7-4c9b-aef1-a1c1590a4…
Kommentit (1249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.lapinkansa.fi/elokapina-on-lakkautettava/11344201
Ehdottomasti.
Pervopersut yrittää epätoivoisesti sumuttaa ja valehdella - ei auta. Ketjun aihe on edelleen Purran sekoilu ja täydellinen epäonnistuminen vm:nä.
Mutku mutku keskustelu muutto suuntaa Marinin ja SDP puolueen sekoilujen julkituomiseksi.👍👍
Mitä sekoilet? Ketjun aihe on edelleen Purran psykoosi ja epätasapainoinen käytös sekä täydellinen epäonnistuminen virassaan. Hallitusvastuu on teillä, eli mutkuttelu ei enää auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso Riikka Purra peiliin- syy löytyy sieltä! Purra on tyypillinen Persu- syy on aina muissa, ei koskaan heidsä itsessään
Purralle tulee kylmää kyytiä seuraavissa Eduskuntavaaleissa, kun hän jää rannalle. Toivon, että jäisi työttömäksi. Toivon myös, että tippuisi itse köyhyysloukkuun,mutta näinhän ei tule tapahtumaan, koska nostaa seuraavat 4 vuotta ministerin muhkeaa sopeutumiseläkettä.
Jännä, että noista sopeutumiseläkkeistä ei leikata- kaikkien muitten eläkkeistä kyllä.
Tämä!
Purra - tervemenoa kortistoon jälleen kerran. Ai niin, hillotolpalla kyllä itse roikutaan loputtomiin...
Sinä olet jo siellä, odotteletko kaveriksi. Onko leikattu tukeja pahasti, kun niin katkera olet. Ala kuule töihin ja lopeta se lomailu, niin helpottaa. Nollasopimusten aika on ohitse. Niillä se Marinikin ratsasti, kirjattiin muka työllistyneiksi. Nyt luuserit eivät tee päivääkään töitä, kun 300 bruttoeuron suojaosuus jätettiin pois. Kun ei ole varaa tehdä töitä!! Yhteiskunnan pitäisi maksaa näille sohviksille rahaa, että kävisivät töissä!! Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso Riikka Purra peiliin- syy löytyy sieltä! Purra on tyypillinen Persu- syy on aina muissa, ei koskaan heidsä itsessään
Purralle tulee kylmää kyytiä seuraavissa Eduskuntavaaleissa, kun hän jää rannalle. Toivon, että jäisi työttömäksi. Toivon myös, että tippuisi itse köyhyysloukkuun,mutta näinhän ei tule tapahtumaan, koska nostaa seuraavat 4 vuotta ministerin muhkeaa sopeutumiseläkettä.
Jännä, että noista sopeutumiseläkkeistä ei leikata- kaikkien muitten eläkkeistä kyllä.
Tämä!
Purra - tervemenoa kortistoon jälleen kerran. Ai niin, hillotolpalla kyllä itse roikutaan loputtomiin...
Sinä olet jo siellä, odotteletko kaveriksi. Onko leikattu tukeja pahasti, kun niin katkera olet. Ala kuule töihin ja lopeta se lomailu, niin helpottaa. Nollasopimusten aika on ohi
Psykopersun hourailut nro 200 😂
Saan kuukaudessa enemmän palkkaa kuin sinä vuodessa, varsinkin kun persujen puoluetoimisto on joutunut vähentämään trollibudjettiaan.
Purra ja Urpo ovat ajaneet Suomen lamaan ja perikatoon reilussa vuodessa, joten tämä on katastrofi kaikille. Vain persut on niin tyhmiä etteivät tajua sitä - todellisuus tuntuu olevan vaikea käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervopersujen ainoa anti ketjuun - jatkuvaa trollausta, vihapuhetta ja r*sistisia linkkejä. Koville ottaa kun Purra ja koko puolue on pelkkää paskaa ja törkyä.
Ketjun aihe on edelleen Purran sekoilu ja täydellinen osaamattomuus. Mäkkärin kassan "pätevyydellä" ei toimita hallituksessa.
Oletko edes lukenut linkkejä, ei niissä mitään tuollaista ole mitä väität, pelkkää uutisoitua asiaa.
Te täällä mesuatte keksityillä väitteillä, niin kuin aina. Vassaritrollaajat vauhdissa.
Yritä edes valehdella paremmin, pervopersu. Vai etkö itse osaa lukea mitä trollaat tänne? Voi reppanaa kun kukaan ei enää usko teidän puppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Sinä olet jo siellä, odotteletko kaveriksi. Onko leikattu tukeja pahasti, kun niin katkera olet. Ala kuule töihin ja lopeta se
Sun lahjoilla korkeintaan pussitetaan helmiä kuntouttavassa työpajassa, kunhan joku on ensin lajitellut ne sulle värin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.lapinkansa.fi/elokapina-on-lakkautettava/11344201
Ehdottomasti.
Pervopersut yrittää epätoivoisesti sumuttaa ja valehdella - ei auta. Ketjun aihe on edelleen Purran sekoilu ja täydellinen epäonnistuminen vm:nä.
Mutku mutku keskustelu muutto suuntaa Marinin ja SDP puolueen sekoilujen julkituomiseksi.👍👍
Mitä sekoilet? Ketjun aihe on edelleen Purran psykoosi ja epätasapainoinen käytös sekä täydellinen epäonnistuminen virassaan. Hallitusvastuu on teillä, eli mutkuttelu ei enää auta.
Sullahan se Purra-psykoosi on, Persu-tourette. Nykyinen hallitus ei saanut aloittaa puhtaalta pöydältä tasapainossa olevan talouden kanssa, joten Marinin
Kato, otit taas tourette -sanan käyttöön pervopersu. Loppuiko jo puoluetoimiston antamat fraasit? Et olekaan trollannut tuota samaa kuin jo kymmeniä kertoja ketjuun.
Osaatko edes hävetä, kun häpäiset oikeasti sairaita ihmisiä tekemällä pilaa heidän diagnoosistaan? Persuilla ei kyllä ole mitään käytöstapoja koskaan ollutkaan, pelkkiä kiusaajia koko sakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervopersujen ainoa anti ketjuun - jatkuvaa trollausta, vihapuhetta ja r*sistisia linkkejä. Koville ottaa kun Purra ja koko puolue on pelkkää paskaa ja törkyä.
Ketjun aihe on edelleen Purran sekoilu ja täydellinen osaamattomuus. Mäkkärin kassan "pätevyydellä" ei toimita hallituksessa.
Oletko edes lukenut linkkejä, ei niissä mitään tuollaista ole mitä väität, pelkkää uutisoitua asiaa.
Te täällä mesuatte keksityillä väitteillä, niin kuin aina. Vassaritrollaajat vauhdissa.
Mistä tietää, että vihervassu valehtelee? - Sen huulet liikkuvat ja näppis laulaa.
Psykopersut ei muuta osaa kuin valehdella, syytellä muita omista sekoiluistaan, sumuttaa, tehdä vilppiä ja rikoksia. Suurin osa eduskunnan ja hallituksen rikollisista kuuluu persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Purra tietää, että kaikki häntä kritisoivat ovat sosialisteja? Toisekseen hyvinvointivaltio nimenomaan on sosialismin tuotos. Se jota Riikka maanisena saksii.
Kolmannekseen, juuri tämmöinen kielenkäyttö on sitä, jolla luodaan vastakkainasettelua ja eripurraa.
Jep, MINÄ ON NYT EX PS. nimittäin purra sanoi , köyhiltä ei leikata... Ja petti sanansa. No mä en enään äänestä PS.
En ole ikinä äänestänyt persuja, mutta uskoisin, että seuraavissa vaaleissa tulee rökäletappio. Kaikki vaalilupaukset on petetty ja kansalle valehdeltu koko ajan. Vain typerys äänestää enää moisia luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Ennen persut oli epämääräinen puolue, mutta ei ole enää. Persuilla vain kova kieli, mutta vassarit vie homman astetta pidemmälle aina väkivaltaan saakka. Nykyään olen ylpeä persu:)
Taidat olla aika aivovammanen kun spämmäätkin tota samaa skeidaa
Vierailija kirjoitti:
Vassarit: Allekirjoitatteko Elokapinan uhkailut ja väkivallan hallitusta kohtaan? Oli vuotanut julkiseksi heidän sisäinen keskustelunsa. Väkivalta ja uhkaisu on kuitenkin teidän tavaramerkkinne?
Ketjun aihe on edelleen Purran sekoilut. Väkivalta, uhkailu ja rikokset on persujen tunnusmerkki ollut aina, joten älä valehtele.
Pakko laittaa tähän ketjuun ovelasti, koska teitä kritisoivat ketjut poistetaan. Mä kirjoitan minne haluan. Tämä ketju ainakin säilyy eikä alapeukutukset auta, koska viesti kuitenkin pysyy;)
Purea ei edelleenkään kykene itsekritiikkiin. Hänhän (kuten useimmat persut) on tehnyt poliittisen uransa pelkästään v i t t u i l e malla, joten miten hänellä on otsaa luulla, että hänestä pidettäisiin?
Lisäksi hän on umpisurkea VM. Jopa Annika Saarikko oli parempi.
Viestit jäi ainakin lainauksiin eli tämä riittää mulle;)
Purraa viedään kohta sireenuautolla psykiatriselle.
Vierailija kirjoitti:
Viestit jäi ainakin lainauksiin eli tämä riittää mulle;)
Tajuatko miksi niitä lainataan? Että kaikki näkee persujen törkeät saastat ja valheet, sekä niihin vastatut totuudet. Kuinka tyhmiä te olette???
Muistelen, että nimimerkki Riikka haaveili ampuvansa ihmisiä metrossa.
Onneksi hän ei enää ole sillä tavoin vaaraksi kun musta auto kuskaa ja kuskilla on ase mutta Riikalla ei.
Vierailija kirjoitti:
Pakko laittaa tähän ketjuun ovelasti, koska teitä kritisoivat ketjut poistetaan. Mä kirjoitan minne haluan. Tämä ketju ainakin säilyy eikä alapeukutukset auta, koska viesti kuitenkin pysyy;)
Eikä pervopersu tajua, että teidän pahimmat vihapuheet ja valheet poistetaan täältäkin? Sitä paitsi, lainauksissa näkyy teidän tyhmyys, valheet ja paskat. Ennenhän te laskitte peukutuksia, nyt ette enää siksi koska jäätte aina tappiolle 😂
Onpas paljon sosialusteja, oikein some tulvillaan. Hyvä niin!
Tosin oletan, että ne pahimmin kuppinsa nurin viskanneet on hänen omia, entisiä äänestäjiään. Kun luottaa ja petetään, on syytä pelätä seurauksia.
Persujen äänestäjiltä 50% elää sosiaaliturvalla. Tyhminkin heistä tajuaa kohta, kuka heidän tiliään leikkasi ja leikkaa, vaikka kronologia ja logiikka onkin persuille haastavaa.
Kaikki talouspäätökset tekee istuva hallitus, joka on tehnyt budjetin ja leikkauspäätökset syksystä 2023 lähtien.
Te vassarit ootte niin tyhmiä, että lainaatte viestejä ja ne jää elämään, vaikka alkuperäinen poistetaan:D Että te sille mitään voi, että aivotoimintaa ei ole. Töihin meno saattaisi auttaa asiaa
Persuthan täällä ulisee, uhriutuu ja pelkää. Koko ajan trollaatte laittomuuksia ja yritätte poistattaa tämän ketjun. Sama "temppu" nähty jo niin monta kertaa, ettei modekaan enää lankea siihen.
Huvitti, kun kymmenet ketjut Taviosta poistatettiin - pervopersut ei kestä totuutta. Tämä ketju tulee pysymään, vaikka mitä jankutatte.